Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

xDxD

ja mijn konijn is een maf beest,maar slim is hij wel hoor,denk je dat konijnen niks kunnen leren,atthans dat dacht ik altijd.

gisteren mijn katje niet gezien,mannetje wel toen ik bij mijn vriendin was zei ik heb je hem dan eten gegeven,hij keek me toen aan en toen dacht ik oke laat maarxD

vanochtend hem geroepen maar geen katje,kwam later mijn vriendin met hem aanzetten,vanaf de andere flat,kwam ze hem even brengen voor zijn eten,lolll.maar hij had wel honger hoor.ook wat water gegeven maar dat wou dametje niet.later ging ik weer naar boven en weer wat later naar buiten om naar mijn vader te gaan,kwam hij naar me toe en liep helemaal met me mee echt zooo lief:inlove:.en ik als een idioot tegen hem praten,loop nou maar niet mee,want straks weet je de weg niet meer terug en je kunt niet mee de winkels in straks blabla.ja ik ben soms een beetje gek hoor:music:maar uiteindelijk is hij maar blijven zitten en liep ik door,lolll.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Haha Bobo lief hoor dat je hem zo verwent.

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Boboke, katje weet beter de weg terug als jij hoor :) zeker als er eten mee gemoeid is......

Maar ik zie je al bezig tegen die poes xDvan je kunt de winkels niet me in en vind de weg niet terug......

Het kan zijn dat hij geen kraantjeswater lust.....onze rode poes gaat liever van de vuile vijver drinken als van proper kraantjeswater....rede : kraantjeswater zit chloor......o_O en dat vinden dieren onnatuurlijk......

Ha zo dus je man weet niet dat "jij" de kat eten geeft blijkbaar.....als je denkt : laat maar......xD

4. -jouw-

-jouw- Forumkenner

hi hi heerlijk verhaal

vrienden van ons hadden ook een kat, op een dag liep hij mee naar school en komen ze een mevrouw tegen
    die ook tegen de kat ging praten van zo heb je iemand anders gevonden waar je eten krijgt:sleepy:
    nou zegt vriendin het is mijn eigen kat al 10 jaar. ja zegt die mevrouw hij komt wel altijd bij mij eten :cry:

eevee60, bobobear en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Bobo zal nu in water liggen met haar hond.......hopelijk is de poes haar niet gevolgd xD alhoewel......ik zie het al voor me....

Jouw dat is ook een verhaal, een vrouw die zegt : ze komt bij mij eten......kan zijn natuurlijk.......hier komen ook vreemde katten eten...die weten dat er 's avonds brokken buiten komen te liggen.....

Hier is Egypte helemaal af......zucht...is te warm......:oops:

6. -jouw-

-jouw- Forumkenner

ja dat weet je nooit met katten hè maar die vrouw woonde twee straten verder en ja de kat liep veel buiten:)
    en hij at niet altijd veel thuis dus zal het daar ook wel lekkerder geweest zijn

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier ook Egypte af, het is hier zeker net zo warm als daar pff.

Ze zeggen altijd een hond heeft een baas en een kat heeft personeel maar het is wel een beetje zo hoe aanhankelijk ze ook kunnen zijn.

PLINK PLOINK

Onderhoud donderdag

Laatste bewerkt: 13 September 2016
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

poeh jullie zijn alweer klaar! gefeli met alle event behalers.
    ziet er ook wel haalbaar uit op zich.

goedenavond trouwens :)
    hier een ziek meisje bij me op de bank. flinke koorts.. sneu altijd.

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik kan egypte ook inleveren maar heb het nog niet gedaan

beterschap voor je zieke meisje Yvonne

10. enk52

Beterschap voor haar Yvonne en we zijn nog niet klaar hoor. We moeten 3 gebouwen maken en heb er nu 1 klaar.

11. bobobear

goede avond,ik kom ook weer even langs na een chaotisch dagje.

Yvonne beterschap en een dikke knuffel voor de zieke dame:)

met mijn vader naar de brillenwinkel geweest voor een leesbril,hij zag niet goed meer door de goedkopere brillen dus moest het maar.maar mijn vader hoort dus heel slecht,dus dat had ik wel van te voren gemeld.maar wat een lieve behulpzame geduldige jongen was dat zeg die ons hielp.ik heb wel eens anders meegemaakt hoor.maar met veel opschrijven en links of rechts aangeven wat beter was,ging het perfect.het was even inproviseren.maar al met al heeft hij nu 2 leesbrillen in bestelling,en een afspraak bij de hoordinges daar.baadt het niet dan schaadt het niet.dus paps was blij.en toen vanmiddag mijn ond weer moeten prikken voor controle,had hij maar 3.6:wuerg:ik moest hun bellen,moest ik hem daarna om de zoveel uur weer meten,was die van half 4 14 nog wat en van half 7 18 nog wat:wuerg:we snappen er allemaal niks meer van.maargoed,nu toch even op dezelfde hoogte blijven met insuline en dan morgenmiddag weer meten,het is niet anders,maar ik baalde wel even,want het was juist onder controle.:oops:

katje stond op me te wachten beneden toenet,maar ik moest eerst nog de hond uitlaten,was hij beledigd,hahaha.maar toen ik later met eten kwam was hij wel weer blij hoor.en hij had weer goed gegeten.ook een bakje water neergezet voor de zekerheid.als hij goed dorst heeft drinkt hij wel denk ik maar zo.

zo,dat was mijn verhaal weer.fijne avond allemaal en tot morgen weer.ik ga nu een lekkere koude douche nemen:D

12. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

dank je wel! ze is lekker naar bed.

he bobo fijn dat het personeel zovriendelijk was!
    wel balen van je hondje.
    hopelijk is het snel rustig op datgebied.

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jammer Bobo van je hondje maar warm weer is nooit goed voor suikerpatiënten.

Aloryan Succes met de zieke dat ze maar gauw weer opknapt.

14. enk52

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555-, fricor en bobobear vinden dit leuk.
  15. bobobear

owww wat schattig,hij mag wel in mijn brievenbus zitten hoor,wat een poepie.:inlove:

oja,goedemorgen trouwens:)

chips,er is iets misgegaan,maar ik weet niet hoe ik hem bij elkaar moet voegen:oops:

16. enk52

Verwijder gewoon de bovenste Bobo anders is het knippen en plakken en dat plaatje staat toch al bij mij.;)

17. bobobear

heb ik gedaan.:)kijk dat was wel weer een makkelijke opdracht voor me,dat kan ik nog welxD

vanochtend vroeg wakker,gelijk hondje uitgelaten en toen naar boven,deed ik mijn balkondeur open,stond de kat beneden voor mijn deur om half 6,dus ik maar naar beneden om hem eten te geven.zeker niks te doen sochtends vroeg,hahahaha.ze was niet blij dat ik later weer naar binnen ging,maar was nog iets te vroeg om lekker te blijven zitten daar.en schoonmoeders vroeg waar ik was zo vroeg,zij denkt ook maf mens,lollll

18. enk52

Hihi, dat leek me het beste zo vroeg op de ochtend hoewel jij er dus al een dag op hebt zitten als je al buiten geweest bent.

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen vroege vogels

Lea wat lief....

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  20. enk52

Heerlijk Hesje een kopje thee uit weer een gezellig potje. Het gaat weer een warme dag worden pff.