Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Fricor fijn dat het al wat beter gaat.

We hebben zeker geweldig weer gehad de afgelopen weken ze waren zeker de schade van mei en juni in aan het halen.

fricor vindt dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,:)

eerst maar eens lekker aan een kopje thee

ik kreeg gisteren een brief voor mediation van dat voorval wat was gebeurd een paar weken geleden.straks maar even bellen wat daar nou precies de bedoeling van is.

hier schijnt het zonnetje een beetje,het had wel wat geregent vannacht zag ik toen ik mijn hondje toestraks uitliet,maar ik vond het niet echt koud.ik loop nog steeds met een driekwartbroek buiten:music:

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hier schijnt ook de zon nu na een grijze start

4. bobobear

gaat wel goedkomen met het weer vandaag denk ik.hoop ik,hahahaxD

ik heb even gebeld met die mediation,ze vond het prettig dat ik zo snel reageerde en ervoor openstond.nu is het afwachten wat de tegenpartij doet.ze zei dat ze wel eventueel haar medische kosten op mij kon verhalen,ik dacht welke kosten,ze had amper wat,maar ik hield me in.die mensen zijn echt van de drama.als ze maar aandacht krijgen,positief of negatief.dus ik wacht nu af.al vind ik het wel rot dat ik nu in zo een situatie zit.ik wil gewoon door,maar met dit blijf je hangen.maargoed,het is niet anders.nu ga ik maar eens wat in huis doen want ik ben weer erg traag vandaagxD

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Willen jullie hem even naar Zutphen blazen? Ik heb ook wel zin in zon.;)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoi

en anders wil ik wel zon, hier is het grijs maar wel droog

7. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede net nog morgen.

PLINK PLOINK kalender voor oktober.

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Nou we hoeven ons weer niet te vervelen, ga wel maar vlug mij molentj supervoer laten maken

9. fricor

fricor Commandant van het forum

goede middag,

syrah, goede vakantie gehad?

leuke kalender voor volgende maand. lekker 2 weken griezelen.:inlove:

ik hoop dat het bijgewerkte ruillijstje snel komt, maar dan zullen we denk ik eerst op de jongens en Yvonne moeten wachten.
    ik heb nog zitten kijken in de aanbiedingen, maar daar vragen ze de hoofdprijs.:wuerg:
    soms vergeet ik de bladzijde te scrollen en kan ik weer van voor af aan beginnen.:sleepy:
    wisten jullie dat je rechtsboven zelf kan in tikken wat je zoekt?
    dan krijg je alles met desbetreffende te zien.
    scheelt heel wat pagina's doorspitten.:D
    ik moest wel even lachen toen ik zag; aangeboden: kippenhok----gevraagd: dassenburcht.xD
    ik denk; dan krijg je er zeker 20 kippenhokken voor....ik klikken....nee hoor; 1 op 1 :cry:
    en sommige stallen die aangeboden worden zijn niet meer mysterieus...en dan trap ik er bijna in he....:oops:
    zoals het rendier; is gewoon te koop voor 2500 BD.
    knuffel voor wie 'm kan gebruiken.;)

mijn boomvruchten beginnen bijna te vallen...ach ja het is ook herfst he....
    even een blikje uit de kliekjes-koelkast halen.

Laatste bewerkt: 28 September 2016
  10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ze hebben hard geblazen , wolkjes weg en nu weer zon. Heerlijk.
    Bij jou ook Lucie?

Hmm kalender gauw even kijken.

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag,

PLINK PLOINK

Knechtjes in de aanbieding:)

12. fricor

das mooi Lea, dan hoef ik maar 1 van de twee 12-uurs coupons in te zetten, die ik nog rijk ben.

Lucie, niet NU toch sv gaan maken? of maak je het event-molenproduct alleen met de baha-molen?
    goh, dat kan ook natuurlijk denk ik nu hihi.

13. ringo803

ringo803 Junior expert

hoi kliekjes
    nu de ballon is niet normaal voor een elsbes 20 parfum bomen
    heb er nog niet eens zoveel

14. fricor

ik heb even hier gekeken voor je, maar er staan maar een paar aanbiedingen, en wat ze er voor terug willen heb ik ook niet.
    helaas geldt dat ook voor de andere dingen die jullie vragen. ik ben door mijn roze stallen heen die ze er voor terug vragen.

15. bobobear

waar wordt het eventgewas onder gezien,kwa met wat ik kan aanzetten van de alcghemist ervoor wil ik het weten,want ik zet steeds verkeerde aan,lolll

16. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

*zoekt lijstje* 8)

17. enk52

eventgewas is een categorie apart Bobo. Je kan wel, wac, cat, paasjam, ed gebruiken
    i
    De Lijst:

sientje10:, flamingomeer, rode panda,
    ringo803:, rode panda,
    bobobear: das, flamingo, cashew, mangistan

Aloryan:
    Farmerama: alle speciale bomen + dieren (behalve, den, eierboom, perzik, karnoelje, elsbels, sleedoorn, sakura, )(behalve egel, ooievaar, wasbeer,)(behavel werkstal: guano en kraaiennest)

Bahamarama: Nog nodig:
    - mangistanboom
    - wampiboom

en alle dieren behalve een tijger.

18. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dan is het lijstje nu veranderd, Aloryan als je mij een bericht stuurt kan ik je ook toevoegen en wat versturen. Anders gaat het vrees ik een andere richting op.

De Lijst:

sientje10:, flamingomeer,
    bobobear: flamingo

Aloryan:
    Farmerama: alle speciale bomen + dieren (behalve, den, eierboom, perzik, karnoelje, elsbels, sleedoorn, sakura, )(behalve egel, ooievaar, wasbeer,)(behavel werkstal: guano en kraaiennest)

Bahamarama: Nog nodig:
    - mangistanboom
    - wampiboom

en alle dieren behalve een tijger.

19. enk52

Is wel heel grappig hoe Ingrid zingt, zet voor de aardigheid even je geluid aan.:)

20. fricor

ze is nog bezig met sorteren Klaartjuh.:pxD
    lijstje klopt niet echt meer, volgens mij.
    laatste keer was het dit;
    Aloryan zei:
    zo alles uitgezocht :)
    ga ook gewoon braaf stallen kopen hoor, neem aan dat daar ook nog oude uitkomen binnekort. Dus enkel als je ze gewoon in de schuur hebt staan hoor! wil jullie niet arm maken.

Farmeramadieren: das, - hert, - ijsvogel, - gordeldier, - kat, - vogelbekdier, - otter, - - eekhoorn, - zwaan, - eland, - hamster, - beer, - kangeroe, -marmot, - vlinder, - stinkdier, - uil

Bahamadieren: flamingo, - miereneter, - rode panda

kan ze misschien nu makkelijker wegstrepen, van wat ze nu heeft.

ik zal het geluid aanzetten Lea.
    manlief heeft weer pech; al zijn 10 gezaaide zaadjes plots weg :wuerg:
    hij is nu een beetje >:(