Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Rita succes met zoon, dat is een lastig probleem.

Hesje hier gister net de nieuwe verrekijker opgehaald, ben er weer blij mee.
    Na 4 jaar is hij idd aan vervanging toe( zegt mijn opticien ) zeker nu het weer vroeger donker wordt.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja soms moet het hè

dus dan doen we het maar:)

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ja hier ook alleen jammer dat er gelijk weer zo'n duur plaatje aan hangt.

Brr wanneer mag buiten de kachel weer aan?

4. Hesje

ja alsof het een luxe is dat je dat ding op je neus hebt;)

zo een stukje voortuin onder handen genomen nu is de bak vol dus hoef ik deze week niets meer te doen:)

Laatste bewerkt: 13 Oktober 2016
  5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Meld me even tussen de bedrijven door........gelukkig een buur die me op hoogte houdt van de events en dergelijke ;)

Lees hier van een bril luxe? nee dat ding op je neus is helemaal geen luxe maar pure noodzaak....

En eevee, vrees dat de kachel buiten met vakantie is hoor.....hier ijzige NO wind momenteel......vrees dat we van de zomer in de winter gaan vallen, zonder bijna herfst te krijgen :wuerg:

Kom ik tot de vaststelling dat er nog 2 ja 2 verschillende soorten rare stekjes in de schuur stonden.....staan nu op het land.....zowel op de farm als op bahamatje......(gelukkig vind ik daar geen verloren kledingstukken in de schuur xD)......

6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

hee goedenavond,

ja ik had hem hoor.. hesje jouw heb ze in me buren lijst ook :) maar typte automatisch de naam over :)
    thanx voor de reminder, want beetje genant als ik na een tijdje er nog niet achter was geweest anders.

stekjes.. moet ik bepalen hoeveel ik ga kopen, spannend hoor.

7. Hesje

maakt niet uit toch Yvonne

ik ben meestal op deze farm daarom post ik ook het meeste hier
    maar soms op de andere ;)

je hoeft niet alle stekjes in één keer te kopen hè

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. Hesje

goede morgen

ik ben er ook weer

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Hesje,

die theepot past wel bij het seizoen.:)

11. Hesje

ja ik zag er ook é;en met een mutsje e een trui maar die bewaar ik nog maar even;)

12. enk52

Temperatuur is er wel naar maar wacht inderdaad nog maar even;)

13. Hesje

ja het was een frisse wind gisterenmaar het is zo lang lekker geweest dat het nu extra koud lijkt

14. enk52

Dat is zo maar is nu echt wel een gure oostenwind hoor. Die voelt ook altijd kouder.

15. Hesje

ja gisteren nog even in de voortuin bezig geweest die is op het oosten het was niet lekker hoor

16. enk52

Nee dat geloof ik. Wil vandaag nog even naar de stad. Maar even kijken wanneer.

17. Hesje

succes, als het maar droog is tegen kou kan je je kleden

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Hier ook fris.Het verkoudheidsvirus heeft hier ook toegeslagen, mazzel dat het niet een week eerder is.

19. enk52

PLINK PLOINK

Mega ep

PLINK PLOINK

Volle maan en vaste quest

PLINK PLOINK

Volle Maanevent

PLINK PLOINK

Project Taalverbetering

Laatste bewerkt: 14 Oktober 2016
  20. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

woeeeei heel veel plink ploinks.. even kijken wanneer volle maan begint.

Het was en is inderdaad lekker weer hoor! wel wat guur af en toe.

Straks even afscheid nemen van mijn collega, tjee die ga ik wel missen! dus dat is wel enorm balen. Dus even op de borrel op mijn vrije dag! en borrel is altijd goed.

dan herfstvakantie voor de kids helaas niet voor mamma.

Kleinste is zo'n schoenendoos aan het maken voor het goede doel. dus die kan ze mooi in de herfstvakantie enorm mooi maken en vullen enzo.

en ik sta voor de keuze spa of alchemist.. welke is het slimst eom te kiezen?

oh en wat handig ik kan gewoon op volle maan verder met mijn quests (meot de vleermuizenfok ook nog vrijspelen) en de rest op die anderen.. wel mijn dieren er af want we hebben VEEL zonnebloemetjes nodig zag ik. en veel batterijen.. gelukkig heb ik mijn bekers redelijk geboost al in de boom.