Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ohh.. pfieeuw.. ik dacht dat ik achter lag op gemiddeld.. ik hoop zo op een goede oogst uit mijn enorm lange gewassen.. anders wordt het rozen, rozen en nog eens rozen denk ik.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Yvonne we hebben nog 77 uur dus gewoon doorgaan en zelfs al haal je niet alles dan heb je toch een hoop mooie prijzen en een paar leuke sieritems.

3. Aloryan

dat is zeker waar lea, maar vind die 3 draaien zo leuk die je uit de bonenstaak krijgt :)
    dus het zou wel leuk zijn om die te halen.
    maar anders heb ik wat items voor mijn siertuin is ook oke.. en ik vind de stad er wel weer prachtig bijliggen.

4. doj34

doj34 Forum freak

ik heb je een snoeppapiertje gestuurd.. gaat vast wel goed komen Yvonne. Zo ver lig je niet achter.
    tja die boom denk ik ook het beste. ik ga voor de boom.

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Yvonne het gaat om de ep per b.v.b. 10 min. Dan zie ik met de korte gewassen dat de hop heel veel ep geeft staat dan op 1.25 ep per 10 min. alleen de sla geeft meer maar om die nou de hele dag te zetten.Van de wat langere is de salie en de lavendel het best met 1.17 per 10 min. Van de nog langere is de roos met 1.48 de beste.
    Maar alles is random dus je kunt dat niet met een paar oogsten bekijken.
    Ik zelf heb de salie veredelt die doet er nu nog 2 en half uur over ipv 3 uur 10 daardoor stijgt de kale ep van 1.17 naar 1.60 per 10 min.
    Dat levert mij behoorlijk wat drops op.

6. Aloryan

dat veredelen ja.. dat heb ik nog niet gebruikt.. oke moet ik dus toch echt naar kijken, maar dat kost redelijk wat gewassen en die heb ik nog niet echt.

dus we moeten ep per min bekijken... had ik beter rozen kunnen zaaien dan dit want had er alweer een nieuwe ronde opgekunt.. maarja leermomentje..

wat jij nu noemt ga ik eens even in mijn favo gewassen zetten :p handig voor een volgende keer.

humm het event gewas zou de meeste drops in verhouding meoten geven, maar dat wil nog niet echt.. wellicht ook gewoon een beetje pech. maar dat ik het nog kan redden voelt oke :) en bedankt voor het papiertje.

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Het is echt een samenwerking zeg maar van ep per 10 min. en de beschikbare tijd om te oogsten. Als ik niet op tijd kan oogsten zet ik een langer gewas.

8. Aloryan

ja ik dacht dat langere gewassen meer kans was, niet ep/per uur. dus dat is positief. dat maakt dat ik wat bewuster kan planten.
    Heb bijv.. 1 ronde tomaten gedaan.. dat was dus niet zo slim want die staan ergens achteraan.. dus dat is goed om te weten

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

koffietijd

fricor vindt dit leuk.
  10. Aloryan

oh dear zijn we daar al!! hihi ik heb nog verdacht weinig uitgevoerd vandaag en zit heel lekker... wat nu :)

11. Hesje

koekje erbij

die zijn er meer Yvonne
    laptop staat te dichtbij denk ik
    moest trobosedirenst mailen en wachten op antwoord natuurlijkxD

fricor vindt dit leuk.
  12. Aloryan

hahaha hesje.. ja vooral dat wachten op antwoord ;) dan nemen we er maar een koekje bij..
    oh ik hoef op zich niet zo veel vandaag.. tot een uur of 4, maarja ik moet wel heel veel wat ergens een keer moet gebeuren..
    ach even relaxen is ook belangrijk.. toch?? hihi

13. Hesje

mmm antwoord al na 7 minuten:)

koffie nog niet opxD

14. Aloryan

hahaha da's zuur.. die had er wel wat langer over mogen doen vind je niet :)

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK pLOINK

Volle maan:)

Lekker koffie met een koekje. Ik schuif aan;)

16. Aloryan

leuk! hihi vorige keer had ik me een dag vergist.. dus er staan korte gewassen op :) gauw die er even afhalen morgen :) en dan heb ik weer een glimwormpje en dan kan ik volgens mij mijn extra stallen bemachtigen.

17. doj34

doj34 Forum freak

alweer volle maan... we worden verwend..
    *doj sluipt nog gauw even naar de theepot... gelukkig er is nog thee... en krabbelt gelijk een koekje mee.

heb ik trouwens de maandelijkse knechten gemist... heb nog amper een dag knechten...

18. Hesje

gezellig Lea

heb jij ook zo'n zin
    ik denk dat die knechten binnenkort weer komen
    ik werk nu met coupons;)

19. detje81

detje81 Forum-overlever

Bedankt voor de reacties op de foto.

En Yvonne ik vind dat je goed gaat hoor, je zit maar net achter mij qua percentage. En als ik dan zie dat ik al veel langer boer vind ik dat je super snel gaat.

20. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen lekker koffie en koekjes . ik zit ook pas op53 %. heb ook lange gewassen want ik ben nog steeds aan het rennen. gisteren thuis gekomen. nog naar lea en marije gezwaaid maar alles was nog donker daar. om 8 uur 's morgens. thuis gekomen en 13,00 uur weer weggegaan. dochter gisteren op trein gezet die is naar londen en heeft vandaag en morgen 2 klassen om sieraden te maken [ zij is de lerares ] en komt zondagavond pas weer thuis. dus druk druk druk. fijne dag