Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Spooknacht

2. doj34

doj34 Forum freak

Ria, Daan en ik hebben in juni al geklaverjast tegen hem (en Noël van 't End ook judoka die naar Rio ging).
    Toen hebben we met dubbele cijfers gewonnen, vandaar.

jippie we mogen spoken in de nacht.. maar dan slaap ik.... ehm, faq gelezen en gelukkig mag ik blijven slapen snachts... gniffel.

ziet er weer geweldig uit. Vanavond maar zeer lange gewas erop.
    Morgen eerst met de dekentjes bezig en daarna uit eten met de groep dus laat thuis.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. enk52

PLINK PLOINK

Verkoop speciale wolkenrijen

PLINK PLOINK

Knechtjes in de aanbieding

PLINK PLOINK

Nieuwe gewassen en questen voor hoge levels

Laatste bewerkt: 24 Oktober 2016
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag,ik kom even snel langshuppelen,nu pas even tijd gehad voor de farm,toen zag ik events,dus maar gelijk bomen erop gegooid en pas later gekeken wanneer het begon,gelukkig dus morgen,anders stonden ze voor niks.bij het praatdraadje gekeken of iemand het al had berekend,en inderdaad,coco was de eerste.dus dat even opgeschreven,voor de rest niet echt gelezen hoe of wat.we beginnen er morgen maar gewoon aan.mits ik op tijd thuis ben,morgen met mijn zus mee naar een afspraak,zal ik wel even daar zeggen dat ze op moeten schieten,want mijn Halloween event begint,lollll.

5. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

waaah.. goed die gewassen voor hoge levels! veel plezier jullie en ik als ik daar straks ben :)
    lekker nog meer griezelen.

ik zie wel nu al een boerderij probleem.. er zijn tegenwoordig knetterveel dieren, maar als ik steeds events krijg die mijn hele farm moeten gebruiken, hoe moet ik dan die dieren kweken.. had er net een paar stallen op kunnen die er weer af.. tussendoor kan ook niet alles dier worden, want moet ook voer kweken.
    je zou eigenlijk een appart dieren veld moeten hebben, die enkel voor dieren is bovenop de velden die je nu al hebt :) want om nou te kiezen tussen dieren kweken of events halen..

6. -jouw-

-jouw- Forumkenner

heb je genoeg eventgewas zet je de dieren er op daar krijg je ook drops voor en de bomen kunnen aan de rand

7. Aloryan

maar hoe houden jullie die dieren dan op pijl? want met zo veel soorten krijg je ze niet eens met z'n allen op 1 veld.

8. -jouw-

-jouw- Forumkenner

als het nodig is zet ik alle stallen van het soort wat onder mijn norm gezakt is
    als ik nu genoeg event gewas heb moet ik een veld met bomen zetten want ik kan geen voer meer maken:)

9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Klopt Yvon, dat heb ik op mijn laatste account ook. Dat komt omdat bij ons alle gewone stallen en mysterieuze stallen in 1 keer komen en wij ook de simpele dieren, lees schaap, koe etc. nog moeten en bij de hogere levels (vanaf begin??) je ze niet meer nodig hebt en bovendien zijn er van het varken, paard en de geit ook nog reuze- stallen, die geven alvast een hogere rang van dieren al naargelang de kleur geel of oranje.
    o_Ok heb je nog veel dieren nodig voor de quest en de meesten hebben die al wel af.
    Heb je trouwens nog plaats voor een vriend, mijn account is roodborstje60? Ik zie het wel.

Goedenavond allemaal.

10. Aloryan

blij dat ik niet de enige ben :) ik heb al moeite om gewoon wat geitjes bij elkaar te krijgen hihihi en idd dan lopen er ook nog quests.
    tis natuurlijk zo dat je na een tijdje bepaalde dieren niet meer nodig heb. logischerwijs maak je ze dan idd niet meer. ik moet maar eens een strategie gaan bedenken voor die dieren.

wat is jullie norm?

ik had nog plek agnes! heb je toegevoegd :) nogmaals

11. doj34

doj34 Forum freak

ik heb je ook toegevoegd roodborstje!

12. -jouw-

-jouw- Forumkenner

op deze farm heb ik ook lang zoveel niet hoor je krijgt teveel gelijk

13. Aloryan

vroegaahh kocht ik bijna l mijn dieren op de markt :p hihihi tegenwoordig zijn ze ietwat duur. moet ik wel heel veel wortels voor verkopen

14. omaagnes55

Beiden geaccepteerd op roodborstje60. Ja het is ook een extra account en ik ben wel actief maar niet zo erg als op dit account.
    En kopen is is er niet bij, af en toe een wac of witte onschuld voor het begin van een event.
    Zojuist mijn sierweide omgebouwd, had nog verschillende sieritems met hoge waarde in de opslag zitten.

15. Aloryan

ik koop ook bijna nooit hoor, gebruik vrijwel alleen tg die ik in het spel verdien. Heeeeeeeeel af en toe trakteer ik mijzelf eens.
    door de wac die jij me stuurt kom ik zo'n end! gebruik hem heel zuinig hoor :)

16. omaagnes55

Morgen zal ik je er weer 1 sturen, helpt met het event goed. Moet de cadeautjes een beetje verdelen, heb heel veel buren die mij ook altijd wat sturen.
    Nu nog even wat was wegruimen, had ik niet eerder veel zin in. Nu nog niet maar moet wel gedaan worden, de kaboutertjes doen hier nooit iets:p:cry:

17. Aloryan

jammer he! hier ook al niet.. en ik ben zo lief voor ze.
    en voel je niet verplicht wat te sturen he! ik ben dankbaar als het lukt, maar het moet geen moetje worden :)

succes met de was

18. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor vindt dit leuk.
  19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een vrolijk muisje :)

fricor vindt dit leuk.
  20. enk52

Goedemorgen Hesje,

dat is ook weer een hele mooie. Bijna zonde om te gebruiken:)