Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjewel enk, ben gaan kijken en inderdaad, moest nog 3 bomen uit de apentempel halen....snel gekocht.......
    Nu enkel nog de pimpernootboom.....alhoewel men TG....

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dank jullie wel voor de felicitaties:)

eevee60 vindt dit leuk.
  3. -freedom5555-

Klaartjuh [​IMG] met je level up ;)

4. bobobear

klaartjuh gefeliciteerd met levelen en bedankt voor de puntjes:)

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gefeli levelaars :)
    en mooie bomen freedom. wel een goeie dat je sommige nog helemaal niet had vrijgespeeld :p

6. -freedom5555-

Event volledig af ;)

7. Aloryan

zow da's snel!
    ik was een dag de wac vergeten.. moet nog wel wat gewassen hoor :) maar denk dat het wel moet gaan lukken.

8. bobobear

gefeliciteerd met levelen yvon en bedankt voor de puntjes;)

ik moet nog 21dropjes,dus die heb ik morgen wel bij elkaar,want ik heb er nu lange gewas opstaan en 2 veldjes eventgewas,want ik dacht dat ik niet genoeg had.

9. Aloryan

oh dan ben je ook al ver zeg!
    zo ver ben ik nog niet, maar er is geen stress in de tent hoor :) ik heb niet altijd even efficient geboert ook de afgleopen werkweek :) de tijd van dit gewas is onhandig.. zullen we maar zeggen.

10. bobobear

ja,het is niet echt een handige tijd van het eventgewas.maargoed,we hebben nog wel even.maar ik heb altijd zo snel mogelijk afhebben en dan weer over op de orde van de dag.ik mag wel eens mijn boomfruit en dieren weer op gaan hogen

11. Aloryan

ja reden dat mijn gewassen niet zo hard gaan is dat ik er dit keer redelijk wat bomen op heb laten staan.. ik moet daar echt een voorraad van kweken, want ben nog steeds hard sterretjes aan het verzamelen :)
    de boomquests gaan harder dan de dieren :p

12. bobobear

ik vergeet eigenlijk altijd die vaste quests,ik zal daar ook eens naar gaan kijken:music:

13. Aloryan

ja sommige dingen kun je gewoon inleveren denk ik? vooral die boomvrucht dingen.
    ik heb weer een wolkenrij erbij :p heb alleen dus veel te weinig sieritems :)

14. bobobear

ach,geniet er nu nog van,wij hebben een overvloed aan sieritems:D

15. Aloryan

zijn er momenteel ook nog events zonder wolkenrij??
    vroeger hadden we natuurlijk zeeeeeen aan items.. konden we ze nergens kwijt.. maar nu zit overal een rij bij natuurlijk.

16. bobobear

ja,volgens mij zit de laatste tijd wel bij elk event een wolkenrij.:)

17. Aloryan

wel beter voor jullie natuurlijk ! hihi
    anders wordt het heel veel kopen in jacks shop.. ivp events wegtikken

heb je al een eventje gevonden die je nog kon doen?

18. bobobear

haah,ik heb nog niet eens gekeken joh,ik ben niet zo vlot,hahaha

ja,vroeger had je echt zoveel items dat je ze nergens meer kwijt kon.toen kregen we ook de siereiland erbij,dat scheelde wel wat en toen uiteindelijk zoveel wolkenrijen bij events.

19. Aloryan

ja maar je moet ook zo veel ep dan heb je dat ook gewoon nodig! anders tikt die ep nooit weg.. ik merk nu al dat het enorm veel langzamer gaat dan in het begin :) nog snel hoor.

20. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Hier met de bomen verder geen geluk. Uit de stekjes van de quest kwam niks waar ik op gehoopt had en er nog wat TG tegen aan gegooid, maar krijg alleen maar gele trompet en kornoelje.

Met de stallen wel mazzel, een das waarvan een 2e zeer welkom was en een NIJLPAARD!! Nu het hertje nog een keer, dan heb ik alle stallen weer compleet.

Nog even wachten tot mijn eventgewassen klaar zijn en dan eerst eens even kijken hoeveel ik er daarvan nog moet.