Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dit denk ik ook en ik denk ook dat de prijzen van alles omhoog gaat straks. Dus even geen kabouters maken voor mij, al blijf ik wel bowl maken, want ik kom anders helemaal nooit een fase verder bij de spa.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Wat vind jij dan standaard producten. We hebben zoveel op onze boerderij. Kan ik er alvast een beetje vooruit werken. ;)

3. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Knaaghout, Kookpot, Struisvogelei, Koikarper, Rijles deze worden sowieso altijd duur met zulke events.

schaapje52 vindt dit leuk.
  4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

heb ik zoveel bij alle dieren ,de normale dieren zitten rond 2000

5. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

zie een volle maan speelveld, leuk:inlove:

6. Boerinneke100

Boerinneke100 Gevorderde

Ja zie 't ook, alleen heb wel geen volledige kaart meer ( binnen het houten frame ).

:wuerg: Wel goed doen in 1 x aub!!

7. herma1234

en de hond heeft een nieuw koppie, en een nieuwe boom jeneverbes. En bij mij is gierst uitverkocht mmm en zie ook grapefruit

8. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Bij mij staat het eventgewas Gloeibes er. Duurt 8 uur en geeft 60 (B)EP.

9. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Ik vind dat de hond een erg lelijke kop heeft gekregen . Doe van mij de vorige maar weer geen gezicht dat is mijn menig

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  10. herma1234

ja zie het staan, dacht eerst alleen maar stekjes?

11. polkey

polkey Oudgediende

Aan BP, Jammer dat er bij de nieuwe myst stekjes de sorbus en baobab er uit gaan die net in het spel zitten, merendeel heeft deze nog niet eens.
    Prima dat je steeds weer nieuwe bomen introduceert maar geef ook spelers een kans deze speciale bomen in de toekomst te winnen, eventueel dat ze in de events te winnen stekken zitten i.p.v een beuk.xl, walnoot xl enz die er alweer de laatste keer bijzaten.
    Want op die manier zullen de questen van 600 stuks per soort nimmer te leveren zijn, los kopen op de markt zit er niet in en op deze manier de speler overhalen/verplichten tot aankoop stekken werkt ook niet.
    Of die TG boom ( bioscoop ) zou normaal moeten gaan doen zoals ooit werd aangekondigd maar niet waar gemaakt kan worden.
    Zo, die wou ik kwijt of moet dit in een klaagafdeling, ook prima.

lonnie57, daisy17858, 1-marleen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

Heb ook net gezien wat jullie allemaal hebben gezien. Heb geprobeerd het extra volle maans veld te openen maar die doet het niet. Zie hier de mededeling over. Jammer, maar fijn om te lezen dat ze er mee bezig zijn. En tja bij mij zit het spel ook niet meer kloppend binnen het houten frame.
    8uurs gewas, dat is best wel lang, maar op zich prima te doen (afhankelijk hoeveel we nodig hebben en wat we nog meer moeten leveren).

Bij de stekjes gekeken wat er allemaal uit gaat en op de gewone farm zou ik graag de bomen willen die er uit gaan: baobab en sorbus. Van de sorbus heb ik er met geluk 2, dat is niet veel en van de baobab had ik er 2 maar mijn getrouwde buur niet, dus die heb ik haar gegund. Nu heb ik er nog maar 1. o_Ok van de pijnboom XXL heb ik er nog maar 1. Vind het dan ook erg jammer dat die er alweer uit gaan en dat er ALWEER o_O nieuwe bomen bij komen. De 'oudere', voor mij nog nieuwe bomen, zoals de nieuwe bomen als de XXL heb ik nog niet eens. Dus dit keer ga ik stekjes voor de farm kopen in de hoop wat meer bomen te krijgen. Helaas word je op deze manier redelijk gedwongen om stekjes te kopen en dat vind ik echt niks!
    Ben het dan ook volledig met de reactie van polkey eens!

En oh ja.... waarom hebben we hondjes terug gekregen die zielig zijn??? Met de oortjes naar beneden is geen goed teken. Doe mij maar de oude hondjes terug of blije hondjes, met de oortjes omhoog en de staart heen en weer bewegend :)

farmermikkie vindt dit leuk.
  13. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Wel leuk een eigen volle maan veld. Ik hoop alleen niet dat we die met sterren vrij moeten spelen:oops:.
    De nieuwe bomen waren al weken bekend op het Engelse forum en Katbla heeft ze hier ook al anderhalf week geleden gepost. Dat was dus geen verrassing

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

fantasyrama is afgesloten, het zou me niet verbazen wanneer een aantal van die medewerkers door BP bij de farm zijn gezet.
    Op fantasy was ook een apart nieuwe maan veld, met bomen en stallen en gewassen. En einde tijd is afsluiten van het veld, dus niet meer na sluitingstijd oogsten, maar de volgende keer ook geen onkruid.
    In het Halloween geruchtendraadje op de Duitse site zijn ook plaatjes van bomen te zien, dus misschien krijgen we die nu ook.
    Er zijn dus meerdere uitbreidingen mogelijk met een apart veld dat alleen maar tijdelijk open is.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  15. Daxter1966

Wat ik me dan afvraag is Als ik vlak voor het sluiten zaai kan ik dat dan de volgende keer wel oogsten .

daisy17858 vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik verwacht dat de bomen misschien wel kunnen, de gewassen toch onkruid. Koffiedik kijken, maar zou leuk zijn als bomen klaar staan bij aanvang Volle Maan.

daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij fantasyrama kon dat wel, en als je de volgende nieuwe maan niet speelde, had je de keer daarna nog geen onkruid. Met dagelijks inloggen had je wel onkruid 24 uur nadat het klaar was.

farmermikkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

Okay goed om te weten. Aangezien volle maan nogal eens tegelijk met lange werkdagen komt. Helemaal leuk als er ook nog bomen zijn

farmermikkie vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

Hmm beetje dubbel, want ik zaai meestal iets voor 15.00uu nog zodat ik een extra oogst heb voor die keer. De volle maan later begin je om 15.00uur met niks. Dus tja... we zullen zien.
    Als het echt zo is van dat onkruid dan zal het dus niet uitmaken. Je moet dan alleen wat beter plannen met de staken, griezelwild en WAC.

Had nog niet begrepen dat het een permanent veld werd. Dacht puur voor het holloween event.

DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dat er steeds nieuwe bomen komen vind ik op zichzelf wel leuk en het zijn nog mooie bomen ook. Maar het gaat soms zo snel met de nieuwe bomen, net nieuw en verdwijnt alweer. Ik ga steeds verder achter lopen met de bomen. Ik mis nu al 7 bomen en maar niet te praten over de xl en XXL, die zijn al lang weer verdwenen en heb deze nog niet. Ik heb gelukkig de sorbus gekregen met een ruil anders was ik daar ook alweer te laat mee. Daarnaast heb je dan steeds meer quests waar je niet of nauwelijks iets mee kan. Je kan deze dan alleen doen met het kopen van fruit op de markt voor zeer veel geld. Ik vind dit persoonlijk het minst leuk, alleen maar kopen en inleveren. Ik merk dat ik hierdoor mij steeds meer ga richten op de verblijven en eigenlijk wil ik wel net zo'n vakje als de voltooide quests, waar ik dan alle bomen/fruit quests heen kan sluizen. :music: