Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goed bezig lucie:)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

910,11,12,7,8,25
    13,19,18,17
    deze heb ik af!!

3,2
    26,27,28, 33
    20,21,22,23,24
    deze moet ik nog al wil ik gewoon alles :)

heb de griezelige vuurvliegjes stal op het land.

hoe gaat hij bij de rest?
    (teruglezend: op wat vergeetachtigheid bij iedereen prima zo te horen.
    ik heb bewust nog geen griezelproducten gegeten, doe ik vrijdag al sik vrij ben. nu vind ik het zonde om mijn gewassen te versnellen als ik ze door werk toch niet eerder kan oogsten. )

Lea hihi ik deel je mening hoor.. lekker onder een deken, kop thee erbij.

4. enk52

kopje thee ga ik meteen maar maken. Nu gelukkig weer wat rustiger buiten maar ging echt te keer.

Je bent al best ver Yvonne.

5. Aloryan

ja ik heb wel wac gegeten hoor!!
    heb ook de goudblaadjes boom te pakken ( had gelukkig vorige keer de goede dingen verbouwd )
    dus die staat gauw op de farm op voer bij te maken.

nu ga ik voor de vleermuizen fok.. maar tjee daar is wel veel voor nodig.
    en ondertussen in handige tijdstippen voor de 2de griezelglimwormpjes, zodat die ook op het land kan, omdat ik die natuurlijk alleen bij volle maan kan oogsten en anders duurt die quest wel heeel lang.

hier niet echt noodweer, wat regen en klein beetje waaien, niet heel gek.

6. bobobear

je gaat lekker yvon,met het event,en echt fanatiek bezig met alles.ik heb nog een heleboel quests open staan.eigenlijk vergeet ik ze altijd.voordeel is dan wel als ik toevallig een keer kijk,ik meestal al heel veel in 1 keer kan inleveren.

toenet met mijn hondje buiten geweest,gelukkig was het toen droog,maar nu hoost het weer

7. Aloryan

oh als ik jullie allemaal zo hoor valt het weer hier echt heel erg mee, jongste zelfs net na het eten nog heel kort buiten gespeeld tot het donker werd!

tja bobo ik heb de sterretjes nodig! jullie hebben er natuurlijk ook giga veel in alle tijdelijke questen gehaald, ik moet het van de permanente questen hebben. dus tik ze achter elkaar weg in d ehoop dat ik snel zo veel mogelijk dingen heb om met alles mee te kunnen doen. Tis namelijk heel frustrerend om alle events niet te halen enzo.
    wel lekker dat ik nu wat lange gewassen heb, als ik dan druk ben gooi ik gewoon wat langs erop.

8. bobobear

ja,dat is dan wel lekker als je lange gewassen hebt.als ik jou zo hoor hoe fanatiek je speelt,denk ik ja,zo fanatiek ben ik ook,vooral met het niet halen van een event,trauma:oops:nou,bijna danxD

9. Aloryan

hahaha ja toch! ik ben neit zo goed in half doen... ik kan wel bepalen dat ik ergnes niet aan mee doe.. dan kan ik het ook wel los laten, (zoals die fok events van laatst) maar als ik eenmaal begin moet en zal ik het halen.
    Gelukkig is op mijn telefoon het zo geoogst.. dus kan ik mooi op de bus even doen op weg naar huis ofzo.. anders zouden mijn kids me afmaken denk ik.

's avonds ligt de kleinste op bed.. oudste 2 trekken zich dan terug in hun puberhol (9 van de 10 keer) en manlief doet tussendoor serietje kijken ofzo.. echt wandelweer is het ook niet meer.. dus dan kan ik ongestoord boeren :)

10. bobobear

hahaha,ik ben precies zo,of ik ga voor alles of anders maar niet.nu is het inderdaad echt weer om lekker binnen te blijven en farmpje te doen:music:

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond

ja bij jullie in de buurt is het bijzonder slecht geweest hè Lea windhoos zag ik

hier alleen maar regen

12. bobobear

goede avond hesje:)

13. Hesje

ha bobo weer een beetje op rust?

14. bobobear

nou,nu wel even en morgen ook nog en dan weer dagen op pad

15. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond allemaal

Wat gaan jullie allemaal snel. Ben blij als ik om 11 uur vanavond genoeg gewassen bij elkaar heb voor de eerste kamer. Heb gisteravond 1 keer kunnen doen met SM. Toen tot zojuist 1 keer op confortvelden en nu nog 1 keer met SM. Dan vannacht kleine veldjes en morgen echt bezig.

16. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. Hesje

goede morgen

hier een theepot uit het museum

fricor, muts70, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen Hesj,

dat is zeker een museumstuk.

Het spoelt hier weer.
    Gister inderdaad ook flink tekeer gegaan maar geen windhoos gelukkig.

19. Hesje

nee daar word je niet blij van
    ik zag het op tv

hier is het nog droog

20. enk52

Misschien is het straks weer droog als ik er door moet en anders maar regenpak aan.:)