Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Draai juist aan het rad de hoofdprijs, wel met zo een speciaal lotje hoor, een kraaiennest rood, ikke blij xD

Ja het is naar het schijnt een supermaan vandaag, gisteravond heb ik wel even een maan gezien, maar de bomen stonden ervoor :wuerg:.....maar heuuu hier is er dikke mist, maar het vriest zo te zien, zeg wel zo te zien niet ;)

Vandaag nieuwe brokken voor men katten, en wel gewoon van de Aldi....de oudste wou haar mals eten niet en ging meteen aan de brokken.....de jongste eet héél weinig droge brokken, aangezien vanaf dat ze hier is aangekomen tandjes mankeert :eek:, dat heeft de dierenarts gemerkt.....de ene slaapt nu beneden de andere boven.....

Hoop dat we vandaag de FAQ van het event voor morgen krijgen, of ben ik een dag verkeerd :oops:

Edit : vind ik wel een kordaat antwoord van Hesje : ik doe de gordijnen toe lollllll...dus dat zijn héél dikke gordijnen.......xD

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wel meer als een dag freedom. Dit event duurt nog tot de 16e en volgens de speculaasjes begint de volgende op 18 november;)

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hi hi rolgordijn dat geen licht doorlaat

hier is het nu ook erg mistig

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Oei dus nog wachten tot de 17de dan, dat is donderdag ofzo voor de FAQ van oogstevent.......en start event de vrijdag......komt goed uit voor het weekend....;)

Haaaa Hesje heeft rolgordijnen.......als alles hier een beetje reilt en zeilt zoals het moet, ga ik ook isolerende en verduisterende gordijnen hangen(zal kamer met naaimachien eens op orde zetten, want ze hebben er een opslagplaats van gemaakt :( ........rolgordijn is niet zo handig voor een balkondeur....

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

Alles wit buiten het is echt koud, brrr.

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ben ook aan het opruimen
    kleinste kamer boven
    eerst kamer van oudste, toen van jongste
    en toen mijn computerkamer en zet daar maar even neer ruimte:oops:

7. enk52

PLINK PLOINK

Onderhoud

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen,ik ben er ook weer even:)

hesje,ik dacht dat ik de enigste was met een zet daar maar zolang neer ruimte,lolllll

het is best wel frisjes buiten,en vieze regen,maarja doe je niks aan.vanochtend mijn hondje weer opgehaald,gelijk even wat boodschapjes gehaald,wilde ik van dat rode kersttape kopen,verkopen ze dat niet meer.nog niet overal gekeken hoor,maar action en big bazar heeft het dus niet.wel balen ,want ik moet en zal tape op mijn ramen doen,want ik heb nog steeds de plakresten van vorige kers erop zitten.:oops:sssttt niet verder vertellen hoorxD

9. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ha bobo zo had ik ook nog een grote achterkamer
    pas netjes opgeruimdxD
    en een zolder (nog niet helemaal opgeruimd):oops:
    ma heeft plek zat:cry:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  10. enk52

Hier ook zolder vol spullen hoor.

Bobo misschien bij Blokker of een tuincentrum

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Net boodschappen gedaan, het is echt koud.

Bobo succes, je ziet nu bijna alleen met figuurtjes.

12. bobobear

lolllllxD

ja,ik dacht ook al aan de blokker.of zeeman,straks of morgen maar even rondkijken.met die figuurtjes vind ik op zich ook wel leuk,maar dat zijn van die hele kleine rolletjes,dan heb ik 20 pakjes nodig ofzo

13. enk52

PLINK PLOINK

Babyboom en supervoer

14. bobobear

goede avond allemaal:)

ik zag het net lea,bb en sv,nou zit ik eraan te denken of ik met een quest verder zal gaan,maar ik wil straks niet weer misgrijpen met sv als er weer een fokevent komt,want die komen best vaak

ik ben trouwens nu maar even mijn wortels aan het ophogen,ik had een chronisch tekort.ik kon geen cat meer maken:(

Laatste bewerkt: 14 November 2016
  15. enk52

Detje gefeliciteerd met level up :)

detje81 vindt dit leuk.
  16. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond. nou ja ik had net onkruid op mijn landjes overal. niet normaal lange tijd niet gehad. maar ja gisteravond geen zin en lekker naar bed gegaan. staat nu rozenbottel op want ik moet vroeg weg morgenochtend dus kan pas na 11 uur oogsten. fijne avond nog

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

heee kliekjes.. poeh druk hier, niet zo druk als liberty zo te zien! haha onkruid zelfs..

ik heb nog wat katjes in het hotelletje gestopt.. morgenmiddag nog even eruit halen. gewoon voor het leuk :)

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ria rustig aan doen hoor anders gaat dat niet goedkomen.

Bobo ik bewaar mijn SV, mijn keuze valt op de events.

19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal

Detje gefeliciteerd met je level up

detje81 vindt dit leuk.
  20. detje81

detje81 Forum-overlever

Bedankt voor de felicitaties. Eindelijk de kiwi's weer op het land en op de bahama's ook nog level up.

Welterusten.