Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja niet iedereen is zo voeg hè
    dus ik dacht ik zoek er een met een stekkertje vandaag

vanavond misschien wat koeler:)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

dat zou lekker zijn.:)

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

4. Hesje

goede morgen bobo

ook warm?

5. enk52

Er staat lekker briesje op het moment. Maar even de deuren open gezet.

Goedemorgen Bobo:)

6. bobobear

ik heb hier ook de deuren openstan,nu kan het even lekker doorwaaien nog.het is heerlijk buiten nog.zo maar eens beginnen om mijn pasteitjes vulling te bakken en de bami te maken,en strax met mijn vader mee voor een hoortest.

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede morgen iedereen,

dank voor de thee met stekkertje....wel raar hé, zou het geen waterkoker zijn vermomd als theepot xD

hoop dat dochter van Yvonne ook snel beter word hoor pffff met dit weder ziek zijn is het hem niet hé......:oops:

Hier nu wachten op de verzorgende......:wuerg:

Yvonne : iemand die gras komt uittrekken?!!?? dat is maar al te gek, tenzij die op een appartement woont en dat aan zijn konijn geeft...

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal,

Of aan een poesje Freedom, voor het geval er geen kattengras voorhanden is.

10. -freedom5555-

Dat zou ook kunnen Eevee........ :) maar dacht aan men moeder die zei dat ze tijdens de oorlog gras gingen halen bij de boer voor hun konijn.....

eevee60 vindt dit leuk.
  11. enk52

Goedemiddag,

PLINK PLOINK

Susi- en Supermest:)

12. -freedom5555-

Event van de tempel al af......zal wel niet de enige zijn veronderstel ik, maar was even op gemeentehuis, ben wel gesmolten bijna in men auto..... :oops:

13. enk52

Heb je alles op het gemeentehuis ingeleverd? Ben niet in de auto geweest, alleen op de fiets en dat was heerlijk.
    De hele morgen bij broer in de tuin gezeten en gezwaaid naar alle koetsjes. Die vonden het heel gezellig want stopten regelmatig voor een praatje tussen het ringsteken door. (ze moesten dan een rondje rijden en kwamen dan door het park langs ons)

Hier ook tempelevent af. Van de andere nog 1 gebouw afmetselen.

14. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag, hier tempelevent ook af en ook nog 1 gebouw afwerken.

15. -jouw-

-jouw- Forumkenner

hier ook de tempel klaar en ik moet nog drops voor de laatste

haartjes in vakantiecoupe gewoon kort dus

op de fiets lekker maar als je afstapt pffff

nou ga ik op de andere farm ook inleveren

16. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier ook tempel af en nog 1 gebouw te doen. di's willen niet komen. elke keer anjers zetten maar dat is 2x per dag oogsten. komen er wel nog tot zaterdag. bobo wat lief dat poesje. als ik dichtbij woonde haalde ik het op. iedereen een fijne dag verder en openlijk morgen normale temperaturen

17. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

hier de tempel ook af en doordat ik met deze hitte veel binnen zit, toch ook maar die schaapjes aan de gebouwen laten werken. wat een leuk gezicht!:D

enig idee hoeveel troep het geeft als een handvat van een warme frituurpan van 3 liter afbreekt bij verplaatsen?:wuerg:
    mijn keuken is dus niet echt waterpas zo te zien. natuurlijk kroop het de verkeerde kant op,
    zo achter de wasmachine en truus....>:(

pppfff wat een glibberboel.:cry::mad:

en dat terwijl ik bijna bedklaar was...:cry: ik kon wel weer bijna oogsten xD

ach......het was weer eens wat anders / nieuws :p

fijne dag nog allemaal.
    groetjes en knuf.

eevee60 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  18. bobobear

dat zal inderdaad wel een geglibber zijn geweest fricor.want dat is ook zo rot opruimen.ach,je kon wel weer een ronde oogsten,lollllxD

ik dacht hondje kan nu ff niet zwemmen dus ik zo een grote teil gekocht voor hem voor op balkon.wel een lage hoor.,durft die mafketel er niet in.:cry:dus ik hem maar aan de riem en erin geduwd,vond ie maar niks,nou toen maar er ff in laten staan en hem nat gemaakt.het rare is dat hij vroeger wel in zo een plastieke zwembad ging toen.mischien toch maar buiten proberen.ik bedoel op het gras ipv me balkon.badje staat mooi hoor op balkon en hij ligt naast me bij de pc:wuerg::cry:xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. Hesje

ja bobo misschien denk hij ga dr zelf maar in

fricor wat een ramp ik denk dat er geen keuken waterpas is

voor allemaal een

eevee60 en fricor vinden dit leuk.
  20. enk52

pff fricor, wat een ramp. Dat is me een bende om op te ruimen:wuerg: