Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jullie maken mijn dag weer goed , nouja was wel goed maar erug druk.
    Heerlijk even gelezen en gelachen;)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

1van de fokdieren zit in de boom geloof ik

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ja momenteel zitten er 4 zwarte schapen in mijn fokhotel die mijn 2de blotebillenschaap moeten maken.
    dan krijg ik een vleermuis stal.. da's omoi! want die heb ik nog niet... zodat ik weer verder kan.

boomputen ben ik eerst tot 300 aan het sparen voor de bekers.. dat blijkt wel nodig te zijn dit event.

daarna ga ik eens kijken wat ik nog wil kopen..
    heeft het al zin om te sparen voor die manegerie dingen enzo?

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

mijn konijntje heet fluffie omdat hij zo fladderd overal heen en dan met die haartjes en oortjes.ik wou eogenlijk flappie,maar toen dacht ik steeds aan dat liedje dat hij met kerst op je bord komt,dus toen maar niet.de mijne is ook zindelijk met plassen op zo een toiletje in zijn kooi en ik heb er 1 in de gang staan voor als hij los door het huis loopt.poepen wil hij nog wel eens naast zijn bakje doen,maar meer en deels toch wel erin.ik wist niet eens dat dat kon een konijn zindelijk maken.toen ik dat las dacht ik het zal wel,maar toch wel.hij loopt ook achter me aan en kan ook zo heerlijk uitgebreid liggen alsof de hele wereld van hem is.

5. Aloryan

klinkt gezellig bobo!! hier ook hoor.. tis echt een baasje.. hihihi maar gelukkig wel heel lief.. iedereen in huis zorgt voor het konijntje dus dat gaat prima.

6. Hesje

nee pas als je plaats tekort komt dan kan je er 4 stallen in kwijt of 6 bomen

7. Aloryan

oke dan ga ik eerst gewoon andere dingen kopen ofzo.. maarja nog 130 ofzo voor de beker.. dus ben nog wel even bezig. heb de makkelijke quests al weggetikt.. dus nu gaat het iets langzamer. 1120 sterren ingeleverd al :p

8. Hesje

gaat toch goed komt vanzelf hoor

ik heb op de schaduwfarm ook nog veel open staan af e toe kijk ik ze weer eens na en lever weer wat in dan weer wat gewas bijmaken als er geen event is en zo gaan we maar voort

9. Aloryan

ja exact.. sommige dingen kan je makkelijk doen.
    verder verkoop ik wortels en tarwe. met dat geld tik ik de producten quests weg :p

10. bobobear

ja je gaat als een tierelier hoor yvon.

net even voor mijn tante naar ingrid geluisterd,pfff,ik ben er nog niet aan gewendxD

11. Aloryan

hahaha nee wat een herrie.. hihihi de kids hier vonden het ook maar niets..
    'laat haar maar playbacken mam :)

12. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond... wat kunnen jullie kletsen zeg... mocht aardig wat pagina's doorwerken.
    bleek dat ik gisteren een lap tekst had getypt maar vergeten te plaatsen en nu maar weggehaald.
    Was namelijk oud nieuws.

we hebben 372 droomdekentjes binnen gekregen. Een prachtige dag... moet morgen eigenlijk terug naar het Hilton hotel... mijn stem is daar gebleven...

(wat bedoelt Bigpoint met Teller, staat onder mijn naam, als ze vergeten te zijn het te vertalen dan ben ik een Bord)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. bobobear

zo,hebben ze goed hun best gedaan de vrijwilligers,jullie doen wel mooi werk hoor,zo met zijn allen.:inlove:dus je bent je stem vergeten mee te nemen?xDnou eigenlijk niet grappig,maar je zegt het zo leuk

14. Hesje

wat mooi Rita zoveel dekentjes
    maar goed dat je hier kan typen

15. Aloryan

wouw wat een boel dekentjes.. ik wou dat ik het kon vind het echt een mooi doel!!

16. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond. hier ook de wolkenrij binnen. nu eerst het supervoer. dan de rest. kan morgen met mijn hondje weer naar het strandje daar mag je niet op van mei tot 1 oktober. dus morgen weer veel hondjes daar dat vind ze leuk. rita wat een dekentjes. fijn hoor kunnen jullie ze weer uitdelen. iedereen een fijn weekend verder en wie het nodig heeft een knuffel

17. Aloryan

fijn dat je de wolkenrij binnen hebt! en zo'n strandje en uitwaaien is wel lekker voor het hondje. alle mensen in bikini weer weg en hup hondje erop :)

Ik ga slapen tot morgen!

18. bobobear

ik zoek ook mijn mandje op,weltrusten allemaal:)

19. Hesje

goede morgen

Rita ik hoop dat je stem terug is

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Rita wat fijn zoveel dekentjes. Kunnen jullie weer veel mensen blij maken.
    Ik kan meteen aan de thee zie ik , lekker:)

Lucie van harte gefeliciteerd