Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

16/10-18/10 Mysterieuze stekjes + Permanente quest. We zullen daar dan waarschijnlijk de twee nieuwe bomen en "oudere" mysterieuze vruchten voor nodig hebben.

2. katbla

katbla Forum freak

hwjstolwijk, schaapje52, nicolle73 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ze zijn wel echt super schattig.

De farm-school staat online en daar zijn de baby diertjes en plaatjes van. Er is ook een draadje daarover open.

Benieuwt hoe het event met de plaatjes van hierboven er uit gaat zien :)

4. Jacq57

Jacq57 Regelmatige auteur

Farm school event staat online:)

mmgorter vindt dit leuk.
  5. katbla

katbla Forum freak

schaapje52, BoerAnnelies, mmgorter en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Had allemaal plaatjes geplaatst, waarom worden die steeds verwijderd? Of was dit site niet geldig,

7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

1 Je moet de link van de site waar je de plaatjes weghaalt er ook bij plaatsen.
    2 Het kan zijn dat het een site is wat niet mag.

8. herma1234

ja ik denk het laatste, staat niet bij de officiele fansite. Jammer

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

10. herma1234

11. lovely

lovely Forummeester

Ik blijf het bizar vinden.....In duitsland mag het al geplaatst worden en hier nog niet?
    Wat mij ook opvalt is dat het Orakel gewoon meepraat ....ik bedoel mensen krijgen ook vrij snel antwoord op hun vragen ipv dat het Orakel in rook opgaat na plaatsen van een plaatje!:eek:

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hoe heet het Orakel daar? Toevallig hebben een aantal spelers die daar draadjes openen de forum titel Alwetend Orakel, en als je die dan ook nog in het geruchtendraadje tegenkomt, lijkt het alsof het Orakel mee praat. De fase van Alwetend Orakel ben ik voorbij, of die heb ik gehad op het oude forum.
    De regels zijn in principe hetzelfde, en ook daar vind je meestal wel de link waar het vandaan komt.
    Iedereen kan daar zo maar een draadje openen met geruchten, iets wat hier niet staat dat het verboden is, maar toch niemand aandurft.
    In de regels van het geruchtendraadje staat wel dat als er teveel onthullende foto's worden geplaatst, of van onofficiële websites, deze worden verwijderd. Het blijft dus leuk om hier regelmatig een link van het engelse en duitse forum te plaatsen met de geruchten van daar, dat scheelt zoeken voor de rest.

13. katbla

katbla Forum freak

14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

15. vinc05

vinc05 Forum freak

Er staat een wegwijzer op dit plaatje die wijst naar beneden rechts.
    He staat ook in de ambachtsbuurt.
    Er staat ook een vliegtuigschaduw boven op die weide die is er op de ambachtsbuurt niet
    Is dit niet de plaats waar dat gebouw met hekwerk eromheen staat.
    Zie bericht 16 en 21 bij Hallowenen van het Orakel.

16. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

leuk hondenfok op komst gaaf ben dol op honden[ in mijn vorige beroep niet zo was postbode]:D

17. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook al de hondenhokken geplaatst.

hwjstolwijk vindt dit leuk.
  18. hwjstolwijk

ben benieuwd of het bestaande rassen worden, of een verzonne ras
    een mod zou het kunnen weten, zijn ze om te kopen voor een paar dozen chocolade
    of weer maar gedulde hebben:music:

19. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Gelukkig honden genoeg op voorraad:)op de markt zijn ze allemaal al uitverkocht.

20. hwjstolwijk

zag ze richting de 3000 euro gaan

hoop ook op een werkstal voor de honden, speeltjes maken, of halsband maken lijkt me erg leuk