Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ben ik het toch niet mee eens hoor, ieder nieuw level is toch weer een prestatie.
    Die regen was dan weer minder Hesje maar gelukkig ging je naar huis. Ik zou ook de deur niet meer uit gaan.

Krijg net bericht of ik donderdag kan werken in plaats van morgen. Ze gaan het kantoor schilderen. Dan zit in in de weg. Ze zijn nu met de winkel bezig. Alle wordt opgeknapt en een andere indeling.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo dat is dan onverwacht een vrije dag

ik denk dat het nu leuker is met die nieuwe gewassen alleen word je er lui van s'morgens vroeg zaaien en s'avonds laat oogsten als je het niet vergeet

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Das een goede : "als je het niet vergeet........"xD

Inderdaad Enk, als er een nieuw gewas bij komt is het wel leuk.....maar bij mij spelen andere factoren een rol nu.....

In de miezer naar huis met de fiets......vond het al erg met de auto.....allez tja moest stuk te voet ook hoor, en paraplu ligt dan netjes in de auto hé.....:oops:

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,hier ook door het vieze prutweer geweest,wel met de auto,maar toch ook deels gelopen,en ook met de hond uitgeweest.viel het vanochtend vroeg nog wel mee,toen had ik enkel wat spatjes.

ik ben vandaag op zoek gegaan naar mijn rode tape,pffff,nergens bijna te vinden,maar uiteindelijk na een heleboel winkels te zijn geweest,had een grote big bazar het,dus ikke blij,anders moest ik eerst nog mijn ramen lappen voor ik ze ging versieren,nu doe ik ze precies op de plakrand,lolllll:D

LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  5. enk52

Lap je ze dan niet evengoed Bobo?

Hesje , ik doe 's morgens de kortere, dan er wat tussenin en dan de lange erop voor de nacht. Zijn ze 's morgens weer klaar.

6. Hesje

'ja dat kan ook
    ik zette vroeg de lange zijn om 9 uur klaar en dan de kortere voor de nacht
    maar dankjewel voor de t[p

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gefeliciteerd alle level upjes!

ik heb hier even de dozenfabriek gescoord van de katten. dat scheelt mooi weer gereedschap uitgeven. :)
    kan de quest echt bij lange na neit voltooien, maarja in ieder geval nog wat ingeleverd.

eevee.. dat is wel echt balen zeg!! haha normaal zou je daar super blij mee zijn :)

8. -jouw-

-jouw- Forumkenner

Yvonne op de dag van het levelen ook jij gefeliciteerd met je level up

9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

dank je! ja ik ben ook weer omhoog.

10. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Tjonge 4 van mij buurtjes zijn vandaag geleveld, allemaal gefeliciteerd.
    Welterusten voor straks.

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Normaal denk ik bij elke overslag.. kijk SUPER.. en ben ik weer helemaal blij maar nu voelde ik schaam schaam enige teleurstelling.
    Maar ik hou hem lekker kan ik er elke keer even naar kijken en denken daar staat 40 miljoen:D:D

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. enk52

Goedemorgen allemaal,

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  13. bobobear

goedemorgen allemaal:)

wat een enig plaatje weer lea.:inlove:

14. Hesje

goede morgen

beetje laat maar ik ben er....:)

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  15. bobobear

hmmm,lekker een kopje thee:)

16. enk52

Goedemorgen Bobo en Hesje,

Ik heb mijn boterham al op maar was nog op de thee aan het wachten;)

17. Hesje

er is genoeg hoor dus ga je gang

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, ben er meteen weer vandoor even zoon en buurmeisje naar school brengen , het regent dat het giet

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Enk een fantastisch plaatje :inlove:.....en Hesje mooie theepotten zo zit ik er ook nog bi, bedoel met ogen die niet open te krijgen zijn:music:....
    Hier ook regen dat het niet mooi is.....tuinman ging komen, heb die maar afgebeld...was om "groot" snoeiwerk te doen, maar die is op één kwartier zo nat als iets.....kan ik hem niet aandoen hoor......

Eevee hopelijk verkoopt hij op de markt want kan je vele andere mooie fokdieren voor kopen , zit hier ook met een overschot van vleermuis van de hoogste rang of een rang daaronder, dat ben ik even kwijt......maar zit zo op een markt, die niet verkoopt.......:cry: op mijn schaduw vroeger, verkocht het wel goed, maar daar had ik amper fokdieren xD spijtig dat je niet kan wisselen van markt....:oops:

eevee60 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen
    Dat je niet kunt ruilen van markt vind ik ook zo jammer, was wel enorm goed voor de BD.

Vannacht mijn derde vriendin overleden, nu heb ik er nog een over.Allemaal zo jong nog .