Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De hanen heb ik inmiddels ook bij elkaar. Nu gaat het er bij mij om of ik die 7 vogelbekdieren ga krijgen. Dat is een grote vraag, want de mensen die geluk hebben en een stal krijgen willen zelf eerst 7 vogelbekdieren hebben voor de quest en dan is het de vraag of ze de rest gaan verkopen en lukt dit binnen de event tijden?
    Dan heb je natuurlijk nog een kleine groep mensen die wel 660 TG over hebben voor al die stallen en 1 vogelbekdier, al vind ik het wel eerrg veel TG, vooral omdat de bios het zo slecht heeft gedaan de laatste tijd.

tinus138 vindt dit leuk.
  2. .babouska.

.babouska. Forum-baron

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Hier nog wat plaatjes gevonden, voor het dag en nacht event?

bron

nicolle73 vindt dit leuk.
  3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Klopt het dat de nieuwe quest fase 1 zilver, goud en diamnt heeft, fase 2 zilver en goud, en fase 3 alleen zilver?

4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

het is nu een permanente quest geworden xD..en ja de fase's kloppen

tinus138 vindt dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ja las het net. geweldig dat ze het hebben aan gepast

6. tooske58

tooske58 Forum-expert

Heb voor dat het een permante quest werd lekker kunnen verkopen. Maar nu wel iedereen gelijk zo. Vroeg of laat iedereen de werkplaats.

miekje9 vindt dit leuk.
  7. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Wel iets aangepast ja maar toch weer heel veel tg niet normaal voor 1 dier extra :wuerg::cry::oops:

8. amandeltje

amandeltje Actieve auteur

Gelukkig maar! Nu komt die voor mij ook wel eens in beeld. Ik heb nog geen kiwi en natuurlijk geen vogelbekdier. Ik kan straks 1 stal kopen, hopelijk wordt het geen XL stal...:)

9. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Kan ook max. 1 stal betalen met TG. Heb veel dieren nog niet (o.a. wolf, haan, rendier, kiwi, kat), en nu is de kat voor het laatst!:cry:
    Die ga ik dus nooit meer krijgen als 'ie niet in deze stal zit. Zo flauw vindt ik dat. Heb geloof ik ook niets interessants om via ruilevent (als dat ooit weer eens komt) aan te bieden voor de bijzondere stallen. De meesten hebben al genoeg gewone stallen.
    Laat alle dieren gewoon beschikbaar bij de Myst. stallen, dan hebben degene met weinig TG altijd de hoop dat ze deze ooit eens zullen krijgen! En de bijbehorende questen dan eindelijk eens kunnen doen.

10. BoerAnnelies

Op zich snap ik jou reactie. Maar ik denk dat als je een kat wilt met een ruilevent je er gewoon om kunt vragen op het forum. Er zijn meestal mensen die van alle stallen genoeg hebben en de kat zit ook al even in het spel. Die mensen hoeven vaak geen andere bijzondere stal terug.
    Het is tegen die tijd het proberen waard en misschien heb je wel heel veel geluk en krijg je net met die ene stal die stal die jij graag wilt. Maar ben het ook wel met je eens hoor dat ze de stallen en de bomen er niet zo snel uit moeten halen. Er ooit uithalen is prima, want dat zorgt ervoor dat er vernieuwing in het spel komt, maar tegenwoordig gaat het wel erg snel.
    Een mooie verandering van het quest, alleen jammer dat ik het nu pas lees haha. Heb wel een aantal kiwi's voor mooi veel geld verkocht, maar heb ook weer wolven voor veel geld terug gekocht. Voor die nieuwe quest mis ik alleen nog die 7 vogelbekdieren. Misschien heb ik geluk en krijg ik net die stal met mijn ene stal die ik ga kopen of krijg ik de wolf. Die mis ik ook nog in mijn verzameling.

Benieuwt hoe de stallen uit gaan pakken :)

PS. Het is mij gelukt om op 2 mensen te reageren in 1 bericht :D

FarmerBroek62, tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

12. riekie04

riekie04 Gelegenheidsauteur

Je kan van mij een kat krijgen hoor, stuur me tegen de tijd dat er een ruilevent komt maar een berichtje.

13. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Het ziet er wel leuk uit .:)Gelijk maar even mijn banner aangepast.:)

Laatste bewerkt: 13 Maart 2015
    omaatje75 en *Willeke* vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

De quest staat online. Ik hoef alleen nog maar 7 van die vogelbekdieren en dan heb ik hem alweer klaar :). Zal erg mooi zijn als mijn ene stal die ik ga kopen dat dier word :) Maar ja dat is valse hoop, want zulke dingen gebeuren bij mij nooit :eek:

bjorke-annika vindt dit leuk.
  15. bjorke-annika

Kan helaas niet mee doen met deze quest heb helaas geen haan , kiwivogel en een vogelbekdier:cry:

16. BoerAnnelies

De haan heb ik opgekocht op de markt. De kiwi heb ik zelf maar het vogelbekdier heb ik ook niet. Ik hoop dat deze uit mijn stal komt en anders dat die op de markt voor een beetje betaalbare prijs te koop word aangeboden.

Gezien het nu een permanente quest is geworden, heb ik er geen haast meer bij :)

bjorke-annika vindt dit leuk.
  17. bjorke-annika

Hier geen haan meer te bekennen op de markt, ik denk dat ze opgehokt zijn d.i.v.m vogelgriep in Barneveld;)

schaapje52 en popje4 vinden dit leuk.
  18. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Ziet er weer erg leuk uit, ben wel weer toe aan een zaaievent ;)

19. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Stuur een img met ruildag krijg je een kat van mij gr

Maar ik ben het niet met je eens om al de dieren in de mysterieuze stallen te laten want dan krijgen de hogere levels nog steeds van die hokken waar ze al een overschot aan hebben ...:oops::oops:

20. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL