Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

hier schijnt nog de zon door de sluierbewolking.
    vanmiddag geven ze fikse buien op, en dan moet ik er uit voor de fysio.
    einde oefening voor mijn wasmachine helaas. het laatste gaatje vd ophanging vd trommel is door.
    aangezien het uit 1 stuk bestaat wordt het te duur om te maken, maar vrijdag staat er een andere.

dat van die te winnen griezelstal wist ik ook niet.
    dacht 'm bij de gekochte te zetten en er stond niks in de inventaris. nu weet ik wel waarom.

event nog niks ingeleverd; eerst maar even sparen.

fijne dag allemaal,
    groetjes en knuf.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zoo,ik ben er ook weer even,het is weer oogsttijd:music:hoezo verslaafd,lolll.

fricor,dat is balen van je wasmachine zeg,en dat is nou net iets wat wel nodig is om te hebben.gelukkig heb je eerdaags weer een andere.

ik lever ook nog niks in,ik spaar eerst door tot op zijn minst de wolkenrij,zoals miekje heeft uitgerekend.de rest wat ik extra heb is dan mooi meegenomen

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Fricor dat is lastig:( het is altijd net of je meer was hebt als de machine kapot hebt.

4. fricor

fricor Commandant van het forum

ik heb het gevoel dat ik altijd al meer was heb dan een ander:oops:xD

muts weer een beetje opgeknapt?

Last edited: Oct 18, 2016
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Fricor dat is heel vervelend een wasmachine die het begeeft. Daar kan echt niet buiten. Zelker niet met een gezin. Fijn dat je vrijdag weer een ander krijgt.

Hier weer begonnen te regenen. Kon wel droog heen en terug naar mijn werk.

6. bobobear

goedemiddag allemaal,wat een petweer ineens zeg,gelukkig toestrax wel droog boodschappen kunnen halen en met mijn hond gewandeld,dus ik klaag niet.nu lekker binnen en farmpje doen,goh wat heb ik het toch weer zwaar:music:

ik heb nu 67 spookbatterijen,dus gaat de goede kant op

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag allemaal

fricor wat is dat vervelend zeg ben je het hele weekeind bezig om die bergen weg te wassen

ik ben natgeregend met het wandelen alleen wat minder ver geweest half uurtje maar

ik heb de eerste spokenvallen vast ingewisseld

8. bobobear

jij bent vlot hesje,ik wacht eerst dat ik van alles genoeg heb:)

het stortregent hier nu echt.ik moet gewoon een lampje aandoen zo donker is het hier nu.:oops:

9. Hesje

hier nu ook stortregen hoor

ik heb alleen die batterijen maar ingeleverd hoor verder nog niets ik ga ook eerst voor de wolkenrij met spulletjes
    en dan toch de rest;)

RoelofAnton likes this.
  10. bobobear

hahaha,zo doe ik het ook.:)

ik las de hele tijd over bomen en ik dacht die tentakelbomen,maar er schijnt dus een nieuwe boom bij jack shop te koop te zijn.zo goed lees ik nou:oops:dus nu maar even snel bloedtomaten en pompoenen bij maken want die boom wil ik natuurlijk wel hebben:D

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je ook de nieuwe stal bij Jack gekocht Bobo?

12. muts70

muts70 Veteraan

fricor, ik ben inderdaad weer wat opgeknapt. het eten blijft er weer in zitten.... hahaha.
    rochel nog wel behoorlijk en nog een beetje slapjes maar dat komt wel goed.

bobo, die boom krijg je ook bij de nieuwe quest hoor! ik denk dat je beter die vuurvliegjesstal kunt kopen bij jack. daar heb je er veel van nodig voor de quest.

13. bobobear

hmmmm,nou maken jullie het me moeilijk,hahahaxDik heb 1 stal gekocht toevallig,maar alleen omdat ik iedereen erover hoorde toen dacht ik dan zul je die wel echt nodig hebben.:music:

goed dat het weer wat beter met je gaat muts,gewoon nog even lekker rustig aan doen en goed uitzieken,dan kun je ondertussen je farmpje doen:p

muts70 likes this.
  14. Hesje

het eerste wat ik gedaan heb is de vuurvliegjes stal gekocht en twee bomen bij jack
    en neergezet extra verwend met sv en bomenmest;)

15. bobobear

is wel handig hoor,dat jullie allemaal van kliekje zo slim zijn,dan weet ik precies wat ik moet doenxD

nou ben ik al vanaf vanochtend op mijn farm bezig met tussenposes dan,kom ik er nu pas achter dat ik de volle maan produkten niet heb gegeten:cry:

16. Hesje

sssst ik op schaduw ook niet en ik heb daar nog griezelwild:oops:

17. bobobear

oepsie:(

muts70 likes this.
  18. Hesje

geen probleem moet ik maar nadenken;) en niet zo snel alles willen doen hi hi

19. bobobear

hahaha,ik dacht dat ik alles wel had aangezet,maar niet dus:wuerg:

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

haha, ach bobo ik vergeet ook regelmatig iets

Hier wel ondertussen het tweede deel van het huis bereikt, hij gaat best lekker