Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

Als dit waar is dan is het nog hard sparen

2. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

ik heb nu 96 gb. ik hoop dat het genoeg is

3. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

t Rif gaat misschien, net als schateiland, in stukjes :oops:

4. Carlijn99

Carlijn99 Forumkenner

ik heb 79 gb. en heb geen geduld meer, laat maar komen dat koraalrif.

5. riekie04

riekie04 Gelegenheidsauteur

Ik heb er wel vijf....

eevee60 vindt dit leuk.
  6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Als je even moet werken gebeurt er hier van alles ,Gluhwein proeven terwijl ik aan de arbeid beno_O

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Nee hoor, er was iemand die dat dacht, maar dat was dus een verkeerd speculaasje xD
    Morgen begint gewoon een leuk fokevent.

langeveentje vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vermoedelijk komt bij het Valentijnevent een schietspel waarbij je een bepaald aantal harten moet raken. Een mini-game binnen het spel, net als bij Renzo. Zo staat het op de Duitse site, en vandaar uit is er van gemaakt dat Renzo komt.
    Als het spelletje aanslaat bij Valentijn, wordt deze misschien wel toegevoegd bij Renzo, maar dat is een speculaasje helemaal alleen van mij afkomstig.

mmgorter, Corrieveen, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. 123Pien

123Pien Forum freak

Elke verandering/vernieuwing bij Renzo zou wat mij betreft welkom zijn.
    Alleen maar mollen meppen of kop van jutten wordt saai...........

10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Sintra reageerde daar op dat ze het event niet respecteren en wel in de zin dat er 48 uur Cooldown tijd is
    van de volle maan wolkenrij is die ik hierdoor niet kon gebruiken >:(
    omdat die nog vast stond en in eerdere opmerking had ik al opgemerkt dat het volle maan event met de eerste dag van het breeding event samen viel :cry:
    Wat mij betreft ik vind de planning van deze maand nu al een te grote chaos en de maand is net 4 dagen oud
    heel erg ondoordacht beleid en ad hoc en een excuses zou ik op zijn plaats vinden:oops:
    maar ik vrees dat we die hier over niet te horen krijgen-.-

Laatste bewerkt: 5 Februari 2015
    Cornelly52 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  11. bibi9999999

bibi9999999 Teller

12. Tonnie-Hovenier

Tonnie-Hovenier Junior expert

o_Ooohhh Had ik niet gezien..zal de bericht even verwijderen

13. katbla

katbla Forum freak

[​IMG]????:music:

nieuwtjes uit de Duitse geruchten.....

schaapje52, nicolle73, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. hulst

hulst Levende forumlegende

Zou het een nieuwe rune voor de boom worden dat je meer cadeau's aan je buren kan geven en meer cadeau's kan krijgen:p

bjorke-annika vindt dit leuk.
  15. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Mensen als jullie plaatjes plaatsen moeten deze voorzien van een link. Zoniet worden ze zoals ook netjes aangegeven in de regels voortaan zonder commentaar verwijdert.

En nee dit is niet om jullie te pesten, maar om te voorkomen dat andere landen gaan klagen waarom wij niet aan de gestelde regels voldoen.

16. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

ruil event?
    licenties om te kopen?

17. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Toon, ik ben totaal onhandig met de computer. Staat er ergens misschien uitgelegd hoe zo'n 'bron-link' werkt. Of zou iemand mij dat kunnen uitleggen (eventueel per IGM)?

18. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Deze vind je dan in je browserbalk en kan je dan gewoon n je post met het plaatje copieeren. Is dan iets van http://en.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/blablabla als je bijvoorbeeld van het Engelse forum iets hebt.

19. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Dank je wel, ga het volgende keer uitproberen. Moet niet moeilijk zijn.
    Soms staat er, in het groen, het woordje bron. En dan ga je ook rechtstreeks naar de plek waar de info vandaan komt. Ik dacht dat het op die manier moest.

20. Toontje2

Toontje2 Forum freak

je kan dat ook met een code doen, maar gaat er om dat de link van waar je het hebt er bij moet staan. Deze mag ook alleen van officieel goedgekeurde sites zijn (dus BP forums of de officiële fansites.)

bassiefarmer vindt dit leuk.