Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

Pfff word een beetje gek door al die aankondigingen over fok events. ik draai mijn molen suf voor supervoer en kom daardoor erg moeilijk aan gewone voertjes toe maar er zijn wel ook steeds weer veel dieren nodig ook. Er is ook nog maar weinig supervoer te winnen bij de andere events. zo word ik eigenlijk verplicht om een event over te slaan en dat zou ik toch wel erg jammer vinden.
    maar heb nu pas weer rond de 125 sv en dat word wel heel erg krap. veel van de dieren die je mag inleveren heb ik helemaal nog niet. zoals salamander krab en dat witte salamander beest bv

ziet er wel allemaal weer geweldig uit maar elke maand een fok event is voor mij wel errrug veul

hoe doen jullie dat? of kopen jullie allemaal?

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik koop nooit supervoer, maar wel voor 2 euro per maand de turbomolen. Daarmee red ik het. Ik fok zo min mogelijk, dus alleen wat echt nodig is voor een fokevent. En door bij het carnavalsevent vol gas te hebben gegeven, heb ik nu een flinke buffer supervoer.

daisy17858, rikmark, Reggaefeeks en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ja inderdaad foutje niet goed gekeken xDxD

blackscorpion64, mmgorter en eevee60 vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Die hebben we toch al? de zeilmakerij is dacht ik de werkstal van de mollen en produceren de feestwiek.
    Ik denk als dat zo is, dat dit dan een uitbreiding is naar gekleurde werkplaatsen

5. rikmark

rikmark Forum freak

Misschien een neon werkplaats voor de mol....we gaan maar weer afwachten wat het gaat worden.

6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Of juist niet, want straks met een neonstal krijg je er meer uit de neonstal voor maar 1 voer xD

8. Daxter1966

Ik heb er nu maar 96 :oops:Ik heb ze volgens mij allemaal bij de kristalwatervallen ingeleverd . Als ik daar mee moet fokken ben ik wel snel klaar 8) en gebruik ik ook weinig SV

9. Sintra98

Juist wel want die moet je dan eerst nog Fokken of onwijs veel Fokdieren inleveren om een Neon stal/verblijf te verwerven:p:wuerg:
    Hier nog 2953 apen, 2790 kamelen en 2421 panda's op voorraad :inlove:

Laatste bewerkt: 27 September 2017
  10. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

11. rikmark

rikmark Forum freak

Dat zijn er een hoop...:D hoe heb je dat voor elkaar gekregen????
    Buuf @Daxter1966 we gaan maar weer eens op rooftocht...:p Ik weet niet hoe het mogelijk is maar die opa's hebben mega veel voorraden...gewassen, dieren, gereedschappen enz. wij doen iets niet goed.xDxD

12. Daxter1966

Gezellig buuf . Lekker roven bij allerlei opa,s:DxD . Misschien wil Eevee ook wel mee :). kunnen we de panda,s een beetje herverdelen over meerdere farms :music:

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

YES , zit voorop.
    Ik snap dat ook niet hoe die Opa's zulke aan tallen hebben hoor , dat moet echt idd herverdeeld worden:music:

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

voor 120 farmmunten kan je iedere maand 60 supervoer kopen.en 1malig kan je er zelfs 200 kopen bij "speciaal"

15. Sintra98

Ik zal je het uitleggen je hebt een menagerie, je stopt er 4 roze pandastallen in en 4 roze kamelenstallen,
    dan is de eerste menagerie vol is er genoeg SV dan voer je de menagerie met SV en als dat er niet is voer je ze met gewoon voer, dat hou je dan 2of 3 maanden vol en dan heb je een leuke voorraad :music::inlove:
    In mijn 2e menagerie zitten 8 olifanten Classic ++ en nog geen nieuwe, omdat die
    sneller gaan dan de oranje stal die geef ik geen SV maar gewoon voer.
    en in de 3e menagerie zitten 4 Toekans 2 Anaconda's, en 2 luiaards.
    Papegaaien zijn er meer dan 2500 op voorraad ruim voldoende voor het geval dat die fok er ook ooit zal komen.8)

Laatste bewerkt: 28 September 2017
    astrid1960, popje4, Farmer121965 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Tja dikke roze stallen... die wil ik ook wel.

Hmm een dansen de slang.

mmgorter, blackscorpion64, Sintra98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

19. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

8) hard werken

popje4, daisy17858, mmgorter en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. rikmark

rikmark Forum freak

Dank je voor de tip, alleen heb ik geen 4 roze stallen dan maar met rode stallen.

Een slang, zebra en neushoorn nieuwe stallen??????

popje4, daisy17858, mmgorter en 3 anderen vinden dit leuk.