Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Fricor heb jij even geluk gehad dat je niet verbrand bent :oops: want ik lees toch zo : een warme fritpan......en dat moet dus inderdaad een hele vette boel geweest zijn....hoop dat mannetje mee heeft geholpen ;)

och bobo het zit je ook niet mee hé......ik zie het al gebeuren, jij aan die riem trekken om hem in de teil te krijgen.....:wuerg: misschien dat hij wil dat er water van de prutsloot inzit o_O maar dat is natuurlijk niet te doen op je terras.....in ieder geval is hij braaf en ligt naast jou ;)

hier ook nog één gebouw af te werken ! de DI's zitten wat tegen te werken....o_O

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier di ruim voldoende, kom nog 600 riet tekort. Dat wordt dus morgen.
    Ontdek wel net mijn 2e boormachine in de schuur.:)

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ontdek je dat nu pasxD

bobobear vindt dit leuk.
  4. enk52

Kijk niet alle dagen hoor:p

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,

hier was het me mijn dagje wel hoor.pffff,was de glucose van mijn hond vanmiddag goed,rees hij vanavond weer uit de pan,ik hun bellen,want dat moest,staat hij op het antwoordapparaat dat hij tussen 18.00u en 19.00 uur open is,het was kwart over 6:cry:ik een paar keer geprobeerd maar niks hoor,toen maar met een rotgang naar hun toe,want dan weet ik niet hoeveel insuline ik moet spuiten.was het daar druk,waren ze vergeten hem van het antwoordapparaat af te halen:cry:maar hondje was in de auto maar wilde mee naar binnen maar had dus geen riem om,zie je het al voor je een grote lobbes bij zijn nekvel in toom houden bij andere honden.niet dat de mijne iets doet,maar de anderen dus wel dit keer.stond ik dan te sjorren aan zijn vel,gelukkig heeft ie een dikke huidxDal met al blijft de hoeveelheid hetzelfde en morgen weer testen maar nu eerder,moest altijd 6 uur tussen zitten nu 4a 5 uur,snap er niks meer van,maar we gaan ervoor.

katje vandaag niet gezien:(mis je dat ook wel gelijk hoor.

eventgewassen heb ik meer dan genoeg maar de dropjes niet.:oops:vandaag niet zoveel kunnen oogsten,maar morgen haal ik dat wel weer in.

zo dit was mijn verhaal weerxD

fricor vindt dit leuk.
  6. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

tempel af.. hihihi... ik ben net begonnen, heb wel wat gehaald.. kon behoorlijk wat leveren.. 3deuren open gemaakt al. Vond ik niet gek voor mijn voorraad. Kan nog wel wat bijkweken, waardoor ik nog wat kan open doen.

Mijn meisje lijkt eindelijk wat beter te gaan. is al heel de week koortsig. denk morgen geen koorts.. hoop ik.

Dank je wel voor jullie medeleven..

en die gast heeft wel een konijn, ook een tuin.. beetje raar dus, maarja.

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

netjes hoor,yvon,dat je al kon inleveren voor de tempel,je gaat lekker met de farm.ik hoop ook voor je dat je kleine meid weer snel beter wordt.je hebt dan wel rare buren yvon,die gras bij jou plukt,kan hij dat niet bij een grasveld ofzo doen dan?

8. Aloryan

geen idee, het is echt een hele rare vent..
    verder een dood normaal braaf wijkje hoor in een dorpje :)

ja toch, had verwacht niets te bereiken.. maar gaat niet slecht... ben begonnen aan wat boomvruchten inleveren, vraag me af of dat slim was hahaha was iets meer dan ik zo gokte..:)

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal, hier op beide accounts het tempelevent af en voor de geschiedenis nog druk dropjes verzamelen

10. Aloryan

ik heb zojuist weer wat dropjes verstuurd.. jammer dat je maar 5 kadootjes mag sturen vind ik :)

gooi geld aan tegen dat tempelevent... :) bahama ep moet zo snel mogelijk omhoog.. is belangrijker dan voorraad.

geen echt geld dan he :) gewoon boerenduiten

Laatste bewerkt: 15 September 2016
  11. LucieSchreurs

nog boerenduiten genoeg yvonne?
    Of heb je verkoopmaterriaal nodig?

12. Aloryan

ik verkoop tarwe en wortels :) hahahaha veeeeeeeel tarwe en wortels :)

13. LucieSchreurs

haha, dat levert inderdaad veel boerenduiten op
    Zal je een morgen vanaf RoelofAnton een wacje sturen dan gaat de productie sneller

14. Aloryan

thanx!!..
    ja gaat best lekker hoor.. alles wat ik weet in te leveren levert bananas op :) let niet echt op de prijzen, kijk gewoon wat me lukt, want bahama dieren wordt een drama.

oooohhhhhh 6 raadselbomen.. die moet ik.. nog 3 vierkantjes...

Laatste bewerkt: 15 September 2016
  15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Die raadselbomen en mys. stallen vind ik ook geweldig.

Jeetje Fricor wat een pech wat een bende zul je ervan hebben:wuerg: Maar gelukkig zelf niets dat is al heel wat waard.

16. Aloryan

ohhh even terug gelezen, had het gemist. .. frituurvet overal.. wat een vervelend iets, zeker met die warmte... eer je dat opgeruimd hebt.
    Gelukkig alleen troep en geen heet vet over jezelf heen.

17. detje81

detje81 Forum-overlever

Hier het tempelevent af. Koste aardig wat voorraad, maar wel weer leuke prijzen.

Andere vent hoop ik maar dat ik dat ga redden, moet nog 500 di's en de gewassen nog 100, dus dat lukt wel. Morgen echter hele dag mee op een trouwerij, dus weet niet of ik 's avonds na de tijd nog kan oogsten, dat is dus het punt waar het op kan mis lopen.

18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

hier vannacht disco geweest in de regen

eerst maar lekker thee

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen allemaal,

Goedemorgen Hesje. Hier om 3 uur vannacht ook onweer.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hier om half 1

misschien is het wat opgefrist :)