Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is wel heel naar eevee. Heel veel sterkte.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ach eevee wat naar, heel veel sterkte

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Heel veel sterkte Eevee

4. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

eevee, dat zijn nare berichten. sterkte ermee.

volgens de buitenlandse speculaasjes komen de drops voor het komende oogstfeest uit de eventgewassen.
    om in de top 1000 te blijven wordt gesproken over inleveren van 250- tot 300 miljoen tegenwaarde.
    ondanks een jaar papegaaienveren sparen kom ik daar echt niet aan.
    dan kan ik ze beter te koop zetten. of zal ik....hhmmm....even denken nog....

5. muts70

muts70 Veteraan

wat verdrietig eevee, volgens mij is het nu tijd voor een kliekjeshug!

ook voor alle andere kliekjes die het kunnen gebruiken

fricor vindt dit leuk.
  6. enk52

7. muts70

muts70 Veteraan

Mooi Lea!

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

pfff,wat naar om te horen,heel veel sterkte ermee.knuffel voor jou

9. Hesje

mooi Lea ik doe mee

10. muts70

muts70 Veteraan

gezellig hesje!

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Eevee wat een tragisch nieuws, een hug ook van mij.....en héél veel sterkte.......

LucieSchreurs, bobobear en eevee60 vinden dit leuk.
  12. Hesje

freedom wat lief

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dank jullie wel allemaal , nou voel ik me toch getroost.

14. detje81

detje81 Forum-overlever

Eevee dikke knuffel

En ik had ook een overslag bij het fokken als je het net niet kunt gebruiken. Druk bezig om 7 mummiekamelen bij elkaar te krijgen, werd het een sultan.

15. enk52

Dat zal je altijd zien Detje. Een andere keer ben je er blij mee.

Zoon belde, Jayden mag het zonder sonde proberen. Hij drinkt nu uit een beker. Wel goed opletten dat hij voldoende binnen krijgt natuurlijk.

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dat is goed nieuws lea:D

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

eevee wat erg en ik doe ook mee aan de groeps hug. ik denk iedereen kan er wel een gebruiken. gisteren 2 apotheken afgelopen, waaronder 1 in het dijkzicht ziekenhuis voor tyrax tabletten voor de schildklier. is het weer nergens te krijgen en dus krijg je een vervangend geneesmiddel. je moet dan wel meer bloedprikken of het goed gaat. is nog het ergste niet maar na 2 dagen ben ik zo ziek als een hond. dokter gisteren aan de lijn want ik had een telefonische afspraak zei na 1 week bellen als het niet goed gaat. maar voorlopig vandaag hele dag op bed gelegen met krampen en misselijk. lea wat een fastastisch nieuws over jayden.

Laatste bewerkt: 16 November 2016
  18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ria dat is beroerd zeker al dat aan die pillen ligt, ik weet niet of het mogelijk is maar misschien kun je elke keer wat eerder bellen voor nieuwe zodat je een klein voorraadje aanlegt ?

Lea dat is goed nieuws , dat is toch een mooi begin.

Detje dat is best zuur he. Ik dacht ook mm ik behoor blij te zijn maar ben het niet:oops:

19. doj34

doj34 Forum freak

avond allemaal... sorry voor mijn stilte maar ik zat even in een flinke achtbaan... zodoende een keuze gemaakt en gestopt met mijn vrijwilligerswerk.
    ik heb afgelopen week alleen maar onkruid gewied... mijn katten zaten niet in de babyboom... maar wel gelukt dit event af te krijgen met een beetje miljoenen uitgeven...

ik knuffel dus mee.

20. enk52

Goedemorgen allemaal,

Rita wat jammer, je had er zoveel plezier in maar soms moet je keuzes maken. En je zal er goed over nagedacht hebben.

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.