Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ben net boodschappen wezen doen heerlijk weer ik schuif even aan

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Lekker Hesje:)
    Nog 3258 van die plantjes dan is event klaar. Red ik net niet meer vandaag.

3. Hesje

nou morgen ochtend dan
    ik hetzelfde misschien red ik het vanavond straks even rekenen na de oogst

schaduw ook morgenochtend met de bloemen maar die moet nog veel azijn de molen is daar zondagochtend klaar

4. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

ik val met mijn neus in de broodjes zie ik. schuif ik ook even aan.
    wat een schitterende foto Lea. ;)

dagje dierentuin of dagje Parijs..hhhmmmm...niet zo''n slechte verandering, lijkt mij.:music:

wat goed dat de oorzaak van de moeheid zo snel gevonden is. dan maar geen beugel, of 1 van een ander materiaal hè. hoop dat ie snel weer het energieke jochie is zoals je hem kent.;)

nog ruim 3500 gewas hier te maken en 105 azijn. ik las net dat het event met een dag verlengd is. de molen is nog wel een poosje bezig.

en zo is het alweer weekend! waar is de week gebleven? :sleepy:
    alvast fijn weekend allemaal !
    groetjes,

5. doj34

doj34 Forum freak

hij kwam net zijn gebit zonder beugel laten zien, had zijn verslag voor nederlands vergeten... die jongen is zo blij dat de beugel eruit is.
    hmmm... ben vanochtend begonnen met dit event, weet niet hoe lang hij al bezig is... maar ben bang dat ik wel op een lijstje pas...

6. enk52

Vanaf dinsdag Rita maar is met een dag verlengd door inlogproblemen. Je kan het dus nog halen. Hier morgenochtend vroeg klaar. Vergeet alleen niet op tijd de molen aan te zetten voor de saus. Daar heb je 90 uur voor nodig zonder abonnement.

7. doj34

doj34 Forum freak

oke, ik ga mijn best doen... was al vergeten om jam te eten.

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik ben nu met mijn laatste rondje fokdieren bezig ,zijn bijna klaar en dan ben ik klaar met het event.was achteraf gezien best wel goed te doen.alleen wel mijn sv op,maarja,je moet er wat voor over hebben om een event te halen
    :music:

9. enk52

Heb je snel gedaan Bobo. Ik ben morgenochtend klaar. Heb vanavond nog net wat gewassen tekort.
    Nu maar snel de molen aanzetten dan om nieuw sv te draaien voor de ezeltjes volgende week;)

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Wat een eng verhaal van Doj, al een geluk dat ze de oorzaak gevonden hebben !! Dacht dat die dingen tegenwoordig in titanium waren? nee dus......

En heuu Parijs, "de lichtstad" is echt de moeite waard......zal je zeker geen spijt van krijgen Hesje, 'k zou zelfs een beetje forceren om iets langer te blijven.....

Enk dat is nou eens echt een leuk, lief mooi kindje...... proficiaat....

En heuu event is af sedert deze morgen 8.00 uur(wel met gewone mest erbij, ben fortuin kwijt, maar heb geen geduld).......fokken ging vrij vlot, ze slaan niets over, al een geluk bij de koetjes, en de varkentjes hangen in de bonenstaak.....de hangoren waren af voor het event.

Heb wel een molenabbo.....

11. detje81

detje81 Forum-overlever

hallo allemaal

Ik baaal!!! Stop ik zonet snel nog even nieuw fokhotel vol, heb ik per ongeluk op de verkeerde gedrukt en er 4 bruine hangoren in gezet, zo kom ik natuurlijk niet op 30 bruine hangoren

12. Hesje

ha detje dat heb ik gedaan met 4 bruine koeien

kan niet Freedom is dagreis en hij moet weer werken op maandag
    gefeliciteerd met het halen van het event ik vanavond

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ai Detje en Hesje dat is niet leuk.

Hier morgen of overmorgen de planten bij elkaar heb wat vertraging opgelopen .
    Morgen niet veel tijd dan word moeder 84

14. enk52

Oei Detje, dat is jammer. Bij mij hadden ze voor de gewoonte een stapje over te slaan.

Eevee, gefeliciteerd alvast. Mooie leeftijd. Mijn moeder wordt 85 volgende maand.

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Lea bedankt voor de felicitatie.
    Dat is nog mooier, ze hebben de leeftijd der sterken bereikt zeg maar.

16. detje81

detje81 Forum-overlever

Gefeliciteerd Eevee

En Lea wat een mooie foto. En Doj hoop dat je zoon snel weer op knapt.

17. enk52

Er was nog een PLINK PLOINK

Knechtjes in de aanbieding
    Verder nog een paar mededelingen

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jaha ook een bonuscode volgende week, dat vind ik altijd zo leuk:oops:xD

19. Hesje

goede avond

ik heb een misrekening gemaakt ofwel 1 rijtje vergeten dus morgen pas klaar
    mijn tuin is klaar het was lekker weer

20. enk52

Lekker Hesje, bij mij nog niet. Onkruid blijft groeien met dit weer en ik moet nog veel insnoeien. Past ook niet meer in de groene bak.