Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja dat klopt, niet fijn:(

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

GOedemorgen allemaal, hier ook niet echt lekker weer. Hoop dat het droog blijft met alle sint activiteiten dit weekend

3. enk52

Dat zou fijn zijn Lucie maar ze geven voor zondag heel slecht weer af maar kan meevallen natuurlijk.

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Ria beterschap, hopelijk ben je er gauw aan gewend.
    Mijn moeder heeft ook anderen ervoor in de plaats gekregen maar die reageert op de nieuwe gelukkig wel heel goed.

Lucie dat hoop ik ook het zou toch jammer zijn voor de organisatoren en erg sneu voor de kinderen.

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Zeker weten Eevee, vooral omdat ik één van de organisatoren ben :p Maar goed we blijven optimistisch

eevee60 vindt dit leuk.
  6. enk52

PLINK PLOINK

Happy gewassendag:)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. doj34

doj34 Forum freak

[​IMG] goedemorgen,

zit ik rustig achter mijn laptop, vliegt er een roofvogel samen met een spreeuw of merel tegen mijn schuifpui aan.
    Even later zit meneer roofvogel rustig te lunchen in mijn tuin... straks maar een begrafenis houden voor de restanten van het kleine vogeltje... mijn camera wel even gebruikt.. zo vaak wordt de tuin niet gebruikt als restaurant. (tja, is de natuur)

Laatste bewerkt: 18 November 2016
    -freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

aahhh,doj,ik wilde net mijn broodje eten,maar ik heb ineens geen trek meer:(wel mooi die roofvogel en het is inderdaad de natuur,maar ehh liever niet voor mijn neus:oops:oja,het was voor jou neusxD

ria,beterschap,maar als je echt niet tegen die pillen kan,moet er toch gewoon een alternatief zijn,hun kunnen lekker praten met gewoon blijven doorslikken.ja,dat is mijn mening hoor.

yvon,dat was me ook wat zeg,wel een geluk dat jullie voorbij die man kwamen,anders was het mischien slechter afgelopen.en dat je daarna niet meer bent gaan sporten snap ik ook welxD

voor de rest hier vies weer,net een vette hagelbui gehad,maar gelukkig was ik al binnen.zometteen weer even mijn hond naar mijn zus brengen en dan verder met mijn ramen versieren.ben ik gisteren aan begonnen,maar het werd donker,dus ik kon mijn lijntjes niet meer zetten met tape,want dat moet wel precies gebeuren natuurlijk.dus daar straks maar verder mee en dan de andere ramen nog.jaja,ik ben er vroeg bij,maar ze gaan nog niet aan hoor,maar ik ben er altijd zolang mee bezig omdat ik het wel netjes wil doen.

gisteren nog met mijn pa voor de laatste keer voor zijn hoorapparaten geweest.dacht ik ben ik klaar,moet hij nu naar de kno want dat moet voor de verzekering.maarja,dan moet ie eerst naar de huisarts voor een verwijsbrief.dus weer meer afspraken erbij.ik wordt er een beetje horendol van.en voor schoonmoeders,en voor mijn vader,en voor mannetje.maargoed,wat moet dat moet.ik heb wel in december een paar dagen weg geboekt naar limburg,dat was vorig jaar erg geslaagd,en nu kwam het toevallig weer op mijn pad dus ik dacht oke vooruit,zijn we er ook even uit.en schoonmoeders wil allang daar naar dat soord bedevaartsplaatsje in een grot,dus zij gaat mee en ook mijn vriendin,want ik moest toch voor 2 kamers boeken.en mijn hondje gaat ook mee,want het is door de weeks,maar dat is geen probleem.alleen wel een volle auto,lollll.

9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hoi allemaal,

doj wel mooi zeg, hij voelt zich bekeken zie je :)
    jeetje bobomeotjenog meer afspraken! en maar denken dat je erbent.. je hoeft je in ieder geval niet te vervelen.

mis ik nog een verstopte strategie, of is het zo snel mogelijk zo veel mogelijk event gewassen maken???

Laatste bewerkt: 18 November 2016
  10. enk52

Rita die vogel kijkt je wel aan van waag het niet in mijn buurt te komen.

Bobo lekker er even tussenuit volgende maand.:)

11. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Rita een prachtige foto van een mooie vogel.
    Goedemiddag allemaal. Een dikke knuffel voor iedereen die er een nodig heeft en na alles gelezen te hebben, zijn er verschillende mensen die er wel 1 kunnen gebruiken.

