Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hmmm,eerst maar eens lekker aan een kopje thee:)

dan zal ik vanmiddag eens kijken wat ik allemaal op voorraad heb en kan versturen wat er wordt gevraagd.ik weet van mezelf ook niet eens wat ik nog mis,volgens mij heb ik bijna alles wel.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Ik heb ook bijna alles, dan zou het alleen nog om dubbele gaan en daarvoor ga ik in de ballon kijken. Voor Yvonne heb ik ook nog wel wat dingetjes, ga vanmiddag even kijken

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Goede morgen allemaal!!

Ik ga gauw afsluiten en hup naar werk. Tot vanavond. ik zet alle dieren onder een afdak want volgens mij wordt het gevaarlijk op de boerderij.. vliegt van alles door de lucht straks.
    Ik ben blij met alles hoor jongens!! dus alleen wat je kan missen, kan ik weer wat quests voltooien! :)
    daarna gaan we wel eens naar de stand van zaken kijken :)

fijne dag allemaal!

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen ik zal vanmiddag ook eens even kijken.

Yvonne als je me hier niet uit wil nodigen is dat ook goed.

Voor -jouw- heb ik nog wel een miereneter.

PLINK PLOINK;
    Party draaien naar 10 stuks om te bewaren.

Maandknechten aanbieding.

Laatste bewerkt: 27 September 2016
  5. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

PLINK PLOINK septemberfeest

-freedom5555- en eevee60 vinden dit leuk.
  6. bobobear

goedemiddag allemaal,ik ben net terug,ik dacht even snel oogsten,zie ik dat er weer een nieuw event aankomt,dus ik gelijk weer kijken,snap hem nog niet helemaal,maar dat komt vanzelf wel,koppie werkt nu niet zo mee met mij,lolll.in ieder geval wel voor vanavond boompjes op het land zetten en dan gaan we ervoor.

vanochtend was ik zo klaar met mijn vader bij de brillenwinkel,we hadden dezelfde aardige jongen als vorige keer dus was helemaal toppie.kwam ik thuis,zie ik dat mijn vloer nat is,ik dacht dat mijn hond gespuugd had,dat was het niet,had hij geplast en hoe,dus kon ik gaan dweilen.en geloof mij maar,hij kan echt goed plassen dus ik was wel even bezig.hoe dat zo ineens komt weet ik ook niet,maargoed is gebeurd.daarna hem nog maar een keer uitgelaten,en zo gaat hij weer.dus ik heb mijn dagje wel weer gehad.ondertussen boodschapjes gedaan,want dat moet ook gebeuren.

hoelaat begint eigenlijk dat ruilding?ach,ik zie het straks wel.tot straks allemaal.

7. fricor

fricor Commandant van het forum

bobo, zo blijf je wel bezig he. knuf voor jou.
    en dat ruilding is al begonnen.

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

ik heb verstuurd

1 rode panda naar Agnes
    1 miereneter naar Ringo
    1 wasbeer met perzikboom naar Aloryan

nu ga ik nieuw event inlezen

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Miereneter komt eraan maar is nog niet klaar:oops: voor jouw toch?
    Lees nu dat je er een verstuurd hebt.

10. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede middag,

beetje overstuur hier, maar even melden :
    2x eierboom naar Yvonne gestuurd...

11. bobobear

wat is er dan freedom, boboke luistert naar je;)

ik zit een beetje in de zeppelin te kijken,maar sommige vragen echt hoofdprijzen hoor

12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hesje heeft miereneter gestuurd en -jouw- wil er graag 1 hebben;)

13. Aloryan

Heee!, eevee jawel hoor! ik heb je een bericht gestuurd.. of moet ik nog meer doen :)
    kon het alleen op mijn telefoon niet omdatik daarmee niet kan typen in dat vak!

alvast bedankt jongens... eens kijken wat ik binnen heb en hoe het allemaal werkt.

ooohh mijn schattige egeltjes staan in de schaduw van de perzikboom en de eierbomen!
    woei de ooievaar moet nog even voer krijgen, net als de wasbeer voor ze het land op gaan.. en de werkstallen en de bomen.. wouw.. echt top jongens!

what's up freedom

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Super Yvon zal vanavond eens even kijken moet nu weg.

15. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ik kan niet bij het lijstje erbij schrijven maar heeft iemand een miereneter voor mij. ik kan van alles terug geven alleen geen das. wel tijgers,rode panda en flamingo. ook andere dingen kan je van me krijgen verder dadelijk even op gemak kijken of ik iemand kan helpen buiten de jongens en ivonne. dank je wel

16. Aloryan

Denken jullie dat bij het nieuwe event je ook daadwerkelijk de dieren moet leveren op de plaatjes? of zijn dat gewoon knopjes ter illustratie? en is het echt puur en alleen nectar maken?

De Lijst:

sientje10: Das(agnes), miereneter (agnes), flamingomeer, rode panda, elsbes
    ringo803: miereneter, rode panda, elsbes
    omaagnes55: rode panda (hesje)
    boerinmadison: kastanje. (Lucie)
    the_liberty: miereneter
    -jouw-: miereneter (agnes)

Aloryan:
    Farmerama: alle speciale bomen + dieren (behalve, den, eierboom, perzik, karnoelje, elsbels, sleedoorn, sakura, )(behalve egel, ooievaar, wasbeer,)(behavel werkstal: guano en kraaiennest)

Bahamarama: Nog nodig:
    - carambolaboom
    - drakenbloedboom
    - flamboyant
    - grapefruitboom
    - johannesbroomboom
    - mangistanboom
    - nectarine
    - paranotenboom
    - pistacheboom
    - sukadeboom
    - wampiboom

en alle dieren behalve een tijger.

17. bobobear

volgens mij,maar ik lees altijd half,moet je alleen nectar maken,maar ik weet het niet zeker hoor.ik wacht meestal tot het begint en dan wijst het de weg vanzelf.

18. Aloryan

dan weet ik of ik me zorgen moet maken om alle dieren die ik nog niet heb op die plaatjes :) hihihihi..
    maar ik denk ook alleen nectar maken.. dat kan ik!

19. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het is nectar maken in de molen van eventplanten en flesjes (dropitem)
    En daarna de juiste combinatie maken voor de stermunten

20. Aloryan

maar maak je die combi door op deknopjes te drukken of er een dier van te leveren?