Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

in ieder geval ga ik mijn eenden en schapen goed op voorraad brengen .Al die baby eenden en schapen kunnen niet veel goeds voor mijn voorraad betekenen (en apen misschien?).
    Dat varken met die tickets ziet er mooi uit, betere hoofdprijzen bij de molen??? Of komen de bloemen vaker voorbij haha.

Al die bomen ziet er wel weer eng uit. Sommige bomen heb ik niet eens of zeer weinig boomvruchten van :(

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ja worden er straks eenden en schapen gevraagd of uit het andere praatplaatje de eekhoorn en de geit en voor Bah de luiaard en kameel. Zeg het maar. Ik voor de zekerheid ook die maar op het land gezet, je weet maar nooit.

3. BoerAnnelies

Dus zoals we allemaal al wel een beetje dachten hebben we straks nog een grijze staak tussen de staken staan. Voor mij dus niet alleen die van de bloemen maar ook nog eens die van de vogelverschrikkers. De doelen worden zo groter en groter. Daar heb ik er 2 van de 5 van en van de bloemen heb ik er 3 van de 5. Zal ik het dan ooit gaan halen? Of blijf ik altijd met die stomme grijze staken zitten o_O

Dat van de eekhoorn, luiaard en kameel wist ik niet. Dus die heb ik er ook maar extra opgezet. Gelukkige de schapen, eenden en kamelen boven de 300, dus dat is een mooie voorraad. Luiaard staan er nu 3 van op en die kan ik 3 keer per dag ongeveer oogsten, dus dat gaat nog wel snel.
    Nu wachten tot er bekend word wanneer en of we ze nodig hebben. Anders is mijn voorraad gewoon mooi aangevuld :D

4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Als je iets naar boven scrolt, zie je een eekhoorn en een geit met wolkjes, daar kan je een tekst invullen, dus ik dacht zal toch niet waar zijn dat die straks gevraagd gaan worden. Staan wel plaatjes bij van de stekjes, maar je weet maar nooit. Dus voor de zekerheid die ook maar op het land gezet. Extra voorraad is welkom. De eekhoorn heb ik er maar 5 van, dus hoppa hokjes op het land en voederen maar. Ik zeg altijd maar beter voor niets neergezet dan tekort komen.
    Vult ook de diertjes weer lekker aan.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  5. erik19691

erik19691 Actieve auteur

kan iemand mij misschien vertellen waar ik de eventkalender kan vinden?

Laatste bewerkt: 5 Oktober 2015
  6. katbla

katbla Forum freak

7. pino460

pino460 Forum-hertog

Gewoon op Geruchten en speculaasjes klikken en hij staat boven aan de lijst

8. BaukeS

BaukeS Halfgod

het zijn wel allemaal bomen, die al bestaan...
    weet je zeker, dat dit geen oud plaatje is?

9. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Volgens mij is dit het bingo event?

Dat met die bever en wastobbe het farmschool event. En hopelijk de introductie van het nieuwe kuiken-mentor systeem.
    Ik moest me van de week weer opnieuw als mentor aanmelden terwijl ik dat al 1 à 2 jaar eerder heb gedaan, bij de introductie.

Nieuwe bomen; jeneverbes, aardbei XXL, sukade XXL en nog een boom die ik niet meteen herken. Met meteen een nieuwe bomenquest.

Halloween event is altijd leuk. Eventgewassen maar ook volle maan. Dus als het event af is, kun je altijd nog je volle maan gewassen aanvullen, hoop ik. Halloween boom lijkt me erg leuk. Plaatjes zijn prachtig!

Laatste bewerkt: 6 Oktober 2015
    schaapje52 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

Dit zijn de bomen die ik bedoelde. Denk niet dat het allemaal oude plaatjes zijn, want de aardbeieboom XXL variant is die er al? En de meeste van deze boomvruchten heb ik zeer tekort :(

Laatste bewerkt: 6 Oktober 2015
  11. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Nee de aardbeienboom is er niet

12. katbla

katbla Forum freak

het is geen oud plaatje...........er zitten wel bestaande bomen tussen (met of zonder een upgrade), maar ook gloednieuwe bomen voor zowel Baha als farm.
    Die van baha lijkt mij op een rode grapefruit, die van farm herken ik niet............

Daxter1966 vindt dit leuk.
  13. erik19691

erik19691 Actieve auteur

dank je wel

14. BaukeS

BaukeS Halfgod

die rode is de nectarine van de vorige stekjesverkoop, de sukeboom xxl de carambola xxl en de baobab.
    die bestaan echt allemaal al, hoor

en die van de farm lijken verdacht veel op de sleedoorn xxl, pijnboom xxl, sorbus en aardbeiboom xxl

ik weet niet zeker of deze allemaal al in xxl waren, maar verder geen ieuwe basisbomen

15. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

De Aardbeiboom en de Sorbus zijn tot nu toe nog niet in XL en XXL
    De Nectarine, de sukadeboom en de Baobab zijn ook nog niet in XL en XXL

16. katbla

katbla Forum freak

nou beste buur, volgens mij heb je een brilletje nodig...........;)...kijk nog een keer.........

bjorke-annika vindt dit leuk.
  17. BaukeS

BaukeS Halfgod

nee, hoor, ik heb nog eens goed gekeken en kom tot dezelfde conclusie als eerst.
    ik kan het niet goed plaatsten.
    de baobab, sorbus, carambola xxl en pijnboom xxl zijn oude bomen en de nectarine xxl de sleedoorn xxl, de sukade xxl en de aardbeiboom xxl zijn nieuw.
    ik heb geen idee wat deze plaatjes betekenen, maar ik vind het maar vreemd

18. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

[​IMG][​IMG]nieuwe bomen

katbla vindt dit leuk.
  19. amandeltje

amandeltje Actieve auteur

Toch nieuwe bomen! Die citrus boom lijkt wel erg veel op een sukadeboom! Is er verder nog niets bekend over die farm school? Het zou wel handig zijn als we al weten wat we moeten sparen!

20. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

[​IMG][​IMG]
    Linker plaatje boom linksboven is volgens mij toch echt een jeneverbes.
    Sukade XXL is volgens mij nieuw, aardbei XXL ook.
    Een Citrus medica = een sukade. Sukade wordt gemaakt van de schil van de vrucht.
    En rechter plaatje linksboven zou dan de rode grapefruit kunnen zijn.
    En volgens mij is tot nu toe altijd zo dat er ook andere bomen uit de stekjes kunnen komen...

Laatste bewerkt: 7 Oktober 2015