Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Welke bug dit keer? Mijn molen doet het namelijk prima :)

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik had geen voer aanstaan maar bij Sintra versprong de productie naar het 2e vakje en bevroor het aftellen in de molen
    bij het aanzetten van de Valelnteins wolkenrij
    dus kon hij niets anders doen dan de boel terughalen en hij baalde dat hij op 28 minuten na geen 3 SV had behaald hierdoor
    Hij denkt dat hij geen nieuw molen abo meer gaat nemen en ik ws ook niet omdat SV in de molen niet meer te doen is.

3. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

schaapje52 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Zou zomaaar kunnen. Lijkt wel of we er ook een quest bijkrijgen

schaapje52 vindt dit leuk.
  5. miepco

miepco Regelmatige auteur

Misschien wel in het Stripevent. Op naar het koraalrif:);):p

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

De appels zijn op mijn markt quasi uitverkocht, en de aanbiedingen die er zijn, zitten al aan 111 BD per stuk. Zouden we zoveel appels nodig hebben voor de babyvoeding?

7. Wendie

Wendie Forumbewoner

en wanneer zou bovenstaand event dan moeten beginnen?
    zie in de kalender vanaf morgen breeding-event maar er staat niets bij de OA ...

en hoop niet dat we vogelbekdier nodig hebben
    er zijn ook mensen die geen geluk hebben met de myst.stallen en dit dier niet tot hun beschikking hebben
    als er dan een event is vind ik persoonlijk dat er dan ook dieren moeten worden gevraagd die iedereen tot zijn/haar beschikking heeft en niet zo'n zeldzaam geval

8. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Bij mij gewoon appels op de markt, voor rond de 50 BD.

9. BoerAnnelies

Hier zijn de appels uitverkocht en als ze er op staan boven de 100 per stuk. Maar we hebben ook appels nodig voor het appelhavermout wat we nodig hebben met het breeding-event. Zie de FAO.

10. DarkDevilDude

Zo ver gaat het hier niet komen. 280 aanbiedingen waarvan meer dan de helft op 60 BD. Opkopen wordt dan erg zwaar.

11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Bij mij op de markt 312 aanbiedingen vanaf 51 BD zelf heb ik er genoeg op voorraad

Cornelly52 vindt dit leuk.
  12. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

Hier dan een 2-tal puzzelstukjes welke deel uit maken van een 15 delige puzzel :)

De stukjes worden vandaan en morgen op alle Farmerama forums in de geruchtendraadjes geplaatst. Wij hopen dat jullie het eindplaatje net zo mooi vinden als wij :)

13. DarkDevilDude

Een baby schaap of koei?

14. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Laatste bewerkt: 22 April 2015
    Carlijn99 vindt dit leuk.
  15. fairie

fairie Commandant van het forum

Op het Duitse forum heb ik ook nog het volgende puzzelstukje gevonden:

http://de.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/die-farmerama-gerüchteküche-2-aktuell.15892/page-73

Daar staat ook het volgende puzzelstukje van het Spaanse forum:

Ik hoop dat de Link van het Duitse forum genoeg is, anders hoor ik het wel en zet ik alsnog de link die daar bij staat hier op het forum.

Nog 1 gevonden op de Franse forum:

1. [​IMG]
    http://fr.bigpoint.com/farmerama/bo...e-quand-les-oiseaux-gazouillent.16049/page-11

Laatste bewerkt: 23 April 2015
  16. BoerAnnelies

Het lijkt er op dat het iets met het event te maken heeft wat nu aan de gang is. Ik zie namelijk een babyschaap :)

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Net die franse link aangeklikt, en daar staan wel meer leuke geruchten.
    Naar verwachting van 1 tot 10 mei Zwitserland event.
    Van 4-6 mei volle maan met nieuwe gewassen, en als mijn frans goed genoeg is met een nieuw recept.
    Van 12-18 mei terugkeer van de koekoeken.
    Daarna vermoedelijk de bomenexpress, staat geen datum bij.
    Van 22-24 mysterieuze stallen met de schildpad als nieuw dier (en de nieuwe quest heeft dus per ongeluk al even zichtbaar in de coöperatie gestaan).
    Van 26 mei tot 1 juni stripevent 9.

farmermikkie, BoerAnnelies, 123Pien en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. DarkDevilDude

Heel leuk, heb er weer zin in! :D

Terugkeer van de koekoeken? Moeten we dan koekoeken gaan leveren en de gouden snorren? Of ...

19. katbla

katbla Forum freak

20. BoerAnnelies

Hmm beetje dubbel om zo te lezen. Het Zwitserland event en de lange volle maan kan ik nog mee pakken. Maar de koekoeks niet meer, de bomen ook niet en de mysterieuze stallen en stipevent ook niet. Phoe zo klinkt het dat ik veel niet kan doen door mijn vakantie.
    Maar die stallen en die bomen komen wel weer, daarbij kan mijn lieve buur wel een stal voor mij kopen. Dat zal geen probleem zijn. De koekoeks komen hopelijk ook wel weer terug, al is het jammer dat ik nu niet kan gaan voor de rode en roze stallen die te verdienen zijn. Alleen het stripevent zal ik missen. Hoop dat de prijzen niet heel erg zijn om te missen haha.
    Super om te lezen dat volle maan langer is volgende maand, want ik heb nog wat wensen openstaan, kan ik daar vol voor gaan en een nieuw recept is ook niet verkeerd.

Nog een vraagje. Ik zit in level 88 en heb de lauweren ofzo nog niet vrijgespeeld. Hoe zit dat met mijn voer voor mijn biolap? Op de markt kan ik nog geen lauweren kopen of wel? Hoe kom ik dan aan voer?
    Wie kan mij helpen met deze vraag.