Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

jakkes freedom dat is niet fijn om o vlak voor je deur te hebben echt schrikken

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jeetje he freedom,is ook geen pretje zo voor je deur,dan schrik je je toch wezenloos:oops:

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Fietser was er niet goed aan toe.....fiets in 2 geplooid.....nu blokkeert politie mijn oprit.....auto die in fout is(mag ik niet zeggen want weet het niet) blokkeert dwars oprit van de mensen van overkant......laat hem nu juist pacemaker hebbben gehad en vrouw terug thuis van bekkenbreuk......

Ja bobo ik wist echt niet wat voor een geluid het was.....

4. bobobear

pfff,dan zal die fietser er niet goed aan toe zijn:oops:ik hoop dat alles achteraf nog meevalt voor die fietser.

nee,dat snap ik dat je wat hoorde en je het niet thuis kan brengen wat je precies hoort,en dan zie je uiteindelijk dat ongeluk,pfff

5. -freedom5555-

is niet het eerste hier voor de deur hoor, 2 auto's van mij aangereden alvorens ze verkeersdrempels gelegd hebben hier voor de deur.....één met vreselijke afloop.....geef er hier maar geen details van, maar zal vast niet goed slapen.....

6. bobobear

mijn god,ik dacht dat het in amsterdam erg was.ik zou er ook niet goed van slapen denk ik.doe je wel voorzichtig daar bij jou

7. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier ook weer terug. file's onderweg bij amersfoort en utrecht. kamer van mijn dochter helemaal schoon. kan ze morgen de plinten verven en donderdag wordt parket gelegd. zelfs ik heb meegewerkt. spijkers uit de vloer gehaald. en dat waren er nog al wat. sorry bobo ben sinds zondagavond niet meer op de boerderij geweest dus geen di's kunnen sturen

8. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Klopt bobo, wij hadden vakantie in september en heeel erg mooi weer.

En Freedom ik weet wat het is een ongeluk voor je deur. Wij woonden buiten het dorp toen ik nog thuis woonde in een gevaarlijke bocht, waar regelmatig ongelukken gebeurden. Als we piepende remmen hoorden, dan wachten we zeg maar op de klap. Is niet fijn om dat mee te maken. Knuffel voor jou, want die kon je sowieso al gebruiken.

9. bobobear

dat is ook wat detje,dan is het inderdaad wachten op de klap.

liberty,dus jullie hebben het netjes op tijd afgekregen?ja spijkers eruit halen is ook wel een werkje hoor.kon je het toch niet laten om te helpen?hahaha,ik ken dat hoor.en geeft niet dat je geen di hebt kunnen sturen,het was geen verplichting,en ze heeft het toch gehaald.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, knuffel voor iedereen die het kan gebruiken en speciaal voor Freedom. Een ongeluk voor je deur, brr. Je denkt dan ook meteen terug aan wat jezelf hebt meegemaakt

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. bobobear

goedemorgen lea,wat een schatje is het weer:inlove:

13. enk52

Goedemorgen Bobo,

ik vind hem ook weer heel lief.
    Het ziet er niet bevroren uit buiten maar ze hebben het wel over winterse buien.

Ik zet even de thee neer want Hesje heeft geen internet.

Laatste bewerkt: 9 November 2016
    fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal

Vervelend dat Hesje geen internet heeft, die zal zich wel vervelen zo zonder boerderij;)Maar bedankt voor de thee. Je raakt toch gewend aan zo'n kopje

15. -freedom5555-

o jeetje, Hesje geen internet?? daarom gaat het licht niet aan bij haar.....

Goede morgen iedereen........

16. LucieSchreurs

Goedemorgen Freedom. Alle poezen weer eten?

17. enk52

Goedemorgen Lucie en Freedom.

Volgens mij heeft Hesje wel stroom hoor dus ze kan gewoon het licht aandoen, ander had ze geen kachel ook .Brrrr.
    Is alleen internet en telefoon die het niet doen. Waarschijnlijk ergens een storing.;)

18. LucieSchreurs

Vervelend maar niet onoverkomelijk, maar je raakt er zo aan gewend dat alles het altijd doet

19. -freedom5555-

ja zo zou ik me voelen........had al van de eerste seconde naar de hulplijn gebeld, die dan waarschijnlijk overbelast is.....xD

ja lucie alle poezen weer eten......poezen zijn er ook nog niet gerust in, de jongste toch.....van gisteren.....die slaapt normaal boven hier, maar is mooi naar buiten gegaan.o_O

veel heb ik niet geslapen, dat roepen dat achteraf van die fietser bleek te zijn, vernam ik van de buren, hoor ik nog hoor.....maar de buren maken ook steeds veel lawaai, dus ik dacht dat hij tegen zijn vrouw riep ofzo, want die keren bladeren op straat om een composthoop te maken ! .....om 5.45 waren die met de kliko bezig, deksel open deksel toe en laten dan deksel vallen hé :(

20. LucieSchreurs

kwart voor zes , dat is toch geen tijd om met de kliko in de weer te zijn:oops: