Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee dat kan ik me voorstellen.:)

2. doj34

doj34 Forum freak

joehoeeee.... ik heb mijn eerste boormachine binnen!

oeps, goedemorgen allemaal!

bobobear vindt dit leuk.
  3. enk52

Goedemorgen Rita, gefeliciteerd ermee:)

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

gefeliciteerd rita:D

5. doj34

doj34 Forum freak

dank jullie wel.
    Met de event gewassen kom ik wel uit... helaas met de batterijen nog niet.
    moet nog 20 van de 44... om de laatste item van de wolkenrij te pakken te krijgen.
    Heb het tweede item wel dubbel. (tja die kip zonder kop he)

6. enk52

Je hebt nog 26 uur Rita, dat moet lukken.

Net even naar de stad gefietst maar is toch aardig fris nu hoor.

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede net middag

ik ook naar het centrum geweest echt koude handen
    maar nieuwe bril op de neus:)

gefeliciteerd met je boormachine Rita

8. doj34

doj34 Forum freak

ja ik hoop het wel Lea. denk het ook wel... gelukkig vandaag genoeg tijd om te oogsten. en anders een pakketje tg ertegenaan gooien.

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Rita dat is een begin nou gaat het vast sneller.Hier was dat wel zo.

Hesje spannend een nieuwe bril hopelijk niet te veel last voor hij echt goed zit.

Fricor wat een gepruts is dat he , voordat de vloer echt ontdaan is van alle oude meuk .
    Helaas hier ook ervaring helaas brrr.

10. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

met een beitel kwamen ze een heel eind.:music:
    vloer ligt, wasmachine aan en 1e was bijna klaar, dus het gaat weer de goede kant op hier.:)

Rita gefeli met je 1e boor.
    Hesje gefeli met je nieuwe bril.

sinds lange tijd mijn wederhelft weer veilig een kus kunnen geven op de boerderij.:inlove:
    het mag weer volgens de aanvullende AV.

gewassen genoeg gekweekt, maar die batterijen willen niet echt meer de grond uit.
    het leek in het begin sneller te gaan, maar toen hoefde je niet zoveel per val.
    nu staan alleen de dubbele sieritems nog open.
    quest wel bijna af op wat gloeiwormpjes na.
    knechtenbon uit renzo kunnen halen. die bewaar ik wel voor halloween.
    hopelijk komen de knechten ook nog langs, want de bios doet het weer redelijk.

allemaal veel plezier vandaag,
    groetjes en knuf
    en beterschap voor de zieken.

11. enk52

Lekker fricor dat je wasmachine het weer doet en het weer werkt ook mee. Het kan buiten hangen.

Hesje gefeliciteerd met je nieuwe bril. Hoop dat hij lang mee zal gaan.

12. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee allemaal.. nietgoeie morgen hoor ben al een tijdje wakker..

woonkamer is al aan kant heerlijk.. nu even op de bank want de vloer moet drogen.

Fijn fricor dat de keuken weer bruikbaar is! dat zijn wel echt rotkarweien.
    en doj dat haal je wel hoor! ik zal je er nog eentje sturen zo.
    Ik heb alles behalve de stikker en de dubbele items.. Hoop zo nog een dubbel item te scoren, maar meer dan 1 lukt me echt niet.
    alleen nog de vlammenstier voor de siertuin.. en dan kunnen mijn spullen in de staak.. moet ik nog uitrekenen of sommige niet beter nog een tijdje op mijn siertuin kunnen blijven.

13. Hesje

de vlammenstier hangt in de boom Yvonne eruit te halen met sterren

ik hoop ook dat mijn bril weer een aantal jaren mee zal gaan:) de oude zullen ze weer helemaal schoonmaken

fijn fricor de keuken weer aan kant want wat staat er veel in hè als alles van de vloer moet

14. Aloryan

ohhh goedetip ja.. even kijken hoeveel sterren die is.
    wel lekker nieuwe bril toch! niet op gaan zitten ofzo :p

15. Hesje

nee hoor ik ga er niet op zitten
    normaal gebruik is s'morgens bril op en dan uit bed stappen
    en s'avonds bril af en in bed stappenxD

16. Aloryan

ohhh dat kan niet mis gaan zou je zeggen :)

17. Hesje

nee maar na bijna vier jaar was hij wel aan vervanging toe na een goede aanbieding van de opticiën:)

18. Aloryan

kan me voorstellen hoor! toch heerlijk om jezelf op een nieuwe bril te trakteren

19. Hesje

nou eigenlijk had ik liever nog gewacht maar ja
    de ontspiegeling ging loslaten

het zonnetje komt door :) gelijk een stuk vriendelijker buiten

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Kliekjes kom even dag zeggen.......lees hier van kamers opruimen, jullie mogen komen helpen hier......zijn wel 3 slaapkamers maar lees maar "rommelkamer" xD

hesje proficiaat met je nieuwe bril......en heuu leg hem maar veilig naast je bed tijdens de nacht niet in je bed of je ligt er toch nog op (grapje) :music:

fricor proficiaaaat met je keuken, is indeed een ganse klus met dubbelzijdige tape......mag er niet aan denken, gelukkig ligt hier in keuken en badkamer stenen tegels......

Yvonne dat is héél juist : een opgeruimd huis is een leeg hoofd......
    Heb hier zo een 10-tal dosssiers naast elkaar liggen....allemaal dringend en niets dat opschiet...

het enige dat opschiet is event, alles gehaald behalve de sticker.....nog 52 batterijen te gaan.....en ditmaal zonder mandje, maar wel opgestart door een héle slimme kabouter ;)

Zit hier maar filmpkes te kijken als die er al zijn.....want sorry buurtjes TG in het spel steken zit er niet meer in helaas :cry:....dus geen SM noch SV.....dat over het heg vliegt.......och alles went zeker.....:music:

O ja detje proficiaaaat met je 1-jarige.....wat vliegt de tijd snel zeg :oops:

En sorry voor de rest dat ik vergeet, maar hoofd is een rommelkot :oops:

Edit : och hesje, moest jij zon hebben?? ik was deze voormiddag verblind door de zon....in men auto in de file...had dat eerder geroepen had ik ze eerder gestuurd ;) ......;nu wordt het grijs en kil buiten.......

o ja lees ik daar van was buiten drogen??

En ook : blijkbaar hebben jullie allemaal een truus, verstookt dat niet veel electriciteit?? hier hebben ze de btw 21 % gemaakt ipv. 6%.....voor een basisbehoefte, want kan moelijk met een petrollamp zitten hé.....

detje81 vindt dit leuk.