Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat hoop ik ook hoewel ik het gister al aangenamer vond.

2. -jouw-

-jouw- Forumkenner

hier niet hoor het was nog net zo warm als de dagen ervoor

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,lekker even een kopje thee.:)

hier heeft het ook geregend,maar weet niet hoelaat,ik dacht nog wel dat ik het droomde:music: maar toen ik net met de hond buiten was,was toch echt de grond wel nat.nu wel frisser,maar wel aangenaam

gisteren de tempel ingeleverd,was best wel veel om in te leveren,maar redde ik makkelijk gelukkig met mijn voorraad

jij gaat toch vandaag op vakantie hesje,of heb ik het weer mis

4. enk52

Wij hadden ´s morgens sluierbewolking en zaten heerlijk in de schaduw. Later zelfs in de zon zitten eten.
    Was thuis in de schaduw ook beter uit te houden.

Was dat vandaag al Hesje? Een hele fijne vakantie dan. Ik neem aan dat lappie ook mee gaat.

5. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ja vandaag, rond de middag :) goed onthouden hoor bobo

lappie gaat mee ;) er staan nu suikerbieten op dus ik hoef vanavond pas weer te oogsten
    ik moet nog 100 en 120 stenen

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

haah,heb ik eindelijk iets goed onthoudenxD

ow,dan komen er wel veel di uit je suikerbieten denk ik.ik moet nog 170 dropjes,ik heb er nu blauwe bessen opstaan,vanmiddag oogsten en dan wat erop tot vanavond een uur of 8 en dan weer roosjes erop.dan moet het wel lukken.maar we hebben nog wel veel tijd hoor,maar klaar is klaar dan kan ik me weer op wat anders focussen

hesje veel plezier in je vakantie met je zoons,geniet ervan;)

7. -jouw-

-jouw- Forumkenner

gaat goedkomen ik ga nu beneden de boel even open gooien

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Hesje fijne vakantie.
    Hier ook een stuk frisser daar moeten we ook weer aan wennen.

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier schijnt het ook te hebben geregend maar was zo moe dat ik er doorheen ben geslapen.
    Het is nu gelukkig frisser, gisteren was het nog niets lekker.

Veel plezier op vakantie Hesje

10. enk52

Hesje, hoe is het met je vogeltje?

11. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen allemaal.

Hesje een fijne vakantie, geniet er lekker van.

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen
    ik ga lekker uitrusten en relaxen
    dank jullie voor de goede wensen

met het vogeltje gaat het redelijk hij valt regelmatig van zijn stokje
    hij is al met vakantie
    hij zit met buurvogel een wedstrijd schreeuwen te doen

-freedom5555- vindt dit leuk.
  13. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal,

Hier ook het tempel event klaar ( nog nooit zo snel een event de kelder ingegooit).
    Vanochtend even nuchter bloed geprikt. Hierdoor vergat ik even de eerste oogst te oogsten.
    Maar ik hoef nog maar 1 x keer in te leveren en dan is het laatste gebouw ook uit de steigers.

Fricor, wat een puinhoop zal dat geweest zijn... brrr... en dat terwijl je naar bed wilt.
    Yvon, wat fijn te lezen dat je dochter aan het opknappen is.
    bobo, je laat me altijd lachen met je bijzondere verhaaltjes, hond kat en buren (hier lach ik als een boerin met kiespijn). Dat teiltje op je balkon.
    Hesje, ze hadden echt een groot feest hierboven want bij ons kon je ze ook horen. Helaas wilde ze ook nog extra VUUR werk, boerderij in brand in Markelo. ik wens je trouwens een prachtige vakantie toe.

Lea, bedankt voor al die mooie plaatjes.

14. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

Goede middag.

Fijne vakantie hesje!!
    lekker he dat het afgekoeld is. Was hier echt een goede regenbui.

Madame naast me op de bank heeft weer praatjes.. maandag weer hup naar school. ze ging net zo lekker dit jaar.

ik heb al aardig wat ingeleverd op die bahama ding.. enorm bananas aan het scoren!

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Oef we zijn er weer........

Ga naar dokter wegens veel pijn aan linkerkant van hoofd......krijg ik spuit in schedel, niets speciaals hoor, ben dat gewoon van 10 jaar geleden.....
    Maar dan.....ga naar auto, wil starten, niks nada niente, terwijl lichten wel branden....dus niks accu, maar wel blokkering stuurslot.....moet je héél veel fors voor hebben om dat los te krijgen....uur gewacht op wegenwacht, die kreeg dat ook amper los.......dan naar garage, maar is niets aan te doen, mogen/kunnen stuurslot er niet uitnemen !! ja natuurlijk dat MET stuurslot op dat als een fluitje van een cent van de garage wel ging natuurlijk :wuerg: dus van 8.00 onderweg....en om 11.30 terug thuis.....:cry: ga nu wat liggen....voor zover ik kan liggen :oops:

O ja hier geen klank en lichtspel voor zover ik weet.....slaap soms wel een paar uurtjes héél vast.....

16. Aloryan

wat maakt iedereen hier eigenlijk een boel mee he....

maaruh eenspuit in je hoofd niets bijzonders haha vind ik toch wel spannend klinken.
    Gelukkig auto wel opgelost nu, maar dan ben je wel klaar met de dag na zo'n gedoe sochtends

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jeetje Freedom dat is pech gelukkig dat ze het op hebben kunnen lossen.
    Maar je hoofd .. brrrr. :wuerg:

Yvon fijn dat ze weer lekker opknapt,

18. Aloryan

woeeei goeie oogst op mijn mysterieuze bomen.
    Baobab, cashew, amherstia, rollinia!!

beter dan die stallen van laatst :)

19. enk52

Dat zijn prachtige bomen Yvonne. Daar mag je zeker blij mee zijn.:)

Freedom, gelukkig dat je weer kan rijden maar die spuit vind ik ook niets hoor:eek:

20. Aloryan

jaaa echt fijntjes.. 4 bijzondere bomen uit 6 is echt een goede score.. en ook nog eens 4 verschillende. dus dat maakt een boel goed.
    Ik denk dat ik nog wel een deur open krijg, maa vraag me af of ik door die laatste deur weet te komen... dus maar even geld sparen.
    alles wat ik nu lever wordt ter plekke verbouwd of opgekocht :)
    ben wel echt al 4 bahama leveltjes omhoog denk ik :)

dit weekend alle tijd.. de mannen zijn weg dit weekend. Dus het is ik en de twee meiden. We gaan even de boel wat opruimen en spelletjes doen enzo. maar tussendoor dus prima even de gewassen oogsten en weer nieuwe erop knoeien. dan als de kleine op bed ligt tijdens een serie wortels en tarwe :p