Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik zit nog te wachten Ria maar ze kunnen hier elk moment zijn:)

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

nogmaals een fijn weekend :D

3. Adrie56

Adrie56 Junior expert

Van mij ook xD

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,
    Allemaal bedankt voor de felicitaties,sjonge 84 al word ze nu echt oud.

Lea leuk dat ze er is , veel plezier.

Justin veel plezier in Rome en Owen beterschap.

5. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Kom ook weer even binnen gluren.
    Hier ook nogal druk in RL. Ben wel blij dat ik t verhaal van Rita heb opgezocht, Jesper is nl ook sinds kort begonnen, dus even goed mee in de gaten houden.
    Enne ik zag dat de kleine meid van lea lekker aan t groeien is, wat een pracht meisje.

Owen, beterschap en Justin, veel plezier in Rome

Sorry, verder niet bijgeleden, was een beetje teveel

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het is weer tijd voor thee, ik heb het een beetje druk de laatste tijd dus ik heb hier ook niet alles gelezen :oops:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ga afsluiten tot morgen

8. fricor

fricor Commandant van het forum

yeah! bahastekjes kwamen uit. had geoogst maar was vergeten te kijken. bleken een paranoot, een granaatappel en 2 !! papegaaiverenbomen te zijn. die laatste had ik nog niet. ikke is blij xD
    stallen pas over ruim een uur klaar.
    261 gewas over dus hoef niks meer te zaaien.
    nog 4,5 uur voor de laatste saus.
    voor straks welterusten ;)
    edit; stallen waren heel oranje; koe, konijn en schaap. en een mol.

Laatste bewerkt: 11 Oktober 2014
  9. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goede morgen allemaal.ik had een duif,adelaar, mol en konijn oranje. baha geen stekjes, ben klaar op de koeien na. misschien vanmiddag toch koeien maken heb nog alle tijd. fricor mooie stekjes voor jou

10. enk52

Goedemorgen allemaal,

Ria, jij bent vroeg. Alles slaapt hier nog dus ik sluip hier even zachtjes rond.
    Tot vanmiddag.;)

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Fricor mooie stekjes

schaduw ook alle sausjes klaar
    ik ben nu de kippen en konijnen weer aan het aanvullen

fijne dag Lea tot later

12. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal.
    ik moet te veel fokdieren dus dat gaat hem niet worden... de molen draait volop dus kan wel wat binnen halen.
    vandaag ga ik een nicht uit Australie ontmoeten. dus een familiereunie van nichten en neven en de laatste overgebleven tantes (4 weken geleden de laatste oom overleden van die kant)

13. enk52

Leuk Rita, heel veel plezier dan vandaag.
    Hoe is het nu met je zoon. Is er al kleine verbetering?

14. doj34

doj34 Forum freak

Daan hobbelt wel door. Hij is nooit echt ziek geweest en hierin laat hij zich ook niet kennen. de mesoloog was verbaasd dat hij niet echt gecrashed was. (in mijn ogen is hij dat wel alleen blijft hij nog op zijn benen staan). de kinderarts heeft melatonine (om in slaap te vallen) verdrievoudigd vanwege zijn grote lijf. Morgen mag hij een foto van zijn hand maken voor een skeletleeftijd. de arts heeft uitgerekend dat Daan al op 8 jarige leeftijd in de puberteit kwam. Misschien is zijn bottenstructuur wel al 20 jaar hahahahahah geintje natuurlijk. Hij heeft daarnaast afgelopen vrijdag 12 buisjes bloed mogen inleveren dus we wachten af.

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, Wat een verhaal weer Rita, maar fijn dat het nu zo serieus onderzocht wordt! Niets zo erg als een zoon die zich niet lekker voelt en je weet maar niet waarom.

16. fricor

goedemorgen,

lekker mistig hier.
    wolkenrij aangezet.
    Rita veel plezier. krijg je vast een vakantie-adresje erbij.xD
    foto van skelethand zal hij wel leuk vinden. oudste heeft er 1 van heel skelet.

kleindochter ondanks de prikjes goed geslapen Lea?

oudste kreeg gister vrienden op bezoek. waren met de brommer. 2 koukleumende verzopen katjes dus. en wat doe je dan als moeder? droogt ze af, zet de verwarming hoger, plant ze er tegen, geeft ze hete koffie en tja...eet ook maar mee. xD

nu mijn wortels maar een beetje aanvullen.
    had me net vergist en zet zo weer eventgewas erop :sleepy: gelukkig deed mijn bouwknecht het nog, en heb ik het er weer afgehaald. misschien zonde van de ep''s en bd, maar was met wortels bezig.
    heb maar zo weer filmpjes in de bios.8)
    maai- en zaaiknecht ingekocht voor 10 keer, de rest maar met de hand gaan doen. halve veldjes gewas was ook geen optie om met mijn hand te doen. comfortvelden vond ik 3x niks, als je altijd wac hebt aan staan.
    dank aan de buurtjes die van alles over de heg gooien in tweevoud de laatste tijd. ik ben nog aan het sorteren.
    sientje zat gister al vol, kon geen azijnflesje meer bij.
    moet er nog een lijstje komen, voor wie azijn tekort komt?

groetjes,

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Ik had een ooievaar uit mijn stallen!! en een muis, een bever ++ en een oranje vis.

Groeten Detje

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. enk52

Goedemiddag,
    Smurfinnetje en haar ouders weer onderweg naar huis. Weer even bijgetankt met knuffelen voor zover ze dat nog wil. Heeft al echt eigen willetje maar is zo lief. Heeft heerlijk geslapen tot 8 uur vanmorgen en heel lief gespeeld. Daar moet ik wel weer op teren tot kerstmis waarschijnlijk.8)

eevee60 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. fricor

dat zijn mooie stallen detje.8)

ach Lea, het is zo kerstmis hoor. herfstvakantie staat al bijna voor de deur, en dan nog een paar weekjes.

20. enk52

Dat is zo Fricor, hier komende week al herfstvakantie.
    Had gehoopt nog een tussendoor die kant op te gaan maar dat wordt niets. Marije moet ook nog verhuizen in die tussentijd.