Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. muts70

muts70 Veteraan

syrah ben jij al klaar?

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja jij doet het goed syrah.. waarom nou sommige wel en andere niet he?

bedankt voor alle snoepjes :)

3. muts70

muts70 Veteraan

ik heb er weer 1 gestuurd hoor Aloryan, hopelijk komt deze wel bij je terecht!

4. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Ja ik ben klaar heb nog een aantal snoeppapiertjes weg te geven ben jij al klaar.

Yvon die andere heeft een andere avatar dan die van jou ik geloof dat het een groene padestoel is jij hebt een andere zo kan ik ze uit elkaar houden.

5. Aloryan

hij komt niet binnen muts. mar bedankt voor de moeite. hopelijk kan support er wat mee.

6. muts70

muts70 Veteraan

dat is inderdaad wel heel vreemd hoor! hopelijk reageren ze gauw!

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier helemaal klaar, dankzij jullie snoeppapiertjes!

Op naar het volgende event

Yvonne, ik meen me te herinneren dat mijn moeder dit probleem ook heeft gehad. ook zij had dezelfde spelersnaam als een al bestaande speler gekozen:oops:. Waardoor de oudst bestaande speler alle cadeautjs kreeg. Ze heeft toen haar spelersnaam gewijzigd en sindsdien gaat het geod

8. Aloryan

kan ik dat zelf zonder dat het problemen geeft?

9. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ja misschien moet je er een cijfer achterzetten of zo. heb je toen wel mijn bomen en stallen gehad? vond al vreemd dat je niet reageerde. ik hoop dat het gauw opgelost is en dan maar volgende event. maar misschien haal je het nog

10. Aloryan

humz weet nu niet liberty.. kan ik niet meer terugzoeken nu.
    ik ga nu eerst proberen om mijn account uberhaupt te kunnen veranderen.. maar krijg ook geen mail om mijn account gegevens in te krijgen. interessant allemaal :)

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dan zou ik het bij technische vragen neerleggen Yvonne.o_Ok dat je support hebt benaderd maar dat het niet lukt en of je je naam kunt veranderen zonder buren en vrienden kwijt te raken:)

12. Aloryan

ja inderdaad.. ik vind het allemaal wel zonde, zeker als jullie mij dingen sturen. dat is al zo tof en dan gaat het nog naar een vreemde ook :) die zal wel denken.

13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je wel al ticket gestuurd Yvonne? En klopt je emailadres? Als het goed is krijg je dan een bevestiging en later antwoord. Stur anders nog een ticket met daarin ook het mailadres waar het terecht moet komen

14. Aloryan

ja de ticket is verstuurd.. en het e-mail adres klopt, ik kreeg ook een antwoord.
    Echter als ik mijn account veranderen wil wordt de activatie link naar mijn e-mail gestuurd.. maaruhh die komt niet aan:)

helemaal in de war dus. en ondertussen probeer ik keihard snoeppapiertjes te verzamelen.

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Misschien komt hij nog en anders nog maar een keer proberen.

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

is wel rot,als je de helft niet gehad hebt,maar je gaat het wel redden yvon;)

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

heb je vanmorgen de mijne wel gehad yvon?

o ja goede avond allemaal

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

oja,ook een goede avond van mij,helemaaL vergeten:oops:

19. Aloryan

ja die van jou krijg ik wel hesje.
    en ik weet niet of ikhet haal.. het gaat er echt om spannen.. volgens mijn berekening niet dus ik moet echt geluk hebben.

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel