Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

heb ik nu toch met de laatste express event veel hondenhokken +geel upgrade op de trein gezet o_O
    gelukkig heb ik nog een aantal hondenhokken met oranje upgrade :eek: dus sparen maar

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Haha ik heb 984 honden nu... Had die allemaal gekocht voor zo'n 700 BD ps :p Nu al op de 3000 BD hahaha!

daisy17858, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. katbla

katbla Forum freak

4. orkbeest

orkbeest Gelegenheidsauteur

k heb je post gisteren net kunnen zien voor dat het was verwijderd....(leuke info, trouwens) ...je hebt geen link naar de bron erbij gezet en dat mag niet ...
    dus als je wat wilt neerzetten altijd de link erbij doen, anders wordt het verwijderd door de mods..dank je wel voor de uitleg kabla zodus altijd een linkje bijdoen​

katbla vindt dit leuk.
  5. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

[​IMG] nieuw huisdier??

[​IMG]actie eenden en schapen , farmeramafans.de

katbla vindt dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

mooi plaatje
    gaat de kat in glazenbol in rook op :eek:

en eenden en schapen is dat voor een fokquest ??:music:

7. herma1234

Weet ik niet, hij staat bij het poolse event. Misschien mooie outfits maken van schapenvacht en verenxD

Laatste bewerkt: 22 September 2015
  8. katbla

katbla Forum freak

bjorke-annika vindt dit leuk.
  9. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Nou , ik denk dat die kat in de glazen bol een tijdsqwest wordt.
    In ieder geval EP, TEP en sterretjes.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

11. boterbloem

boterbloem Gelegenheidsauteur

robbiefarmer en katbla vinden dit leuk.
  12. joke0987

joke0987 Grote forummeester

Ja, dat vrees ik ook. Vast weer van die hele dure pakketten. Jammer! Als je nu eens iets nieuws krijgt na level 72 of zo, zou ook leuk zijn.

13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Wel leuk dat je oude staken kunt kopen, het is alleen erg jammer dat het komt na dat de groothandel uitverkoop is geweest. Daar heb ik namelijk voor 100TG ongeveer aan dieren en recepten gekocht en nu heb ik nog maar 15 TG. o_Ok met het oog op de kalander hou ik liever wat TG in mijn zak!

14. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Dat vind ik ook zo jammer. Ik heb na lang sparen een uilenei gekocht. Daar ben ik super blij mee maar ik had ook wel heel graag de wolkenrij met speeldoosjes gehad. Die vind ik zo mooi. Helaas heb ik daar geen tg meer voor. Het sparen in de bios gaat ook heel langzaam. Ik hoop dat BP deze retro uitverkopen blijvend laat terugkeren.

15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat heb ik ook gedaan het uilenei gekocht en vervolgens nog het recept van de knoflook-pesto iets. Dat was rond de 100TG en de bios doet het op zich wel oke, maar zo snel gaat het niet. Heb nu net weer 15 TG en straks komen er ook weer myst. stallen die ik wil kopen. Dat word hem dus niet.
    De speeldoosjes lonken echt naar mij, maar ja dan moet ik echt geld gaan investeren (doel van het spel) en dat is eigenlijk niet mijn bedoeling. Ben bang dan het geen blijvend iets is, maar een eenmalig iets.
    De rest van de staken vind ik niet zo erg dat ik die niet heb, dat zijn vooral punten en een aantal heb ik al. Maar de speeldoosjes zijn zowel los de moeite waard als op de staak :)

Heb het nog even na gekeken, maar de staken die ik mis zijn allemaal koop staken, dus voor vele TG's aan te schaven toen die tijd. Die je kon winnen / verdienen tijdens events heb ik allemaal, behalve die van de speeldoosjes dan. Daar heb ik niet 1 item van.

Laatste bewerkt: 23 September 2015
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ik weet niet wat je precies bedoeld maar na lv72 :eek:
    krijg je de bever nog in lv 73 op de farm
    en meer dan 20 twintig gewassen ( 22 volgens mij ) tussen lv 72 en lv 96 ;)
    dus voorlopig krijg je er ieder lv up bijna wat bij
    maar je bedoelt waarschijnlijk iets anders

17. bloem

bloem Oudgediende

Ik ben zonder uilenei ook blij.

sanne22334 vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De speeldoosjes heb je ook alleen maar met TG kunnen kopen, ook nooit kunnen winnen/verdienen tijdens een event.

19. herma1234

klopt, ik heb hem ook vond hem zo moooooi :inlove:

20. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

En ik ga die wolkenrij (speeldoosjes) wel kopen, had er spijt van dat ik die toendertijd niet heb aangeschaft. Maar het is nu wel ipv de knechten, dan maar een keertje de qwesten en coupons aanspreken met het volgende event.

herma1234 vindt dit leuk.