Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. polkey

polkey Oudgediende

Je wint 1 sieritem, de andere zijn denk ik te koop.
    Zaaien van een gewas als de katwilg, die in beide molens produceren voor wol ( inleveren) en net als de paashaas die in het scherm verscheen komen er katten waar je op klikt en mooie prijzen geeft + wolkenrij gok ik.
    Gokje hoor, maar zit er misschien niet helemaal naast 8)

dutchboy vindt dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het zou super zijn als dat het geval is. Want die events met die paashaas en vleermuizen vond ik geweldig. Beter dan visje-tik van laats. Maar als we echt katten nodig hebben, moet ik nodig kattenstallen gaan zetten. Nu alleen even geen tijd voor, druk met kwartveldjes en gele rozen.
    En tijdens dit event gewoon een ruil- en cadeau event :inlove:

dutchboy vindt dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Annelies we moeten ons natuurlijk niet gaan vervelen he:p

4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

we moeten een beetje bezig blijven ;)

omaatje75, DarkDevilDude, -ymked55- en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

Dat gaat wel lukken op deze manier. Elke keer 3 uur wachten voor je weer kan oogsten, duurt best lang, maar met een ruil event tussendoor is het prima te doen.
    Wel lekker weer een ruilevent hoor, alleen mijn wensen en cadeau licenties worden wel minder op de manier. De dingen die ik nog wel: o.a. bloemen, textielmolen, parfumerie, schildpad en vast wat nieuwe bomen zijn niet te ruil. Dat is erg jammer. Ik ga dus voor de hogere stallen en XXL bomen die ik nog niet heb vermoed ik.
    Nog even kijken wat wel geruild kan worden en niet. Dan mijn lijstje maken en kijken wat ik kan aanbieden!

Aan de andere kant, een tevreden boer is ook heel wat waard ;)

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

De nieuwe kalender staat er weer. We gaan het ook in aug druk krijgen

BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

je hebt gelijk maar ziet veelbelovend uit xD
    kunnen nu nog ff bijkomen of je moet nog volle maan quests open hebben
    daar kan ik voorraad wat uitbreiden :p
    ben benieuwd naar katten event

8. annigjen

Ik heb nog wat volle maan questen openstaan. Dus daar dan mooi verder mee. Ben ook wel benieuwd naar het kattenevent. o_Ok leuk dat de Nublons weer terug komen

langeveentje en dutchboy vinden dit leuk.
  9. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

annigjen

je hebt gelijk dat heb ik al heel lang niet gezien :)

hwjstolwijk en annigjen vinden dit leuk.
  10. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

wel lekker een week per evenement

dutchboy vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

Kalander ziet er mooi uit. Op zich valt het wel mee volgens mij. Eerst op 1 akker volle maan. Ik heb nog van alles open staan, dus daar ga ik heerlijk mee bezig. Heb doelen, stap voor stap kom ik dichterbij. Maar nog heel veel open staan :(

Die poezenbende ben ik erg benieuwt na, denk dat het wel slim is om mijn katten de komende dagen op het land te zetten en niet meer in te leveren. Je weet maar nooit.

Nublons??? Mensen wat is dat? Volgens mij is dat van voor mijn tijd. Speel het spel ongeveer 3 jaar. En dan rust... heerlijk... want een fokevent kan ik meestal in 1 weekend af krijgen en daarna mysti stekjes wat ik ook tussendoor kan doen. Hoop dat begin september ook rustig is. Ik heb dan net een kleine en mijn getrouwde buur gaat op vakantie. Dus dan kan zij misschien eerst mijn boerderij doen en ik dan die van haar. Maar als het allemaal niet zo meezit, heb ik precies een kleine als zij op vakantie gaat en een kind en 2 boerderijen tegelijk word moeilijk. Dus dan word het op een laag pitje gezet.

langeveentje, _Jeanie_ en dutchboy vinden dit leuk.
  12. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Nublons die moet ik helaas :cry:missen. komen ze eindelijk weer eens en dan ben ik op vakantie
    en wij nemen dan geen computers/internet etc. mee. De nublons recicle dat is een soort alienruimteschip
    waar je je overtollige gewassen / dieren in kan leveren en je had destijds 3 verschillende hoeveelheid dat je
    in kon leveren. Elk level bijvoorbeeld een tegenwaarde van totaal 1000 punten (ik noem maar wat, weet niet
    meer de aantallen) dan kon je een stal of een sieritem of EP/TEP/TG/BD voor terug krijgen en je weet niet
    van te voren wat je ervoor terug krijgt. hoe hoger de waarde dat je inleverde des te hoger of meer bijzondere
    dierenhokken of bomen dat je ervoor terug kon krijgen of sieritems. Als ik het me alles goed herinner.

Zo balen dat ik dat ga missen. De kattenevent vind ik minder jammer dat ik die ga missen.

13. annigjen

o_O Jij gaat een spannende tijd tegemoed. Wel leuk een kleine op komst. Ik hoop dat de laatste loodjes mee vallen.Succes

BoerAnnelies, Sintra98 en dutchboy vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De nublons vind ik geweldig
    Annelies ik wens jou heel veel plezier met de aanstaande kleine:)

_Jeanie_, BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

Dan weet ik volgens mij wel wat de nublons zijn. Maar toen had ik zo goed als niks over omdat ik nog niet zo lang het spel speelde. Ben benieuwt of ik nu veel ga investeren, want ik weet niet of het er wel uit kan als ik dit zo lees.

Annigjen en Daxter1966: dank jullie wel. De laatste lootjes zullen wel te doen zijn. Tot nu toe kan ik alles nog, heb alleen een pijnlijke ribbenkast, maar daar is overheen te komen haha.
    Jullie lezen het vanzelf als de kleine er is :)

daisy17858, hulst, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

BoerAnnelies er zal een last van je afvallen als het zover is :D
    ik wens je heel veel succes bij en we horen wel hoe hij/zij gaat heten :inlove:

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  17. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Ik gebruikte destijds veel boomvruchten wellicht heb je daar ook genoeg van in je schuur?

Veel sterkte en duim voor je dat de laatste lootjes inderdaad te doen blijven. Veel geluk en gezondheid voor jouw
    en de kleine en dat de bevalling maar goed en snel mag gaan.

dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  18. lovely

lovely Forummeester

BoerAnnelies,heel veel sterkte de aankomende tijd en als ik je hier niet meer tref,een heel fijne kraamtijd!;)

19. hulst

hulst Levende forumlegende

Heel veel succes BoerAnnelies en geniet met volle teugen en laat je vooral goed verwennen je kunt nog weer genoeg hopelijk zelf doen als de kraamtijd over is ;)

20. Errim

Errim Regelmatige auteur

Veel succes en sterkte met de laatste lootjes en de bevalling!

dutchboy en BoerAnnelies vinden dit leuk.