Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

en freedom.. ik kijk me ook suf met filmpjes die het wel of niet doen hoor! de rest van cash for action werkt nietgoed vind ik. en niet iedereen hoeft echt ALLES van me te weten.. krijg ik bakken met reclame.

hier ligt ook nog gigaaaa veel hoor. tis altijd gewoon basis opgeruimd, maar zou wel eens echt alles van ze plek willen hebben enzo.. grote boenbeurt.. maarja dan ben ik het na een paar uur zat en ben ik halverwege en moet ik alles toch weer terugzetten omdat de volgende dag iets anders vraagt.

je hebtwel veel batterijen gehaald dan! lekker hoor.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb geen truus ook nooit gehad
    ik heb altijd om de week een ander kind in de keuken gehad om af te drogen
    toen iemand aan me vroeg doen ze dat? heb ik geantwoord ze eten toch ook:)

dat was hetzelfde met boodschappen doen ik nam er altijd 1 mee
    en toen ik door ziekte niet kon gingen mijn toen tienerzoons samen
    want ze wisten alles te vinden, ook dat werd door sommige vreemd gevonden ook toen was mijn antwoord ze gebruiken ook vanalles
    dit speelde wel ruim 20 jaar geleden af hoor.
    maar als ze nu hier eten staat er 1 af te wassen en de ander te drogen

3. Aloryan

Hesje gelijk heb je hoor!.
    Hier wassen de oudste 2 allebei 2 avonden af. De jongste helpt met kleinere klussen tot ze goed bij het aanrecht kan dan krijgt zij er ook 2.

ze helpen regelmatig boodschappen doen. Ik vind eigenlijk dat ze nog wel wat meer mogen bijdragen. maarja ben ook blij met wat ze wel al doen.
    En idd.. ze eten, ze maken dingen vuil, ze gebruiken spullen, dan mogen ze ook helpen.
    Ik was ook hun kleren en help ze met huiswerk enzo.. dat werkt 2 kanten op.
    Tis goed voor ze om te leren dat je een handje helpt.
    Hier thuis mopperen ze erop, maar als ze ergenes anders zijn bieden ze altijd hulp aan.. dat is precies waarom ik het hier thuis vraag.

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Och Yvonne hier is dat ook met opruimen : is verplaatsen van de ene naar de andere kamer....iets wegdoen is toch zo zwaar voor me......hier ligt ook giga veel.....
    Hesje in één woord jij hebt prachtkinderen hoor.......en het zijn dan nog jongens ! Tja dan zijn de mensen verbaasd, dat die meisjes werk doen hé...

Maar zoals jij het deed/doet, zou iedereen hier er eens een lesje aan mogen nemen..(met hier bedoel ik vlaanderen hé, niet de kliekjes).

Edit : blijkbaar is dat normaal bij jullie dat de kinderen helpen? hier niet hoor, ik wel, moest vanaf men 10de stofzuigen en kreeg er een centje voor......en als men moeder ging werken, moest ik zelf mijn uniform bloeses wassen en strijken....en zonder wasmachine hoor in die tijd....wel zo een "miniwash" die op het aanrecht stond waar je warm water in deed.....
    De grote was van lakens en ik denk andere witte was(is zo lang geleden) ging hier de deur uit.....dat wel....!
    maar tja ik ben dan ook een meisje......hihihi....

5. Aloryan

wat een andere tijd he! ik ben zo gewend om huppakeee alles in de was dan in de droger, vouw het op.. hoeven de kids niet mee te helpen. tenzij ze snel iets willen en ik moet werken, dan moeten ze het zelf ophangen.. haha dan is het eerder droog :)

geen idee hoe oud iedereen is eigenlijk, grappig he.
    ik ben 32, 3 kids van 18 jongen, 14 meisje en 8 meisje.
    Oudste twee zijn niet mijn biologische kids dus dat verklaart de leeftijd :)
    ze wonen alle 3 fulltime hier en ze zijn alle 3 net zo fantastisch.

