Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik hoop dat het droog is straks, wil even naar de kapper. Is al weer 2 maanden terug dus wel weer nodig.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Ik zal voor je fuimen Lea, niets zo erg als naar de kapper te zijn geweest en dan daarna nat regenen;)

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja zo om de twee maanden is dat gewoon nodig vind ik ook:)

hier regent het hard :oops:

4. enk52

Het is hier wel droog dus nu maar hopen dat het zo blijft

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen, hier ook regen.

6. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Hier gelukkig droog, goedemorgen trouwens en

plink ploink babyboomdag en supervoerverkoop.;)

7. enk52

Het is droog gebleven maar wel koud

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,

vanochtend vroeg wel een regenbui op mijn kop gehad,maar net niet,al is het wel vrij donker hier.

ik wacht met het fokevent op de bb morgen.:music:

9. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag,

Hier vanmorgen droog gebleven maar wel erg koud.
    Ik wacht ook tot morgen bobo scheelt toch een hoop sv en katjes.

10. detje81

detje81 Forum-overlever

Jippie heb de vogelhuisje die er zijn nu weer compleet :)

Groeten Detje

LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. -jouw-

-jouw- Forumkenner

goede middag

gefeliciteerd Detje ik vind dat ook een fijn gevoel hoor

ik heb net een mooie kat de boom uitgekeken;)

hier regent het alweer een uur:(

12. enk52

Gefeliciteerd Detje.

Ik heb ook de kat uit de boom gehaald:)

13. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ja kunnen we het ook niet vergeten hè

ik was net op tijd weer thuis lekker niet natgeregend:)

14. enk52

Dat is fijn Hesje. Dat zou anders de 2e keer zijn deze week. Hier nog steeds droog.

Ondertussen staan hier de sluizen ook open:eek:

Laatste bewerkt: 10 November 2016
  15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Kunnen jullie de regen niet daar houden:wuerg:......hier lijkt wel een sluis zijn geopendxD.......gelukkig ben ik binnen......en men katten ook en niet in de boom.....de kat op de farm laat ik ook netjes in de boom....
    Hoop dat de kat aan het tehuis hier ook een schuilplaats heeft gevonden...ze noemt noni....de hond is een speciale getrainde hond voor gehandicapten......als hij een commando moet krijgen zeggen ze "issue".....anders noemen ze hem bobbie....heb het aan de soc. ass. gevraagd en kreeg een ganse uitleg over waarom en hoe hij daar is...is een "instellingshond" zo noemen ze dat hier....maar hij was er niet vandaag, ikke droef natuurlijk.......jaja bobo echt waar;)....

Wacht ook op fokevent BB dus, om SV te sparen......

16. enk52

Mag je die hond wel aanhalen dan Freedom? Dat mag hier bij hulphonden niet, alleen met toestemming.

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier net ook weer door de gietregen geweest. wiwa nat en ik verzopen. daarvoor met de auto vanaf ton's huis er lang over gedaan om naar huis te komen alles stond vast, ja bobo vandaag werd mijn dochters vloer gelegd dus dat is eindelijk na 1 1/2 jaar gebeurd. op oude vloerbedekking gezeten omdat andere dingen in huis aan reparaties voor gingen. maar nu mooi net een foto gezien.

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ja de hond is erop getraind om naar de mensen te gaan.....hij is de eerste keer naar mij gekomen met een speeltje......
    Hij is opgeleid als een "hulphond" maar aangezien hij te speels is geworden en/of steeds was, zit hij nu in de instelling..en als je voorbij komt mag/kan je hem aaien.....hij heeft nu een entertainment functie in weze.....

Maar "ik" mag hem niet "issue" noemen...enkel bobbie....denk ik toch, zover heb ik niet doorgevraagd.....vond het enkel raar dat hij 2 namen had.....

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

het is een soort simon says denk ik :) een commando dat hij moe topletten en uitvoeren :)

goedenavond verder allemaal!!
    ik denk dat i de katten maar helemaal laat.. heel de dag al mega druk.
    vent jarig dus vroeg uit bed en allesklaarmaken. daarna 's ochtends met mijn dochter naar haar verre schoolklas. toen haar gauw naar haar gewone school gebracht, daarna al snel weer opgehaald uit school, toen spullen pakken voor weekend kamperen.. (brr.. ik lijk wel gek) eten koken, boodschapjes.. en alles klaar maken voor morgen.

druk druk druk.. van het weekend organiseer ik een evenement dus ook echt geen tijd. vrees dat de kat in de boom en uit het fokhotel blijft :p

20. enk52

Gefeliciteerd Yvonne en kamperen brrr, ik moet er niet aan denken nu.

Succes met al je drukke bezigheden:)