Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal, bedankt voor de fijne wensen. Gaat vast weer goedkomen.

Hesje veel plezier bij je zoon.

2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

van harte gefeliciteerd met trouwerij, verjaardagen van familie, mooie fokresultaten en behalen event.
    fijn weekend voor allemaal met, zo te lezen, leuke dingen te doen.

hier net genoeg sv om de kikkers helemaal af te krijgen, maar andere 2 de laatste fase niet.
    ben tevreden hoor.
    en druk in RL.
    groetjes en knuf voor wie wil.

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hesje fijne dag met je zoon. rita wat leuk emmen doe mijn dochter de groeten die woont in emmercompascuum. veel succes vandaag voor jullie. fricor fijn dat je wel de kikkers helemaal afkrijgt want de meeste zitten met de kikkers omdat de ladders er 3 gebruiken. dat is wel veel.

4. fricor

ik heb hoogtevrees Ria, dus ladders maak ik nog niet zoveel.:p

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Neem je aardbeienladders. Die gaan niet zo hoog;)

fricor vindt dit leuk.
  6. fricor

hoogstens het plintenleertje :p

7. the_liberty

hahahahahahaha lea. doe mij denken dat er iemand bij ons werkte die dacht dat aardbeien aan een boom hingen i.p.v een plant. ook veel mensen voor een plintenladder gestuurd fricor. kon vroeger nog toen werden ze nog niet boos

8. enk52

Dat plintenleertje kon ik niet maar die is ook leuk:)

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ha zo, dacht huh? nu zie ik ook al niet goed meer xD

En heuuu Enk niet TE hard werken om dat balkje vol te krijgen hé, wij kunnen niet volgen 8)

10. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

fijne zaterdag allemaal :)
    zo er wordt lekker geboerd hier hoor.
    sla het hele event over.. kwam tot de conclusie dat ik niet genoeg kan leveren voor de zoogdieren. wel kwa fokcertificaten maar niet de gewone punten.
    geniet wel van de babyboom!

11. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal.

Daan heeft het prachtig gedaan... zelfs een wedstrijd gewonnen met een mooie ippon.
    Na 9 maanden weer op de mat staan, voelde voor hem goed.
    Dennis van de Geest stond zijn zoon te coachen en zat vlakbij Daan..

omaagnes55 en fricor vinden dit leuk.
  12. enk52

Super Rita, heerlijk dat hij weer helemaal thuis was op de mat en zelfs winnen met Ippon.

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Proficiaaaaaat Doj, met je zoon :) na 9 maanden winnen, met al datgene wat hij gehad heeft, met dat nikkel enzo, is toch een prachtig prestatie.....

14. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal gespeeld heeft, maar na 9 maanden je kind weer te zien sporten als ie dat niet gekunt heeft is dat toch wel heel mooi. en dan nog winnen ook maakt het een extra goeie come back.

judoot hij al lang?

15. enk52

Freedom gefeliciteerd met level up en bedankt voor de punten.

16. the_liberty

fantastisch rita dat het zo goed gegaan is en ik denk ook veel opluchting en dan ook nog winnen

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Super mooi Rita, wat fijn dat hij na negen maanden weer zo op de mat kan staan!

18. doj34

doj34 Forum freak

ja het was prachtig om te zien dat hij weer lekker bezig was. Vooral toen hij de tweede wedstrijd won. Hij judoot al sinds zijn 5de maar toen hij 10 werd, ging er een knop om. Toen wilde hij ook wel winnen om mooie bekers mee naar huis te nemen.

Vanavond hadden we de waterpolowedstrijd en die ging niet goed. heb twee puberende meiden in het team die gewoon hun eigen gang gaan. waar ik als coach gewoon een grote mond van krijg.
    Maandag met de training maar eens flink met ze praten.

19. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat is hij leuk:)

was ik al niet echt vroeg vergat ik hem nog te plaatsen ook

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.