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dat klinkt goed Yvonne

ik mag sinds mijn laatste verjaardag op een kinderkaartje met ov

heb 3 zoons 42 -39 - 32 jaar
    wonen allemaal op zichzelf maar komen wel regelmatig langs

7. Aloryan

kijk da's gezellig.
    en goedkoop in het ov is mooi meegenomen. ouder worden we toch :) kun je er maar beter van profiteren

8. doj34

doj34 Forum freak

ik mag me 45 jaar voelen tot aan Valentijnsdag.... en heb een dochter van 16 en een zoon die volgende maand 15 wordt.

heb de wolkenrij voor elkaar. (mijn toverbomen waren lief)

9. Aloryan

oh super dat je die wolkenrij nog gehaald heb.. ging er al vanuit hoor!
    en jouw kids zitten dan precies tussen mijn 2 oudste in :) lekker he die puberjaren :)

10. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag allemaal,
    fijn dat iedereen zo goed gaat met het event. Ik heb alles binnengehaald, 1 dubbel item en de rest zie ik wel of dat nog komt, ligt net als bij jullie aan de di's.

Ik ben 61, heb een zoon van 36 en een dochter van 32 en dan nog 6 kleinkinderen ( 3 jongens en 3 meisjes in de leeftijd van 1 tot 9).

Voor iedereen een fijn weekend. Vanavond hebben we een buurtfeestje gaan we jeu de boules spelen. Buurtfeestjes zijn hier meestal erg gezellig.

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

Veel plezier vanavond Agnes.

Ik ben bezig aan de laatste kamer. Heb hier nog wel wat drops voor nodig maar denk dat dat nog wel gaat lukken.

12. Aloryan

zow agnes 6 kleinkinderen :) vandaar oma agnes. :)
    veel plezier bij je buurtfeestje.

Ik heb de staak vrijgespeeld.. poeh onoverzichtelijk :) eens kijken wat wijsheid is. bij sommige moet ik even rekenen of ik meer krijg in de siertuin of in de wolkenrij.

13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond allemaal. ik heb een verzoekje. als jullie over hebben willen jullie dan wat batterijen naar mijn dochter sturen leapme2. zij is achter want wij hebben het zo druk. ze is alles aan het klaar maken op internet om volgende week naar engeland te gaan om les te geven met haar kralen. dus er moet van alles gedaan worden en ik heb het ook zo druk met iedereen hier thuis en ik moet ook dinsdag naar haar toe om woensdag naar amsterdam te gaan naar de amerikaanse ambassade voor paspoort voor haar man. ze heeft alleen de wolkenrij nog nodig. hoeft geen extra's. hardstikke bedankt en als iemand batterijen nodig heeft hoor ik het wel. ik ben weer weg tot vanavond 11 uur fijn weekend

14. Aloryan

helaas al gestuurd, morgen weer :) succes met alle drukte!

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik kom even snel langswippen,ben bezig met mijn extra kamer,wat een werk zeg,ging natuurlijk niet zoals ik wilde,maargoed.

wie weet welke item het gunstigst is om extra te halen?ik kan er nu 1 halen,en heel mischien morgen nog 1 maar dat weet ik niet zeker

16. Aloryan

ik heb de grootste gedaan.. die is kwa vakjes / tijd het beste kwa ep.
    maar je moet er wel plek voor hebben.

17. bobobear

nou,voor mij is het eigenlijk gewoon meer voor de heb,het liefst wil ik ze allemaal,maar ik denk dat ik net aan de 2e haal.of ik moet met sm gaan werken,maar dat is in principe zonde als ik die items toch al heb.maar ze zijn ook altijd wel handig voor de ruil.

18. Aloryan

oh daar had ik nog niet eens aan gedacht ja. ik dacht da's handig dna kan ik de wolkenrij vullen en mijn siertuin :) hihihi als ik ECHT mazzel heb haal ik er nog 1.. maar ik vrees dat het hierbij blijft.

19. bobobear

eigenlijk ben ik ook wel erg he,alles willen hebbenxD

20. Aloryan

ik ook hoor.. eigenlijk wil ik gewoon nog al die dubbele items.. maarja die drop items gaan niet harder dan ze gaan. :) en ik kan er geen touw aan vastknopen.. soms 8 uurs gewassen en dan 1 eruit.. en soms uit pompoenen een hele boel.