Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Stripevent deel 8?
    Dit lijken me andere gewassen dan bij het plaatje van het dag en nacht event en een sticker die meer past bij Borsteltje.

2. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Iemand ergens iets voorbij zien komen over de kangoeroe. Op mijn markt vliegen ze als broodjes over de toonbank, uitverkocht.

Ik vind het plaatje van de ezel met maantje en wereldbol wel erg leuk. :)

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier zijn de kangeroes normaal, rond de 1800 BD. En veel aanbiedingen.
    Misschien is iemand deel 2 van de quest 'De Duivelse Kist' aan het inleveren.

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Daar had ik niet aan gedacht. Ik houd mij niet bezig met al die nieuwe questen. De dieren kosten een vermogen op de markt. 1 haan rond de 20.000 bd en een kiwi rond de 80.000 bd. Hebben denk ik een gouden ringetje om het pootje xD.

daisy17858, tinus138, katbla en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Normaal, ik heb ze een tijd ver boven de 2000 kunnen verkopen, ongeveer sinds de komst van de Duivelse kist, en de prijs zakt bij mij nu onder de 1800. Telt voor meer dieren van de vorige opdrachten.

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik kreeg een mol uit mijn stal :( Morgen de bios nog bekijken en dan kan ik er nog net 1tje bij kopen. Misschien heb ik dan meer geluk :)

8. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ik kreeg een egeltje, waar ik heel blij mee ben. Ik moet nog de ooievaar, haan, wolf, kikker en natuurlijk de nieuwste dieren:(.
    We sparen rustig door en ooit, ooit hoop ik ze te krijgen. Ondertussen spelen we met veel plezier en geduld doorxD

9. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Kreeg uit de myst. stal de rodeoranch. Helaas geen bijzonder dier. Meestal geen geluk. Maar wel lieve spelers die mij een kat cadeau willen geven. Alvast bedankt! Nu hopen dat ruil/cadeau event snel mag komen.....
    Plezier allemaal met de farm. Ga nu naar verjaardagsfeest. Morgenavond pas weer thuis.

10. amandeltje

amandeltje Actieve auteur

Geen kikker, kiwi of vogelbekdier, maar wel een wolf. Daar had ik al één van, maar ben er toch wel blij mee :) Ze duren lang en zijn duur op de markt.

11. 19om47

19om47 Forum-commissaris

ik heb een imkerij geel en een orange kip niet leuk mogen van mij wel uit de myst. stal

12. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

ik ben blij heb een vogelbekdierstal en drie kiwistallen en een poes van de vijf stallen:D

amandeltje, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Uit de producersnieuwsbrief gekopieerd:
    "We zijn van plan om ook het Cadeau- en ruilevent aan te passen en we hopen begin juni het event in de nieuwe versie te kunnen gebruiken."
    Dit zou kunnen betekenen dat we pas in juni een ruilevent krijgen, of we krijgen er toch nog eentje tussendoor in de oude vorm.

schaapje52 en langeveentje vinden dit leuk.
  14. langeveentje

langeveentje Doorzetter

gelukkig hier een kikker eindelijk en een mol had ik al

15. schaapje52

Das nog heul lang wachten, dan maar een oudje tussendoor ;) van een weekje ofzo xD

farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Er zit ook supervoer in de mand.. o_Ok fokdieren nodig voor dit event?

17. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Dat is niet te hopen:wuerg:

Cornelly52 vindt dit leuk.
  18. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Inderdaad, dat hoop ik dus ook niet. Het is niet dat ik het fokken niet leuk vind. Maar ... het kost zo veel supervoer! En alle fokquesten en 'soep en vrienden' komt maar niet af. Dat blijft echt een tig-jarenplan. De beloningen moeten wel heel leuk zijn om nog eens extra fokdieren te gaan leveren.

19. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik weet wel een leuke beloning ik wil een basisstal voor de werkstal van de kameleons maar dat zal wel teveel gevraagd zijn:wuerg:

Cornelly52, 1-marleen en tooske58 vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat zijn wel hele mooie uitkomsten!

Van mij mogen ze dan ook wel tussendoor een oude versie variant er in gooien. Ik ben zeker toe aan een ruil event en dit keer mijn getrouwde buur (waar ik al super veel van heb ontvangen) ook. Dit keer krijgt zij namelijk dingen van mij :)

farmermikkie vindt dit leuk.