Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

Ik hoop het buuf;)

nicolle73 vindt dit leuk.
  2. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ziet er inderdaad heel leuk uit mij benieuwen ;);)

3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Die ziet er echt lief uit

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ziet er uit als een duik eend heeft wel erg veel eenden trekjes in zijn koppie xDxD

Cornelly52 vindt dit leuk.
  5. Trix00

Trix00 Actieve auteur

Misschien hoort hij wel thuis op het koraalrif, snorkel op omdat het water vervuild is, kan hij helpen met het opsporen van zieke plantjes en diertjes.

6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Of hij gaat op zoek naar schatten onderwater in kistjes8)

schaapje52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. Trix00

Trix00 Actieve auteur

Kistje met daarin een standbeeld voor de apentempel om toegang tot het rif te krijgen.

8. Sintra98

Dat zou leuk zijn :inlove:dan komt er nog eens wat van dat koraalrif terecht,
    want ik het idee dat het verder weg dan ooit is :cry:

Cornelly52 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Denk dat ze volop bezig zijn met testen van het koraalrif om de start zo soepel mogelijk
    te laten verlopen en het testpanel heeft ze vast ook op een aantal zaken gewezen waarbij
    dingen veranderd dienen te worden om het koraalrif goed te laten functioneren. Ik meen
    iets gelezen te hebben over het veranderen van de molen. Ikzelf denk dat het pas rond
    de meivakantie zal komen dat ze dan genoeg verbeteringen en testen hebben gedaan.
    Maar zeker ben ik daar natuurlijk niet van. Ik hoop dat ik het mis heb en dat het sneller
    komt want ik kijk er al naar uit sinds de geruchten erover kwamen. Tot die tijd spaar
    ik mijn gouden bananen nog maar even op voor de zekerheid.

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik hoop toch wel dat het koraalrif eerder komt als dat ik met pensioen ga. xD

123Pien, eevee60, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Sintra98

Ja dat hoop ik eigenlijk ook , maar dan moeten ze wel opschieten, want ik ben al een tijdje met pensioenxDxD

Boer.Piet, daisy17858, Cornelly52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. stien56

stien56 Alwetend orakel

Iemand al ergens een kalender voor maart gezien??

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, gisteravond om 10 uur heeft Toontje januari wel weggehaald, maar maart is nog niet geplaatst. Ik hoop wel dat deze vandaag of morgen komt. Ik verwacht de kameleonfok, ik hoop op het koraalrif en over precies een week is het volle maan.
    Benieuwd wat er wel en niet in de kalender staat.

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja ik hoop ook dat het komt voor mijn pensioen, duurt nog wel even maar op de farm weet je maar nooit he...... het eenden beestje ziet er wel heel leuk uit wie weet....

15. Sintra98

Het zal toch miet een vermomde kameleon zijn? Die kameleons kunnen wel veel................
    maar of ze dit kunnen.................... het is niet zomaar de vreemdste boerderij ter wereldxDxD

popje4, Cornelly52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

O sintra dat zou wat zijn toch? vermomde kameleon ben benieuwt en ja je weet maar nooit hé op deze farm kan zooooo veel wie weet....we wachten wel weer af hé zal niks anders op zitten toch....

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De eventkalender is er. De kameleonfok is een feit. Gecombineerd met de volle maan.
    De mysterieuze stallen staan er als event vermeld, vraag me af of dat niet het gewone mini- event is. En we krijgen een stripevent deel 8. Wat equinox wordt heb ik even helemaal geen idee van. En het koraalrif staat niet genoemd.
    Ga ik nu toch voor de laatste boom. De gember heb ik vast bijelkaar. De boomvruchten inleveren levert me nog geen half level op. Maar eind deze maand heb ik dan wel weer 50 GB.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  18. polkey

polkey Oudgediende

Een equinox (Latijn: aequinoctium, gelijke nacht) (ook: nachtevening of dag-en-nachtevening)

nicolle73 vindt dit leuk.
  19. miepco

miepco Regelmatige auteur

Ik hoef niet meer op mijn pensioen te wachten dus wacht rif rustig af!!

popje4 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou buuf, als we nog zolang moeten wachten op het koraalrif, hebben we in elk geval genoeg GB gespaard.;)
    Ik weet alleen niet of ik zolang kan wachten om ze niet uit te geven :wuerg:

schaapje52 vindt dit leuk.