Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ohw ... Dat had ik even gemist ...Hmmm ben het niet zo met Orakel eens ...het kan toch beide...Tis toch niet alleen Orakeldraadje:oops:

Vond altijd zo leuk te lezen wat andere boeren en boerinnen gevonden hadden ..of het nou wel of niet helemaal klopte maakte mij niet uit.

Nu ja het zei zo ...

-Pillow_, lovely, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Dacht ook dat dit een draadje was waar je speculaties kon plaatsen, maar na die opmerking wordt het toch iets minder leuk om wat te plaatsen:cry:

3. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

De keuze is aan jullie: dagelijks plaatjes van het Orakel waarmee je vrijelijk kan speculeren of het onderling plaatsen van dezelfde plaatjes met spoilerteksten die je op andere forums vindt.
    Voor het Orakel is het geen enkel probleem om geen tijd te steken in een spannende opbouw van wat er komen gaat, en jullie aan de hand van de plaatjes te laten speculeren.
    Dus als jullie liever drie keer per maand onderling wat te speculeren hebben, meldt het maar dan trekt het Orakel zich in de eigen nevelen terug.

Voor vandaag komt dit nog uit de toverspiegel:

TMD05.png
    TMD04.png
    TMD10.png
    TMD11.png

astrid1960, tikivogel, omahenny en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Beste Orakel ,
    Ik vind jouw teksten en opmerkingen altijd wat bozig :oops:
    Ik heb niet geschreven of ..of maar en ..en ..Ik snap niet zo goed waarom beide niet zou kunnen ...
    Jouw plaatjes vind ik net zo leuk als wat andere boeren en boerinnen plaatsen ...Maar als dat niet mag of niet de bedoeling is ..
    Dan zal Hofje dat wel verkeerd hebben begrepen :wuerg: ... Ik wil der heul geen strijd of wat om gaan houden of van gaan maken ..
    Maar vind jammer dat het zo moet of gaat of hoe je dat ook noemt ..:oops:

-Pillow_, astrid1960, micchel en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Kijk het 2 van 3 event ziet er weer vrolijk uit

bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Eens met Hofje. De tekst van het orakel komt bij mij ook wat als alpha gedrag over. Zo van ik heb hier geplast, dit is mijn terrein, en de in mijn ogen een wat kinderachtige posting als zijnde: Als er een ander wil plassen, loop ik weg en plas ik hier niet meer. Wat Hofje al schreef:waarom niet een combi van beiden?
    Niet iedereen heeft tijd om alle fora's af te struinen, doch wil soms wel graag een beetje (van te voren) op de hoogte zijn.

Laten wij wel wezen, op de buitenlandse fora, is de informatie voorziening soms gewoon wat groter, eerder dan hier.
    Dus mensen die de tijd hebben om daar te struinen hebben dan wel een spelvoordeel, als zij dat zouden willen.

Dus nogmaals voor de mensen die geen tijd hebben, niet de buitenlandse borden weten te vinden, mogen die hier dan een beetje extra genieten?

micchel, lovely, theav71 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

xD oow heerlijk we mogen weer raden wat er komt... altijd leuk die puzzels van Het Orakel.... xD
    deze keer is die niet zo heel moeilijk om op te lossen :D
    fokken met alle dieren die er zijn ( die te fokken zijn) dus nee je mag niet met papegaaien fokken xD
    we krijgen weer de totems met de keuze 2 uit 3 :D ben vooral benieuwd naar de mooi cadeautjes die we weer bij elkaar kunnen spelen
    :oops: oeps nu vergeet ik te oogsten voor het dobbel event .... xD wil nog even die paddepoel en kraanvogelstal erbij halen xD

8. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Is zie een nieuwe boom staan, de Es,

boermars en omahenny vinden dit leuk.
  9. (chris)

(chris) Doorzetter

in de engelse mand staat 16 zoogdieren, 16 vogels en 16 geleedpotigen (= spinnen en gloeiworm) xxx

harm-jan70 vindt dit leuk.
  10. Het Orakel

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

yes, iedereen heeft gevraagd naar een event op bahama, here it comes. xD

-freedom5555- en omahenny vinden dit leuk.
  12. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

jep en alle fok badges heb ik gezien dus ik ben benieuwd of die dan verdeeld zitten per dansgroep
    Daar hoop ik op dan sla ik de amfibieën en reptielen wel over om te fokken:music:

-freedom5555- en omahenny vinden dit leuk.
  13. thea1963

thea1963 Forum freak

ja en tegelijkertijd krijgen we het valentijns event op de farm (ook met eventgewas en di's)

mmgorter vindt dit leuk.
  14. Het Orakel

15. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

o_Oow fijn alle fokbadges mogen we gaan fokken... krijg ik dan toch eindelijk me zwarte weduwe en me tarantula erbij
    laat de spinnen fok maar komen ( spinnen doen nu al 76.000 tot 167.000 bd op de markt)

16. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ohh nee tonio geen spinnenkop zo al eng genoeg.
    Happy valentijn ziet er wel heel mooi uit allemaal

17. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Aan de prijzen te zien wordt het weer een héél moeilijk event.

annigjen, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. vinc051

vinc051 Forum-overlever

ach soms denk ik dat ook maar valt het best mee.
    Misschien is mijn level nog niet hoog genoeg en heb ik niet alle rijen met ep enz verhogers
    of heb ik de boom nog niet ver genoeg vrij gespeeld en de dropkans dus niet zo groot.
    Geen howies of juiste ambachten.
    Mmmmaaaaarr eens zal het me lukken hele event uit te spelen

farmermikkie, schaapje52, omahenny en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Het Orakel

Val-00d.png

Val-00e.png

Val-00f.png

Val-00g.png

Val-01.png

bjorke-annika en -doppie- vinden dit leuk.
  20. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

1 plaatje lijkt veel op een soort tetris