Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

woeeeeeeeeiiiiiiii gelukt! dank jullie wel. nu werken en rustig boeren want dit was een zware.

goede morgen!

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie en Yvonne.

Gefeliciteerd Yvonne, fijn dat het gelukt is.:)

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Gefeliciteerd!!!

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Yvonne gefeliciteerd!

5. enk52

PLINK PLOINK

Mega ep:)

6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ivonne gefeliciteerd. als alles opgelost is gaat het nog beter. goedemorgen iedereen. dochter heeft het event ook gehaald vannacht. ze is gisteravond thuis gekomen. werkzaamheden rotterdams spoor dus 2 uur later thuis terijl het al een reis is min. 12 uur met de trein naar londen door al die overstappen. maar ja veilig thuis. fijne dag allemaal. hier gaat lang gewas op. 1 van de nieuwe want ik heb er nog maar 1

7. enk52

Fijn dat je dochter weer veilig thuis is Ria, jammer dan nog weer extra vertraging.

Dan heb je wel heel lang gewas nu erbij. Jij ook een fijne dag.

PLINK PLOINK

Verlenging event

Laatste bewerkt: 31 Oktober 2016
  8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,vanochtend geen tijd gehad voor de farm,dus nu net pas geoogst.:oops:

9. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

o bobo en de griezelplaats dan die stopte om 10 uur. geen lange gewassen meer kunnen zetten?

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ai Bobo dat is niet leuk.

Ria fijn dat je dochter weer thuis is en het event heeft gehaald.

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo goede middag:)
    hier ben ik ook weer

kliko was leeg en nu weer een heel erg uit zijn stengels gegroeide mini chrysant gekortwiekt:cry:
    en die ik zaterdag klen gemaakt had eruit gespit

kliko weer driekwart vol en spieren die zeggen stop er maar mee voor vandaag:oops:

12. enk52

Dat is ook al weer meer dan genoeg voor 1 dag Hesje.;)

13. Hesje

ja dat weet ik, eigenlijk moet ik niet over de grens heen gaan :oops:maar het is lekker weer;) en het moet gebeuren
    en ik ga van woensdag tot vrijdag weg:) verrassing ik weet niet wat of waarxD

14. muts70

muts70 Veteraan

o wat leuk hesje! spannend hoor :)

15. Hesje

ja vind ik ook:)

16. enk52

Spannend Hesje, wordt je ontvoerd door een van je zoons?

17. Hesje

ja door 1 en de rest weet waar en wat :)

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

leuk hesje,altijd leuk een verrassing:D

ik was inderdaad te laat met de volle maan oogst maar had er nog van de nachtr opstaan dus die mag nu nog even langer blijven staanxD

was ik vanmiddag even aan het relaxen,zegt mannetje,ik ben even naar beneden even kijken een boxspring,ik dacht vAAG HUH BENEDEN BOXSPRING,EN PAS LATER,EHHM,EVEN KIJKEN VANAF HET BALKON,BLEEK GEWOON IEMAND LANGGEREDEN TE ZIJN OF HIJ INTERESSE HAD IN EEN NIEUWE BOXSPRING.chips,capslock ingedrukt.al met al voor een mooi prijsje hebben we nu dus een nieuw bed,waren we wel aan toe,maar zat nog niet echt in de planning.dus nu waren we bezig met de extra kamer opruimen,maar daar staat nu dus weer dat bed in,want nergens anders is plaats.ja gaat erg goed hier hoor,hahahaha

19. Hesje

O bobo over verrassing gesproken:)
    ach je was toch aan her veranderen of opruimen ;)

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

DAt is waar Bobo, je kunt in één keer doorxD