Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kereltje113

kereltje113 Gevorderde

Voor het volgende fokevenement -

ik zie nu drie categorieën.
    Aangezien dit niet een van de gebruikelijke kweekevenementen is, zal het drie weekenden duren, dwz we fokken drie keer. In volgorde:

1. [​IMG]2. [​IMG]3. [​IMG]- zoogdierreptielen amfibieën
    Categorieën: HIER.
    Momenteel is dit de volgorde, maar iedereen pakt de fokkerij op eigen risico in, want alles kan veranderen.

Komt van het hongaarse forum, LET OP het kan nog veranderen.

rikmark, .Fisherman., thuva1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rikmark

rikmark Forum freak

Is er nog meer te zien in de glazen bol :p mbt aankomende events?

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. (chris)

(chris) Doorzetter

Paasevent : 6.30 gewas op de 3 akkers - drop enkel op akker en woelige wei uit bomen en gewassen - molen: 455 gewassen + 10 drops. 1 molenproduct om de mini game te spelen = eieren schilderen. Is al een begin van info grtjs

rikmark, Borkie, Boeretrien1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Volgens de Duitse FAQ kan het eventgewas alleen op de hoofdakker en woelige weide.

rikmark en Borkie vinden dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Gezien het benodigde aantal gewassen (22250 voor 50 spelletjes in ruim zes dagen) denk ik dat de Duitsers gelijk hebben. Op twee velden komt dat neer op ruim 18 oogsten (dus 3 oogsten per dag) en dat is wel zo'n beetje gebruikelijk.

rikmark vindt dit leuk.
  6. annerieke1980

annerieke1980 Forum-hertog

ik zie in de engelse faq dat het op 3 akkers eventgewas kan .. nu is de vraag.. wie heeft het juist.

7. thea1963

thea1963 Forum freak

Met 50 spelletjes krijgen we dit keer niet automatisch ook de wolkenrij -.- , voor de wolkenrij hebben we 20.950 punten nodig :wuerg:
    (volgens de engelse faq)

8. kakelot69

Heb je de cooldowntijd gezien van die rij? Zonder die rij red ik me ook wel xD

Edit: de duitsers hebben gelijk, het event wordt gespeeld op GA en WW. Ik lees net op het engelse forum dat er een foutje in hun faq stond.

Laatste bewerkt: 30 Maart 2021
  9. thea1963

thea1963 Forum freak

Die cooldowntijd heb ik ook gezien, absurd inderdaad xD 720 uur (elke 30 dagen) 500% extra ep / tep voor 4 uur en 2 pt
    en de sier-items komen zonder wolkenrij hier denk onder het stof te staan :oops:xD

Laatste bewerkt: 30 Maart 2021
  10. kakelot69

Ik vind die items wel leuk. En het spelletje lijkt me zelfs heel erg leuk, dus ik ga gewoon weer meedoen hoor.

11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb de FAQ nog niet gevonden maar waar heb jij die gevonden?

12. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

13. rikmark

rikmark Forum freak

Cooldowntijd van 720 uur :wuerg: drie oogsten per dag om het benodigde aantal te leveren :oops: ik sla wel een keertje over.

14. boerwimmels

boerwimmels Forum prof

De kalender voor april is er nog niet. Ben benieuwd....

15. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ik ook raar ja is al april

16. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ach een maandje zonder event kalender is ook weer eens wat anders.;):p

Maakt het event gedeelte ook eens wat anders hè!:DxD8)

Van de week bij de melding van paas event liep bij de FAQ ook (door omstandigheden) die vertraging op. Misschien nu ook daarom (weet niet, maar je weet het maar nooit.)

Laatste bewerkt: 1 April 2021
    boerwimmels vindt dit leuk.
  17. boerwimmels

boerwimmels Forum prof

Misschien een extra Modje aantrekken; ik meld me aan

18. kakelot69

Zal wel te maken hebben met de persoonlijke omstandigheden. Ik hoop maar dat het allemaal goed komt, dat vind ik veel belangrijker dan die malle eventkalender.

19. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik wacht ook af. orakel werkt ook al een hele tijd niet.
    veel speler/speelsters zij actief op andere fora, misschien is ons orakel daardoor in het "gat gebeten".
    ik vind het nog altijd heel er jammer dat we als NL / be moeten wachten op andere fora.
    WIJ WORDEN BENADEELD

Laatste bewerkt: 1 April 2021
    hondje34 vindt dit leuk.
  20. s.ham

s.ham Gelegenheidsauteur

Een mnd. zonder een quest zou helemaal niet erg wezen, laten ze eerst maar alles in orde maken.

astrid1960, Sintra98 en Wulkje12! vinden dit leuk.