Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,het is heel raar afgesteld,die di,daar kun je ook niet echt van op aan.ik had nu vandaag steeds 8uurs gewas erop,omdat ik bezig was,maar elke keer kreeg ik er een ander aantal uit.ach,ik kijk morgen wel hoever ik kom voor ik beslis welke ik neem als extra.moet ik het niet vergeten,dan heb ik nog niks extra's,lolll

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

wilde het net zeggen ja haha niet vergeten :) dat zou wel weer wat voor mij zijn.

3. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Ik ben 35 en dus een zoon van 1 jaar. Moet nog wel wennen hoor om dat te zeggen. Iedereen die later nog gefeliciteerd heeft bedankt.

Iedereen heeft het druk zo te horen. Hier vanmorgen een relax morgen gehad met de garage (cadeau) van mijn zoon in elkaar zetten en ja na zo'n feestje moet de stofzuiger er even over. En vanmiddag op verjaardagsvisite geweest, we hebben nogal veel verjaardagen deze maand.

4. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

haha ja detje zo herkenbaar!! als die van mij jarig zijn geweest dan zit ik er ook regelmatig een jaartje naast!
    leuk hoor spelegoed in elkaar zetten :) elke keer weer een feest.. nu hebben ze of dingen die je niet meer in elkaar kan zetten of ze willen het zelf doen :p

5. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja dat geloof ik graag. En dacht dat duplo in elkaar zetten meestal iets voor papa's was, maar vind ik stiekem ook wel erg leuk werk om te doen :)
    De garage was overigens niet van Duplo, maar daar heb ik later nog wat van gemaakt, want dat heeft hij ook veel gekregen gister. We hebben ook niet alle doosjes meteen geopend, heeft hij later ook nog eens wat nieuwe blokjes.

6. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

bobo en syrah dank je wel voor het sturen van de batterijen naar mijn dochter.ze heeft er nog 40 nodig voor 14.00 uur morgen. niemand anders batterijen meer?

7. detje81

detje81 Forum-overlever

Verstuurd

Ik ben hier nu bezig Di's voor alle items voor de 2e keer te sparen. Ga ze niet allemaal krijgen, dus moet morgen even kijken welke ik het beste voor de 2e keer kan aanschaffen, wat de beste optie is.

Maar nu ga ik lekker naar bed. Tot morgen, welterusten.

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een schatje:)

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Hesje,

Vind de theepot ook weer super hoor:)

11. Hesje

ja lekker vrolijk :)

ik ga eerst batterijen naar Ria's dochter sturen gisteren waren ze al weg

12. enk52

Ga ik ook even doen ja

Hesje gefeliciteerd met je level erbij en bedankt voor de punten:)

13. bobobear

goedemorgen allemaal,wat een lief hondje en leuk theepotje weer:Dgelijk maar even een lekker kopje thee nemen dan:)

hesje gefeliciteerd met levelen en bedankt voor de puntjes

14. Hesje

graag gedaan

ik heb het huis schoon op het laatste linkerhoekje na
    dat ga ik niet redden

ik heb nog batterijen over voor wie nog nodig heeft

maar zouden jullie niet de batterij naar Hesje willen sturen maar naar -jouw- daar heb ik er nog 11 nodig voor het laatste extra item

ik heb daar hard gewerkt gisteren ik heb 1000 punten bijelkaar gemept voor het drakenei

dus het spechtenei en het drakenei uit de winkel gehaald ende suziemest mijn foutje weer een beetje goed gemaakt

15. enk52

Super Hesje, dan heb je zeker hard gewerkt

16. Hesje

vorig jaar met die schouder lukte het niet :oops:
    dus had ik heel veel kaartjes die 1000 punten van het spechtenei had ik vorige maand al bij elkaar
    maar toen zat er een huisdier wat alleen ep gaf op eventgewassen dus die had ik niet genomen
    en zag ik gisteren ook het drakenei staan dus flink op de kop van jut gemept:)
    en gisteravond had ik hem

17. enk52

Dat zijn wel fijne huisdieren om te hebben:)

18. bobobear

batterij verstuurd naar jouw;)

19. Hesje

dankjewel bobo jij nog nodig?

heel erg bedankt nog maar 4:)

Laatste bewerkt: 23 Oktober 2016
  20. bobobear

nou,voor mijn laatste 2e item,maar is niet heel belangrijk,maar ik probeer hem natuurlijk wel te halen nog,zo hebberig ben ik wel:music: