Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Leo.netten

Leo.netten Teller

Hallo robijn fijn dat je terug bent. Als je stallen op je akker zet krijg je bij het oogsten koekoeks eieren afhankelijk van de tijds duur van je stal. Dus hoe langer de stal duurt krijg je ook meer eieren. Het mogen ook werkstallen zijn die duren het langst en leveren dus ook de meesten eieren op. p.s. heb je nog niet op de chat gezien.

-robijn- vindt dit leuk.
  2. -Nigelle-12

-Nigelle-12 Forumleerling

Dit plaatje past precies op dat lege bord wat reeds in beeld is gebrachtxD

Anne.1980 en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De gewone koekoeken zullen zeker blijven. De gefokte koekoeken ook, maar als je in voren hebt gefokt weet ik niet wat daar mee gebeurd. Laat je het nog weten wanneer het event er is? De oude koekoeken zijn nog nodig om de oude quests af te maken, dus ze zullen niet zomaar worden omgezet.
    Dat denk ik niet. Ik denk dat het een nieuwe quest wordt met nieuwe koekoeken. Het moet wel leuk blijven om in een paar dagen te blijven doen wanneer de hoeveelheid supervoer geen probleem is.
    Er moet wel een faq van zijn, maar op de ipad kan ik moeilijk in meerdere topics.
    Een koekoeksevent is om te zorgen dat het fokken leuk blijft voor spelers die de fokquesten af hebben, dus anders geen reden meer hebben om supervoer te kopen, terwijl juist deze groep voer koopt.
    Je krijgt uit iedere stal vanaf aanvang event koekoekseieren. De hoeveelheid hangt af van de tijd die een stal erover doet. In de faq staat er een tabel van.
    Met die koekoekseieren kun je fokken. De eerste kostte heel veel supervoer voor oranje stallen die de meeste niet zoveel op hebben staan, en ook de overige beloningen waren karig. De tweede kreeg je in de eerste fase ongeveer net zoveel supervoer als dat het met een babyboom kost. Met een beetje mazzel houd je nog iets over, dus dat ga ik wel proberen, ik hoop dat de prijzen deze keer nog iets beter worden. De eieren en halffabricaten blijven staan, maar de quest en mogelijkheid van fokken is er alleen tijdens het event.

-robijn- vindt dit leuk.
  4. -robijn-

-robijn- Forumleerling

In de faqs vindt ik niets over dit event, alleen faqs over muizen, hamster, ooievaars, bahamarama en zo voort. Had toch al de zoekfunctie gebruikt om het te vinden, kwam niets naar boven, het enigste wat ik kon vinden was dit draadje.

Dus in het principe een heel ingewikkeld event, wat mij heel veel sv kost, ik nog eerst de eieren moet verzamelen en dan niet hoeveel stappen moet fokken?? En dat bij mijn geluk ?? :music: Lach, ik heb tot vandaag in al de jaren niet een dier van de hoogste level gekregen :D Bedankt voor de uitleg en ook bedankt aan @Leo.netten :) Ik denk ik laat dit geluks Event aan mij voorbij gaan en wacht op een nieuwe fokdier :) Misschien zou ik nu beginnen met het verzamelen van deze eieren, dat ik het een volgende keer mee doe.. :)

5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo robijn welkom terug het verzamelen van de eieren gaat heel snel en automatisch je krijgt ze vanzelf in de schuur. In de FAQ en ook in de index komen de koekoeken niet voor. Het is een terugkerende quest in de Coöperatie.
    Zeker weet ik het niet maar ik meen te weten dat de eerdere questen er steeds bij terugkeer van het event en niet zijn uitgespeeld er ook nog staan.

