Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Het Orakel

    Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

  2. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    ook dus de octopus gaat mee doen?
     
    jolanda13 en omahenny vinden dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Voldoende dieren hier op voorraad, ziet er wel vrolijk uit.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    ik heb weinig op voorraad, dus dat wordt de mouwen opstropen.
     
    Sintra98, mmgorter en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik mis de kleuren bij het Orakel van de planning jammer
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is niet de gewoonte dat welke mod ook in dit draadje reageert, maar nu moet ik als BA toch wel opkomen voor ons team.
    Tabellen met kleurtjes in de achtergrond of van het lettertype zijn niet vanzelfsprekend bij deze forumprogrammatuur.
    Integendeel, het is best veel werk.
    Als dan een keer een andere mod zorgt dat de eventkalender er staat maar op een andere manier met het toepassen van kleurtjes omgaat, dan zou ik als forumbezoeker hartelijk Hoera en dankjewel roepen en niet klagen.
    Ik denk dat weinig spelers de voorkeur geven aan een week later de eventkalender maar dan met het hele kleurenpalet.

    Iemand uit ons team heeft twee uur besteed om jullie de eventkalender te bezorgen op het geplande moment.
    Beetje jammer dat daarover wordt geklaagd.
     
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dankjewel voor het inkijkje het was geen klacht maar slechts een opmerking van mijn kant
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Wat een vreemde reactie. We kunnen toch niet gaan bijhouden of er wel of geen stress op kantoor is en wie er hoe lang z'n best heeft gedaan. Iemand vindt het gewoon jammer dat de kleuren niet verwerkt zijn (was mij niet opgevallen). Dat moet toch kunnen. Het lijkt mij dat hier het hart teveel gesproken heeft ipv het verstand. Kan ook weer gebeuren, maar toch niet zo fraai.

    Kon het niet laten om te reageren.
     
    jolanda13, babs5610, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    teksten kleuren en velden inkleuren is echt niet zoveel werk. wel fijn dat de kalender er is. met of zonder kleurtjes. .
    wie maakt er nu een drama van? , alleen een suggestie, mag dat ook al niet meer?
     
    jolanda13, rikmark en Sintra98 vinden dit leuk.
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik had geschreven wat jammer ik mis de kleuren niet meer en niet minder en helemaal niet om iets of iemand
    te kwetsen
    maar kennelijk werd het wel zo opgevat dat is wat ik er over gezegd had maar kennelijk mag ik dat dus niet vinden.
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik geef je helemaal gelijk, jammer dat de kleuren er niet zijn zoals gewoonlijk. maar liever zo dan niets.
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Goed, mijn laatste woord over deze kwestie want dit draadje is er om te speculeren en fantaseren over toekomstige events en niet voor een discussie over het forum of het team. Dat is ook de reden dat hier normaliter nooit een mod reageert, dat leidt maar af.
    En ik heb door het op te nemen voor ons team de deur opengezet voor deze discussie, had ik niet moeten doen.
    Ik vond dat ik dat wel moest doen omdat er soms weinig begrip lijkt te zijn voor het aantal uren dat gestoken wordt in iets dat simpel lijkt zoals een achtergrondkleurtje. En door mensen die ook maar vrijwilliger zijn en het doen naast hun gewone dagelijkse bezigheden.

    Een enkele keer is het wel fijn als er niet gesproken wordt over hoe het beter is bij de buren, of dat zus of zo toch echt niet veel werk is dus echt ook in een faq gezet kan worden, maar dat er gewoon waardering wordt getoond voor wat er allemaal wel staat.
    Meer heb ik niet willen uitdrukken.

    En het gaat ook niet om degene die reageerde op de ontbrekende achtergrondkleurtjes, Sintra voel je niet persoonlijk aangesproken, het gaat om de tendens dat het op ons forum nooit goed genoeg is.
    Ja, dat steekt wel eens.

    Verder ga ik er niets meer over zeggen, en ik vraag jullie om het hier verder weer gewoon speculaas en fantasie te laten zijn. Tenslotte, zo belangrijk is dit allemaal ook weer niet.
     
  13. rikmark

    rikmark Forum freak

    Orakel zie al weer iets in je glazen bol?
     
    jolanda13, omahenny en Sintra98 vinden dit leuk.
  14. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

  15. pino460

    pino460 Forum-hertog

  16. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Ron, mooi dat jij voor het team opkomt dat siert jou!

    Wel wil ik mijn persoonlijke mening ook nog mogen ventileren.

    De opmerking van Sintra, vond ik best steekhoudend. De reactie daarop wat minder om eerlijk te zijn.

    Een teamlid krijgt een maandelijkse virtuele vergoeding voor het werk wat hij of zij levert voor BP uit hoofde van zijn of haar functie. (Dat ik de virtuele beloning persoonlijk een wat weinig vind, voor het -vele werk- wat er soms gevraagd word door BP aan het team staat daar even los van. Want en feitelijk gezien kost de virtuele beloning aan het team, BP helemaal niets. BP vraagt er (soms) wel veel voor terug.

    Een teamlid kan altijd diverse afwegingen maken. Vragen om beloning naar werken, het werk aan de wilgen hangen, etc.

    Om die reden vond ik het antwoord over het werk wat er in gestoken word, is, dus niet steekhoudend.
     
  17. Roos

    Roos Forum-hertog

    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik denk net andersom :music: , 1 van de 2 is namelijk het fokevent van deze maand en het andere event nog geen idee wat dat moet worden xD
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. Roos

    Roos Forum-hertog

    Maar denk je dan dat het dromenodyssee te maken heeft met fokken of juist die andere? Dromenodyssee klinkt wel als errug lang doorfokken dan. Om je droom waar te maken? Ik hoop maar dat het vakantie-event met fokken is dan. Dan kost het wat minder supervoer xD Dan halen we het op ons dooie akkertje (hebben we die? xD)
     
    astrid1960, Margreeth, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Het Orakel

    Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

    mantaray_stable_00_regular_icon_big.png

    mantaray_stable_00_regular_icon_small.png

    mantaray_stable_00_regular_icon_tiny.png

    mantaray_stable_00_regular_icon.png

    mantaray_stable_00_regular_hd.png
    mantaray_stable_00_regular_MR_1.png


    mantaray_stable_00_regular_MR_2.png