Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    rikmark en herma1234 vinden dit leuk.
  2. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Aha!

    Dan mag ik wel weer SV gaan sparen xD
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  4. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Molen op volle toeren laten draaien xD
     
  5. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    haaienfok met fokevent? dan mag ik wel gouw de stallen er opzetten en genoeg voer draaien.
    zou wel leuk zijn als dat zo is ook al heb ik nog niet zo veel haaien.

    en ik lees ook kraaien en geiten. Dan die dus ook het land op.
     
    Laatste bewerkt: 1 Januari 2020
    mmgorter vindt dit leuk.
  6. vinc05

    vinc05 Forum freak

    ik zie hier nog niets van geiten staan wel ganzen....
     
  7. rikmark

    rikmark Forum freak

    Alle kraaien, haaien stallen van stal gehaald, afgestoft en op het land, beetje sv erbij heb ik er straks wel genoeg.
     
  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Waar lezen jullie dan kraaien, geiten, ganzen en haaien? Ik ga ze nu wel opzetten, maar ik kan dat zelf nergens uit opmaken eigenlijk. Dus ik vertrouw op jullie :p
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb pas er vertrouwen in, als de Nederlandse/Vlaamse FAQ vrij gegeven wordt.
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zet nog even niks van dit op het land want heb er van deze
    allemaal meer dan 1000 in de schuur staan
     
  11. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Nee dat snap ik, maar ik heb van de haaien maar 245 in de schuur en deze stal duurt lang met gewone voer. Supervoer bewaar
    ik om te kunnen fokken en gebruik deze dus niet met de stallen. Daar ik ook met heel veel questen bezig was heb ik tevens veel
    kraaien en ganzen verbruikt en bijna niet op het land gehad vanwege meedoen met andere events. In mijn menargie staan nu ook
    kikkers vanwege het fokevent en vaak moet je dan ook amfibien fokken voor badges (daar is nu alleen de kikker voor) dus daar ben ik ook druk mee.
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Is wel leuk wat je zegt maar amfibieen heb je niet nodig Kraai is een vogel , gans is vogel en haai is
    een vis dus snap niet waarvoor je kikkers nodig hebt ,
    kan net zo goed een reptiel of geleedpotige of zoogdier zijn maar daar kan ik niks over vinden.
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  13. lovely

    lovely Forummeester

    Een paar berichten terug heeft Herma 1234 een plaatje gepost met kleurrijke haaien!
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mijn ervaring is dat dergelijke geruchten, ondersteund door plaatjes, wel heel vaak blijken te kloppen. Ik heb er dus alle haaien maar op gezet die ik heb: tien stuks waarvan twee rood. Overigens is het geen wereldramp als je niet zo veel van die stallen hebt want zodra het event echt nadert komen de beesten hoogstwaarschijnlijk gewoon te koop bij het rode mandje, dat was bij de vlinder ook het geval.

    Aan het neon event ga ik niet meedoen, veel te weinig SV op voorraad xD Wel heb ik mijn drie roze kraaien opgezet, in de hoop op een marktmazzeltje :music:
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik wacht nogmaals op de FAQ, aangezien ik toch niet mee doe aan het huidige event. En anders is de voorraad weer aangevuld.

    Foto's leuk en aardig, maar zolang er niks zeker is!?!? Alleen de FAQ geeft die zekerheid.
     
    Laatste bewerkt: 3 Januari 2020
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dan heb je een leuk voorraadje haaien. Dat kan nooit kwaad xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ah jullie baseren het echt op de plaatjes. Ik kon er alleen niet gelijk een gans en geit in zien.

    Zou wel handig zijn, want nu is een voorraad aanleggen best lastig.
     
    astrid1960, Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Daarom is dit ook een draadje over de geruchten. Zekerheid is hier altijd maar een vraag. Maar relatief vaak/praktisch altijd klopt het redelijk.
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ben ik met je eens ik lees hier graag
    Soms is het fijn om je dan toch voor te bereiden zoals met fokken
    Dieren opkopen of zelf bij maken
    En ach, als het dan niet zo is dan heb ik voorraad in de schuur
     
    astrid1960, Cornelly52, Sintra98 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. breston18

    breston18 Forumkenner


    Zo is dat, lees ook altijd hier, grotendeels klopt het altijd wel.
    Is het een keer niet zo, dan is extra vee in de schuur niet weg hoor, komt altijd wel een keer te pas