Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik ga ook afsluiten. Tot morgen allemaal.

En dan nu maar goedemorgen.

Laatste bewerkt: 10 Oktober 2014
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen wat een vrolijke foto van een mooi meisje

3. enk52

Ze is bijna altijd vrolijk. Deze is gister gemaakt, toen was ze 14 maanden. Als de prikjes vandaag niet teveel tegenvallen komen ze dit weekend.

4. Hesje

O wat fijn ik dacht volgende week

komen ze dan morgen?

5. enk52

Ja, dan komen ze morgen en zondag in de loop van de dag weer naar huis. o_Ok nog even naar mijn moeder zondag.

6. Hesje

lekker druk weekeind maar wel gezellig

mijn verjaardag cadeau morgen een dag uit met jongste gaat niet door ze geven te slecht weer op

7. enk52

Wat jammer, wat wilden jullie gaan doen dan?

8. Hesje

dierenpark in Amerfoort hoorde ik van de week :oops: het was een verrassing

nu mag ik over 2 maanden met hem mee een dagje naar Parijs xD

9. enk52

Wow, dat is nog veel leuker. Ben ik ook nog nooit geweest. Tenminste niet in Parijs zelf, wel in Disneyland.

10. Hesje

ik ben nog nooit verder geweest dan Antwerpen

hij vroeg of ik dat een leuk idee vond xD de kerstmarkt begint dan ook volgens hem

11. enk52

Ja, die zijn dan wel al begonnen. Zijn er ook veel in België en Duitsland

12. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

wat een mooie dame Lea.
    ik heb niet teruggelezen dus mocht ik iets gemist hebben sorry daarvoor.

Ik heb in RL even een flinke uitdaging gehad en eigenlijk wil ik hier de mensen wakker schudden die familie hebben, die beugels dragen.
    (mochten zij zich ook niet fit voelen)

Mijn zoon kreeg aflopen juni een beugel omdat hij een overbeet had.
    Een maand later ontdekte hij een lymfeklier in zijn hals ter grootte van een 2 euro muntstuk.
    Deze zit er nu nog, maar daarnaast werd hij zieker en zieker.
    Afgelopen zaterdag probeerde hij nog te judoën maar daar zagen we hoe energieloos hij was. (deze energie is nog steeds weg).
    Woensdag op bezoek bij kinderarts en gisteren een alternatieve (mesoloog) bezocht.
    Nu blijkt Daan een nikkel allergie te hebben, hierdoor heeft hij ijzer (hb van 9.5) in zijn bloed wat niet verwerkt kan worden.
    Ofwel een lopende zware metalen bom. Dit is hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door zijn beugel, deze wordt vandaag verwijderd.
    Hopelijk gaat het vanaf vandaag weer berg opwaarts.

13. enk52

Jee, Rita, dat is ernstig. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Gelukkig dat jullie het ontdekt hebben wat nu de oorzaak is. Ik hoop dat hij heel snel opknapt nu.
    Wanneer is je reis gepland?

14. doj34

doj34 Forum freak

22 oktober ga ik naar L.A., als het goed is. de kinderarts wil nog een echo maken van de lymfeklier. Tijdens deze echo kunnen ze ervoor kiezen om een punctie te nemen of de klier in geheel verwijderen. (kinderarts belt zo, weet nog niet van het nikkel verhaal af). Mocht dit tijdens mijn reis vallen dan zal ik een keuze moeten maken. Mijn broer heeft al aangeboden om met Daan mee te gaan. Maar mijn moederhart, tja die is in opstand.
    Mocht ik gaan dan mag ik op de foto met Sylvester Stallone (statieportret).

15. Hesje

O Rita wat een naar verhaal en wat fijn dat ze erachter gekomen zijn wat het is nikkelallergie ken ik wel maar niet op deze manier
    en dat is idd een lastige keuze daar gaat je verstand en gevoel aan het boksen ik hoop dat hij snel opknapt

16. enk52

Nikkelallergie ken ik ook wel maar dat ook op deze manier kan niet.
    Dat is zeker lastige keuze, je wilt toch bij je kind zijn maar deze kans krijg je ook maar 1 keer. Maar even kinderarts afwachten dan.

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Lea wat een snoepje daar op die foto, hopen dat de prik meevalt en ze gezellig komen dit weekeind.

Hesje wat leuk naar Parijs daar ben ik ook niet geweest en lijkt me echt heel leuk.

Rita getsie wat een naar verhaal, je kind steeds zichzelf vervelender en zieker zien worden en niet weten wat de oorzaak is.
    Ik heb zelf ook een nikkel allergie ontwikkelt dus ik weet dat het lastig kan zijn, maar op deze manier had ik er echt nog nooit van gehoord.
    Hopen dat na het verwijderen van deze beugel hij gauw weer opknapt en zijn HB terug zakt naar gewone waarden.

18. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goh rita wat vervelend. je hebt ons wel wakker geschut. zou inderdaad even afwachten en als het beter met hem gaat [ maar dat zal wel al de beugel eruit is ] kan je gewoon gaan. lea wat is het toch een lekker ding feline. hoop dat ze dit weekend komt voor jou

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Tijd voor een boterhammetje.

20. enk52

Lekker eevee, heb al gebak op vanmorgen maar een broodje gaat er wel weer in.:)