Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Volgens mij is er geen verband met het koraalrif, maar is het het visje tik event deel 2.
    Het zijn wel andere vissen dan vorige keer, de kogelvis vind ik ook de mooiste.
    Ik hoop dat het spelletje van visje tik verbeterd is, dat gaf vorige keer een hoop ergernis en teleurstellingen.

Het plaatje van de neonkoe hoort bij het neon-event, en staat los van het visje tik event. Er zijn ook plaatjes van de neonkoeienstal langsgekomen, ik houd er sterk rekening mee dat we koeien, eenden en schapen nodig hebben voor het neon-event, inclusief fokdieren.

DarkDevilDude, Sintra98, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het lijkt mij ook dat dit visje tik event deel 2 is. De regenboogvis vind ik de mooiste, die was de vorige keer ook erg mooi als ie uit het water kwam, al had ik toen liever de gouden ;)
    Hoop dat BP het spel zeker heeft aangepast, al had ik niks te klagen, want ik kreeg veel sieritems, het was totaal niet eerlijk en het maakte niet uit wanneer de muis stopte. Pure kans. Misschien daarom een deel 2??? Zodat ze laten zien dat ze het feedback serieus nemen????

Ik hoop zeker op de neon stallen van de koe, eend en schaap. Daar hou ik wel rekening mee en dus de vorige keer al met die dieren gefokt en die staan standaard op mijn landje. Heb nu ook mooi weer wat SV dankzij de laatste events :)

3. tinus138

tinus138 Teller

Wat het ook word, visje tik 2 of het koraalrif het ziet er in ieder geval wel mooi uit die visjes:inlove: Laat maar komen.

-ymked55-, DarkDevilDude, Sintra98 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Joepie het schaap is onderweg, bijna zover voor het neon schaap. :inlove:

Mysterieuze stallen, de ooievaar, uil, wol en egel is er al, wat is dat voor lief diertje in het midden? Een bever hebben wij al, lijkt volgens mij wel op een otter?????

DarkDevilDude, daisy17858 en tinus138 vinden dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

IK ga hier nog een hele week over nadenken of ik er aan mee doe.. De laatste paar BBD was echt teleurstellend hier. Weet daarom niet of ik er nog geld aan wil verspillen

DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het begint er toch wel erg op te lijken dat we producten nodig gaan krijgen. De prijzen schommelen wel een beetje, maar blijven wel erg hoog.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Welke producten, Coco? :)

8. -Coco1968-

Welke niet? De eieren zijn vorige week boven de 300 geweest, maar blijven boven de 240 bij mij op de markt. De honing heb ik er net onder de 1000 opgezet, terwijl die vrijwel nooit boven de tegenwaarde van 720 komt. De (geiten)melk is veel duurder dan normaal, de kleurenpaletten voor ongeveer 8000 op de markt gezet, de struisvogeleieren ook. De truffels en scheerwol zitten ruim boven de 3000.

farro en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik ga ook ff spelen op de markt... xD

Edit:
    Eieren onder de 200....
    Honing onder de 500...
    Geitenmelk onder de 750...
    Kleurenpalet onder de 6000...
    Struisvogelei net boven de 8000... Helaas niets op voorraad ivm de quests...
    Truffels onder de 3000...
    Schapenwol onder de 3000...
    Toch behoorlijk verschil tussen de verschillende markten... :eek:

Laatste bewerkt: 4 Januari 2016
    DarkDevilDude, daisy17858 en popje4 vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

Behoorlijk. Ligt het misschien toch aan mijn markt ipv aan een event.

DarkDevilDude, farro, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier zijn de prijzen van de genoemde producten ook niet zo hoog als bij jou, en niet veel anders dan anders.
    Alleen de struisvogeleieren zijn duurder dan normaal, ruim 8.000 en normaal 5-6.000 bd.

12. schaapje52

Bij mij op de mart alle prijzen gewoon zoals anders en de struisvogeleieren zijn gezakt naar 4900 bd.

13. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Is visje tik deel 2. Hopelijk eerlijk, dat als je op het midden zit gewoon de hoogste prijs krijgt. Niet geheel willekeurig zoals de vorige keer.

Ik heb er zin in, vind het altijd leuk zulke events waar je zo lang door kan gaan als er tijd is voor extra prijzen! :D

14. haughty9846

haughty9846 Forummeester

neon stallen zijn welkom
    off topic coco en borkie wonen jullie op bahamarma ik heb trui aan hier

-ymked55-, Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

Vanwege onze avatars? Ik denk graag dat ik op Bahamarama zit. Heb de cocktailluiaard als wapen en avatar gekozen omdat ik wel vind dat die bij me past.

-ymked55-, Borkie, haughthy9846 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Bij mij zijn de hanen uitverkocht!

17. haughty9846

haughty9846 Forummeester

was ook maar als grapje bedoeld jullie stonden paar keer onder elkaar dus viel me f op

Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  18. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Bij mij zijn de donsveren helemaal uitverkocht!

tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

Komt dat het koud is. Ijzel, sneeuw, dan heb je een donsdeken nodig.

-ymked55-, Daxter1966, fairie en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Bij mij niet :p

Deze zijn ook niet uitverkocht bij mij xD

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :p

-ymked55-, DarkDevilDude en farro vinden dit leuk.