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Zo Rita dan schrik je je ook naar het geeft meestal een flinke klap

wel een hele mooie foto

bobo en haar afsprakenkalender, lekker hoor even weg hebben jullie best verdiend

ik moet zo mijn fiets nog halen, ik dacht even boodschappen doen het is nu nog droog
    ik stap op en hobbel weg O o lekke band snel opgepompt en hem bij de fietsenmaker gebracht
    dus straks tussen het zaaien door even naar dorp

succes straks met zaaien en oogsten

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Wat een mooie vogel......als je goed kijkt zit hij dus inderdaad tussen de pluimen...dat is natuurlijk veel minder, maar is zijn natuur ! Hij neemt een vogel om zich te voeden.....ja voeden.....
    Hij voelde zich wel degelijk betrapt :oops:

Hier ook somber weder, wordt er gelijk depri van.......

Maar hesje toch lekke band, bij dit weder, dat is wel iets van het goede teveel hé.....o_O

Yvonne lijkt me een hachelijk avontuur om zo iemand te vinden, "k zou het niet willen meemaken.....hoop dat je niet alleen was :wuerg:

Bobo bij jou blijft het dus ook maar duren en duren, gelukkig kan je er even tussenuit in december.....welke grot is dat dan wel??

iedereen succes met het event, ik vergeet hier alles, niks witte onschuld gegeten nada niente.......:cry:

14. Aloryan

freedom, mijn vriend was erbij, die hebik toen de situatie onder controle was gauw alsnog mijn dochtertje laten ophalen.
    maar ja leuk is anders. gelukkig ben ik altijd vrij rustig onder zulke situaties. maar schrikken was het wel.

Zo de meeste bomen van het land af.
    de dieren zijn er al vanaf.
    de plantjes op de boerderij met supermest.. en ook hier de witte onschuld vergeten, maar doe nog wel 1 lading met supermest denk ik.
    dan ombouwen, kleine vakjes straks.. en hoppakee boeren als een gek!

pandaberen gekocht.. voor de dierenpunten... anders red ik die niet.. rest moet denk ik wel lukken.

15. bobobear

zooo,ik ben ook eindelijk begonnen.mijn koppie werkt niet optimaal hoor,toestraks gooide ik er nog wat korts op omdat het event om 2 uur zou beginnen,ik dacht kan ik even snel hondje wegbrengen,vergeet ik dus ondwerweg weer dat het event begint en ga ik dus op mijn dooie gemakkie lekker boodschappen doen,lollll.maargoed,eerste ronde staat erop.en ik ga inderdaad maar gewoon zoveel mogelijk proberen echt op tijd te zaaien en oogsten.

freedom,ik weet niet hoe die grot heet,maar het is vlak bij het centrum van valkenburg.daar heb je eigenlijk een uitgehouwen grot.daar in de buurt zijn ook die grotten die dan zijn omgebouwd als kerstgrotten.

16. Aloryan

ohjee bobo.. hahaha dat heb ik ook al eens gehad.. gelukkig op zich dat het spel niet je hele leven overheerst toch :)

Hier staat de blauwe al voor de 3de ronde erop.
    De gele en de roze voro de 2de ronde. daarna wordt het kijken wat handig is kwa tijdens enzo. de eerste DI beginnen ook binnen te komen. Geen ideehoeveel we nodig gaan hebben van alles, maar hoop dat die dit keer een beetje meewerken.

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo fiets weer thuis maar wat is het koud geworden

ik heb alles op kleine veldjes met water:)

18. Aloryan

kijk hesje jij bent ook al ver dan!
    ik vind het ook koud geworden net nog even een boodschapje wezen halen en vond het maar niets.

19. bobobear

nou,met events wil ik toch altijd wel het liefst zo snel mogelijk beginnen hoor en afhebben,hahaha.maar ik ben niet verslaafd hoor,lolll

het is inderdaad goed koud buiten.

als het goed is,heb je 900 dropjes nodig,dus we hebben nog wel even te gaan

ik heb net 2 gewassen geoogst en ik heb 9 dropjes:wuerg:

20. Aloryan

da's nog best een goede score bobo... ik heb nu 11 dropjes.. en ik heb al flink meer geoogst dan jou.. dat wordt hard werken.

gelukkig kun je wel al wat halen zonder dropjes toch?