Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bibi9999999

bibi9999999 Teller

hahahaha dat herken ik alleen wou ik die van 75 sterren er ook bij dus heel veel geleverd

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik denk dat we in level 300 de beelden dan nog niet allemaal binnen hebben. Ik vind die uitbreidingen steeds wel leuk. Ik zit nu in level 221, heb 46 GB en moet de gember nog en de laatste 2 bomen. Daarnaast de aanvullingen van het fokken. Totaal nog 190 GB. Ik moet met de tempel zoals deze nu is dus nog 145 GB verzamelen is 29 levels. Dus met level 250 ben ik er nu, en de pandafok heb ik TG ingestopt. Maar er zal toch zeker ook een keer fokken met de olifanten en papegaaien en luiaards komen? En dan dus koraalrif. Dus met level 300 zijn we er niet.

3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik ben in level 261 en heb alle beelden tot nu toe al binnen en nog een leuke portie GB hangen

-Nigelle- en Cornelly52 vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

Mag ik daaruit de conclusie trekken dat je de beelden die je met TG aan kon schaffen, dat ook hebt gedaan?
    En heb jij een sieritem die je een GB geeft?

5. Sintra98

Nee dat was niet nodig ik was in het oude eiland al op level 27 en heb toen wel de punten laten omzetten in Gouden Bananen hierdoor had ik al een hoog saldo van de GB wel heb ik het sieritem Tempel van de Gouden Bananen aangeschaft dit geeft per week 1 GB extra

-Nigelle- en Cornelly52 vinden dit leuk.
  6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier level 206, dus je hebt al zowiezo 55 x 5 bananen meer, dat is echt een boel bananassen:D

7. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik ben level 226 en heb nog 65 GB hangen ik moet nog 2 kamelen standbeelden en Tijger
    Wooz standbeeld en Ara Croft standbeeld ik heb zo nog niet geactiveerd omdat het koraalrif nog we de nodige GB
    zal vragen maar hoeveel dat weet buiten BP nog niemand :wuerg::)

-Nigelle-, schaapje52 en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier nog 67 bananen op voorraad maar ik durf ze niet uit te geven :wuerg:
    En nog veel meer stand beelden niet geactiveerd:cry:

schaapje52 vindt dit leuk.
  9. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

eevee,
    Je bent n bofkont met zoveel bananen!!
    k Heb er 46...Mijn handen jeuken :wuerg:
    Maar k ben nog met de thee niet op de 10.000...
    Dus hou k me rustig:oops:

eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik heb ook nog heel veel standbeelden nog niet geactiveerd.
    Inmiddels heb ik weer 28 GB bij elkaar gedronken, na mijn eigen stomme fout.
    Je moet alleen spelen als je het hoofd erbij kan houden, effe snel garandeerd stomme fouten.:oops:
    Ik hoop dat het 3de eiland nog heel eventjes op zich laat wachten, ik word n.l. een beetje misselijk van al die bowl en smoothies.:wuerg:

omaatje75 vindt dit leuk.
  11. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier nu 51 GB bij elkaar. En we sparen rustig door

12. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Hier nog zo een. Heb nog 62 GB, maar van het laatste level alleen nog maar het citroengras vrijgespeeld. Moet dus nog 175 GB inleveren (= 35 levels) en dan nog de niet zo noodzakelijke beelden (145 GB) van eerdere levels.
    En natuurlijk niet te vergeten het koraalrif waar je vast niet gratis naar toe kan. In afwachting daarvan houd ik de banaantjes ook zoveel mogelijk buiten bereik.

13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb mijn gouden banaatjes in een kistje gedaan en op slot gedraaid. Zo blijf ik er tenminste van af met mijn handen. :wuerg: Ik moet mij soms echt inhouden om geen banaantjes in te leveren. Ik moet nog echt veel inleveren, dus voorlopig werk zat te doen op Bah, maar wel ontzettend leuk om met Bah bezig te zijn. :D

tinus138, daisy17858, omaatje75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Denk ook niet dat je er gratis heen mag, al die bonenstaken met TEP komen me een beetje verdacht voor.

15. -Coco1968-

Mijn handen jeuken ook. Ondertussen wel ruim 10.000 thee op voorraad. Dus alleen de boom nog activeren en ik kan al die diamanten levels doen. Maar die ep is amper goed voor 5 GB. Dus wacht ik toch maar even.

16. Sintra98

Dat denk ik ook -.-
    Ik heb op dit moment 158 GB hangen :p
    het moet wel raar lopen als ik daar niet mee uit kom.:)

-Nigelle- en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

heb er 96 bij elkaar gesprokkeld.
    hoop dat ik er genoeg heb voor het koraalrif
    moet verder nog heel veel vrijspelen, maar wacht eerst af.

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ben je van plan een plantage te beginnen?:Dow klinkt een heel klein beetje jaloers.

19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Straks hebben we heel iets anders nodig voor het Koraalrif :wuerg: kunnen wij ineens alle gb inleveren. :p

123Pien, daisy17858, domburg en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. Toontje2

Toontje2 Forum freak

:)