Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zo dat word een drukke week ipv nog een relaxte

drukke plinken;)

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

haha dat kan je wel zeggen.. en het is een monsterlijke week op mijn werk. dus tja dat wordt goed plannen met de gewassen :)

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ja mensen deran met de botten:D

Yvonne ik doe meer met de spa als met de alchemist.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Happy gewassen dag ook nog

eevee60 vindt dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoi allemaal dar ben ik weer even. ik heb me inderdaad ziek gemeld op mijn werk, ze zijn er niet blij mee, maar ik kom nog geen vijf minuten achter de laptop, had zelfs mijn boerderijtje uit besteed. Vandaag de eerste dag dat ik eens kijk hoe het ermee staat.

6. enk52

Fijn dat het iets beter gaat dan Lucie.:)

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

gelukkig wel de fysio helpt goed en anders hebben we nog pijnstillende snoepjes;)

8. Aloryan

roze smarties :) hahaha
    wel vervelend lucie je kan dan zo weinig. goed dat je je ziek gemeld hebt.

oke.. spa dus. of heeft iemand nog een duidelijke reden om voor de alchemist te kiezen.

5 stekjes van elk op de boerderij. spannend!

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik kom ook weer even langshuppelen.:)

ik was vanaf gisteren ochtend in de weer met mijn schoonmoeder,ze had gisteren een lange afspraak bij de internist en vandaag voor een hoortest.dus daar maar blijven slapen met mannetje en hondje,dus was wel even een onderneming.zorgen dat je alles bij je hebt voor de hond,voor zijn suikerziekte.maar het is allemaal goed gekomen.eind van de middag weer teruggekomen,hondje gedropt bij zus,maar het weegschaaltje vergeten,dus ze moet nu brokjes tellen,lolll.ja serieus hoor.want hij mag maar zoveel gram per keer.nu het weekend even een beetje rust en dan zit ik een paar weken vol met allerlei afspraken voor mannetje,zus,vader,schoonmoeder oja en 1 afspraak voor mezelf.dus straks even de kalender invullen,want het zijn er zoveel,dat ik het straks door elkaar haal.ondertussen ook nog steeds af en toe de glucose van hondje meten.maar het gaat allemaal wel goed komen hoor.alleen als ik het druk heb,wordt ik hyper.dan wil ik nog wel eens mezelf voorbij lopen.ik ben wel blij met het event,dat doe ik dan maar tussen de afspraken door,moet lukken.hoezo verslaafd.nou,gisteren en vandaag heb ik niet op de farm gezeten.ik merkte het wel,want ik had onkruid:oops:komt ook wel omdat er geen event was hoorxD.nou,ik ga maar eens mijn akkertjes volgooien en dan lekker eten.fijne avond allemaal

10. Aloryan

onkruid... wow :)
    druk geweest . en brokjes tellen lol. zie haar al zitten naast die bak.

11. bobobear

ja,en dan zit de hond ondertussen te kwijlen omdat hij alvast wat wilt,hahaha,ach ik had het de vorige keer,nu is zij aan de beurt.maar morgen breng ik wel even dat weegschaaltje langs want tellen is niet te doen als hij 4 maaltijden per dag moetxD

12. Aloryan

ahaha nee inderdaad toch wel fijn dan

13. -jouw-

-jouw- Forumkenner

hi hi ik zie het voor me bobo 1 voor jou en nog een voor jou
    pas op jezelf hè anders kunnen ze met jou naar de afspraken
    fijne avond allemaal en tot morgen

14. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Hier vanmiddag ook maar even de buurt in geweest. Een muts, sjaal en handschoenen voor de kleine kerel gekocht, dus die kan er tegen aan deze winter. Hij zit tenslotte stil als hij buiten is.

Verder leuk event. Hoef alleen maandag en dinsdag maar te werken, dus dat moet vast gaan lukken. En inderdaad lekker dat je op het VM veld zelf kunt weten wat je zet. Kan ik mooi proberen die griezelige vliegjes te bemachtigen.

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Lucie beterschap voor de rest van je ziek zijn( hmm rare zin)
    Hier word er in elk geval mee gehoest en gesnotterd.

Bobo doe je het wel rustig aan? Straks kunnen ze jou opvegen.

16. bobobear

jullie zijn wel lief hoor,maar dat wisten jullie al.ik zal proberen rustig aan te doen hoor:)

detje,met de aankomende winter is dat wel hard nodig voor de kleine man.ik denk dat het een goede koude winter wordt:oops:

ik heb net de faq uitgeprint,maar ik kijk ernaar om uit te vogelen wat de gunstigste weg is,maar verder dan kijken kom ik niet vandaagxDik kan me er niet op focussen,morgen maar een nieuwe poging wagen.

Laatste bewerkt: 14 Oktober 2016
  17. Aloryan

oh ik ook niet kijk ik later wel naar :p eerst maar zonnebloemen planten :p

wilde wakker blijven voor mijn stekjes, maar ga het niet redden ben zo moe dus ga maar slapen weltruste

18. bobobear

weltrusten:)

19. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een schatje

Lea gefeliciteerd met jarige schoondochter

Detje lekker warm kleden dat mannetje

Laatste bewerkt: 15 Oktober 2016
    fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.