Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Val net van mijn stoel, heb ineens 4 boormachines in de schuur, 2 erbij:D

RoelofAnton en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Veel plezier daar hesje, klinkt prima.

Freedom gefeliciteerd met level up!

enk, ik hoor overal dat boormachines niet veel voorkomen dus gefeli!!

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

dank voor de feli's

Enk je zou voor minder van je stoel vallen, hopelijk doet het geen pijn.....xD

Yvonne, die boormachines zijn héééél zeldzaam het ook nog maar 2......net gaan zien niets bijgekomen ;)

4. Aloryan

ik heb er nog geen :) ik dacht toch eens kijken hihihi

5. enk52

Die kunnen alleen uit de pakhuizen komen Yvonne en volgens mij heb je die nog niet.

6. Aloryan

oh nee, die moet ik nog bouwen :) hihi had de lol er wel van ingezien als ik er 5 in de schuur had liggen ofzo haha..

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hahahaha,dat had je wel gewild he yvon,lolllxD

hesje,klinkt goed,daar waar je zit.veel plezier daar;)

inmiddels heb ik de tijdreis ook de kelder in gekieperd,ik moest wachten op de dropjes

8. Aloryan

poeeffff kan ik ook zo'n machine kopen voor de echte tuin :p hahaha wat een werk zeg.

9. enk52

Zou wel handig zijn Yvonne, vooral 1 die het onkruid weg haalt zou super zijn;)

10. Aloryan

ja die ja... vooral tussen de tegeltjes...
    en dan wil ik als bonus item wel een grotere groene bak :)

11. enk52

Ik heb een grote, vooral in het voorjaar en de herfst ideaal.
    Kan je hem niet om laten ruilen?

12. Aloryan

nee lea ik heb daar heeeeeel gedoe over gehad.
    Ik heb vrij grote tuin met veel groen. De gemeente wil heel graag dat ik mijn heg laat staan en hem niet vervang door een schutting. wat ik prima vind, maaaaaar ik heb daardoor te veel groen afval.. dat kan ik niet kwijt.
    omruilen kan niet en een extra bak kan alleen als ik daarvoor betaal..
    ohja maar ik moet wel netjes mijn tuin bijhouden (wat ik op zich ook altijd wel doe,)

lekker lomp dus.

bij groot afval maak ik tegenwoordig maar een berg in de tuin, zodat wanneer ik een keer niet in de tuin gewerk theb door slecht weer ofzo, ik de bak daarmee weer kan volstoppen.

ach ja... ik kan nog net even het groen tussen de voortuintegels uithalen dan is hij vol.. dan komt de rest wel weer nadat hij geleegd is. :) tis wel al weer een heeeeel eind opgeknapt.

13. enk52

Raar hoor, hier mag je hem 1 x kosteloos omruilen. Ik heb ook een heg gehad en konijnen. Had hem toen dus echt nodig.

Laten liggen is dan inderdaad de beste oplossing.

14. doj34

doj34 Forum freak

hmm goedemorgen....

ben jaloers op je Enk... heb er nog 0 komma 0....

hier maar eens een date met mijn strijkijzer afspreken.... er ligt namelijk een Himalaya berg op me te wachten. Dus lekker lange gewassen erop gegooid, dan wordt ik niet elke keer naar de laptop getrokken.
    Events zijn beiden klaar dus rustig weekend.

15. Aloryan

ja bij mijn ouders mag dat ook dat omruilen, hier hebben ze geen grote? raar want ze bestaan toch.. maarja zal wel.

voortuin ziet er weer netjse uit, moet nog 1 zijkant, maar die kan dan als ik weer een bak heb.
    en hierook een konijntje dus dat komt er idd ook nog bij.

oh bah strijken.. als ik ergens een hekel aan heb.. :) strijk alleen wat ECHT moet.

16. enk52

Succes met strijken Rita.
    daar heb ik dus ook een hekel aan. Koop dus bijna alleen kleding die niet gestreken hoeft te worden:p

17. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

goedemorgen, hier event ook klaar en net als Rita ga ik mijn Mont Blanc wegstrijken. Waarschijnlijk met evenveel plezier als Rita.
    Het is in ieder geval niet mijn hobby, van alle huishoudelijke karweitjes is dat het meest akelige.

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Héél raar dat het in gans nederland niet hetzelfde is, kwestie van die groene bak......maar nu ik er bij nadenk(dat is een rariteit dat denken) is het hier ook in elke stad of gemeente anders.....

Hier, bij ons dus, kan je een 2de en zelfs 3de bak gaan halen in het containerpark....tegen betaling uiteraard maar hij wordt gratis geledigd....

Tot over één jaar, kon je het snoeisel van lange takken, laat ons zeggen 1 meter met een koord in bundeltjes doen en erbij leggen en dat namen ze dan ook gratis mede ! Nu moet je het oftewel in kleine stukjes knippen oftewel, zelf naar containerpark brengen en ervoor betalen.....dus gevolg hier ligt ook een berg snoeisel :( het is nu wel uitgedroogd, maar moet nog in stukjes geknipt worden....

Tja de stad heeft geld nodig, dus ze slaan uit alles geld......en dan schrikken ze van de vele aanvragen om bomen te vellen...

Strijken is ook niet mijn leukste bezigheid, zeker geen zakdoeken....ze zeggen wel : het strijkt als een zakdoek, maar niets is minder waar vind ik persoonlijk......
    Vind ook moeilijk van een rond tafelkleed keurig te strijken...o_O

In weze doe ik zoals Enk en koop dingen die niet of weinig strijk nodig hebben....

Hier komen verzorgenden en die strijken ook, die eentje zou zelfs het ondergoed strijken xD

19. doj34

doj34 Forum freak

ik stel het ook uit totdat het echt niet meer kan...
    tja, lea, als het alleen mijn kleren zijn, dan zou ik ook weinig strijken maar die pubers kiezen hun eigen kleding of winnen kleding (Daan krijgt/wint regelmatig een tshirt bij een toernooi) en dat spul mag vaak wel een boutje gebruiken.

en nee, ben nog niet begonnen hahahahaha zelfs op de dag van het strijken stel ik het uit... hahahahaha

enne freedom, hier papieren zakdoekjes die je gelijk kan weggooien waardoor geen zakdoek wordt gestreken gniffel

20. Aloryan

oh de pubers hier moeten of handige kleding kopen of zelf leren strijken hahaha.. alleen als het echt moet doe ik het :)
    vind het echt verschrikkelijk.

en tja die bak is echt dramatisch, ik heb me na weet ik hoeveel telefoontjes er maar bij neergelegd.