Laatste bewerkt: 23 September 2014
  6. -Coco1968-

Ondertussen de pc eindelijk weer eens aan de praat gekregen. Dus hierbij de link naar de koekoeksquest van juli.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-fokken-met-de-koekoek-tijdelijk-event.10538/
    en van mei https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-fokken-met-de-koekoek-tijdelijk-event.10538/
    te vinden bij de tijdelijke events.
    Heel ingewikkeld is het niet. Bij de introductie van nieuwe fokdieren hebben we de laatste keren steeds een tijdelijke quest gehad waarbij je de eerste oranje stal en werkstal kon verdienen. Daarbij kreeg je zoveel supervoer dat als je tijdens de babyboom zo'n quest doet, je ongeveer 100 supervoer kwijt bent en daarvoor 2 of 3 stallen hebt met 2 sieritems.
    Het idee van de koekoeken is hetzelfde met het verschil dat een (oranje) angora niet zo interessant meer is en er meer fokdieren worden gevraagd voor minder supervoer en roze gelei en dergelijke als beloning.

7. -robijn-

-robijn- Forumleerling

Bedankt voor de antwoord en bedankt voor het welkom terug :)

Jammer dat ik die gemist heb, hou van de rode konijnenstallen, vindt deze echt schattig, dus dan maar gaan kijken wat ik ga doen. Weet het nog niet zo precies. Bedankt voor het uitzoeken van de faqs, heb ze echt niet gevonden gehad in mij uppie. :)
    Dan maar afwachten wat gaat gebeuren :)

-Nigelle-12 en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

Het leukste is dat je deze quest alsnog kunt doen. Daarom heb ik ook beide linken geplaatst. Want als er een stal tussen zit die je graag wilt, is het helemaal niet nadelig om dat via de quest te doen ipv via fokdieren en de werkplaats.

9. Sintra98

Nou dat schreef ik dus zonet al terug dat die questen er waarschijnlijk nog in staan dus dat die als nog behaald kunnen worden, ik verwacht dat ze niet zijn aangepast dus dan hoef je maar tot en met punky dat is de nr 4 in de rij.8)

-Nigelle-, Anne.1980, -robijn- en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik denk dat we ook deze keer er weer een nieuwe quest bij krijgen.
    En dat je de vorige als je die nog niet klaar hebt gewoon nog kunt uitspelen.
    Ik ben wel benieuwd of je voor deze nieuwe quest dan inderdaad verder door moet fokken.

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. Sintra98

Daar ben ik ook benieuwd naar -.- ik denk dat de ezel het volgende fokdier is en het zou best eens kunnen dat die met de 4 nieuwe koekoeken tegelijkertijd gelanceerd worden 8)

-Nigelle-, -Nigelle-12, Anne.1980 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ze hebben heel duidelijk gezegd dat je elke keer met koekoek alle questen kan doen mits je die nog niet af hebt natuurlijk

-robijn-, Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Bedankt voor de bevestiging:)

14. Nanneke

Nanneke Forumleerling

Mijn buikgevoel zegt me dat ik druk speculerende ben dat er dit weekend een babyboom staat aan te komen.
    Zou wel leuk zijn voor het koekoeksevent. :)

15. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Goedemorgen .
    Goedemorgen.

Dat denk ik ook is meestal zo met de koekoeksquest en de eventuele nieuwe ???
    Wachten maar weer af .
    Maar het blijft wel weer heel rustig hier ???? Maar s6 weer met d koekoeken

Gr Tineke:music:;)

16. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik ben nog even de questen in de coöp aan het doorlopen.
    Misschien kan ik ergens nog een opdracht voltooien en er sv als beloning voor terug krijgen.
    Het sv kan nooit genoeg zijn als je aan fok questen meedoet.;)
    Dat geldt natuurlijk ook voor de koekoek.

17. Sintra98

-.--.-Ik hoop maar op een tijdig mini event met supervoer
    en niet zoals vaak het geval is een dag later dan het begint-.--.-
    Ik kijk er al naar uit ;)xD

18. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

19. Sintra98

Er komt denk ik een mysterieuze stekjes dag aan, de onderst van de drie lijkt mij een granatappel
    Diender 2 kan ik niet thuisbrengen

20. Leo.netten

Leo.netten Teller

zo te zien een xl en xxl van de granaatappel de eerste 2 ?