Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb 74 gouden bananen op voorraad, ik hoop dat het genoeg is. :oops:

2. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik hoop met je dat het genoeg is en ik weet natuurlijk niet of het zo is, maar ik vermoed het.

-Nigelle-, Cornelly52 en .babouska. vinden dit leuk.
  3. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Ik ben ook wel toe aan een update van de oude kastanjeboom;)

4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik loop een beetje achter, dit hele draadje vergeten. Zie opeens van alles voorbij komen, van nieuwe koek tot mooie plaatjes voor waarschijnlijk het koraalrif en de boom niet te vergeten.

Oh, ben heel benieuwd! Ziet er allemaal geweldig uit. :music:Ik ben zeer zuinig geweest op mijn gb tjes, nu 71 op voorraad.

.babouska. vindt dit leuk.
  5. BaukeS

BaukeS Halfgod

misschien zijn de kastanjepoppetjes wel het product van een nieuwe eekhoorn werplaats

6. .babouska.

.babouska. Forum-baron

De eekhoorn heeft toch al een werkplaats: de textielfabriek

7. BaukeS

BaukeS Halfgod

die was tijdelijk, bovendien zat er wel een eekhoorn in, maar gebruikt het geen eekhoornvoer,
    of ben ik aan het einde van dat event verkeerd ingelicht?

ps. het zou ook een ander dier kunnen zijn

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik had begrepen dat je een maand niet op het forum mocht, maar blijkbaar ook niet op het spel. Er is in die maand een quest geweest waar je een definitieve textielmolen kon winnen waar je een eekhoorn en eekhoornvoer gebruikt. De picknickdekens bij de produkten komen daar vandaan.

9. .babouska.

.babouska. Forum-baron

O ja, picknickdekens waren het. Die werkplaats zou toch ook in het spel komen na verloop van tijd. Ik heb toen niet aan dat event mee kunnen doen, was waarschijnlijk in de vakantie. Tot nu toe is ie nog niet te bouwen in de werkplaats.

10. BaukeS

BaukeS Halfgod

coco, ik heb die maand wel meegedaan met het spel, maar ik heb de quest niet gezien.
    vanaf welk level was die te spelen en hoe heette hij?

11. -Coco1968-

Kamperen bij de boer vanaf 6 augustus. Al iets langer geleden dan ik door had.

12. BaukeS

BaukeS Halfgod

Oh, ik wist niet dat je daar een definitieve kon winnen, ik dacht dat je er alleen een event kon winnen, die je als keuze kon bewaren, foutje van mij dus :oops:

13. -Coco1968-

Voor de vakantie hebben we een stripevent gehad waar je net als bij deze een tijdelijke textielmolen gebruikte. Omdat deze zo leuk was, is gevraagd om deze in het spel te houden. Toen hebben we hem eerst mogen houden op voorwaarde dat hij op het land bleef staan, eenmaal verwijderd was de stal weg. Bij het event kamperen bij de boer was het de hoofdprijs.

14. BaukeS

BaukeS Halfgod

oh, ik heb nog nooit de hoofdprijs gehad, dus het verbaast me niets dat ik 1 stal gemist heb:p

15. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik hoop dat het koraalrif nog even op zich laat wachten, ik heb per ongeluk het + teken weggeklikt bij de apen tempel.:mad:
    Dus nu moet ik weer opnieuw beginnen met het sparen van GB.
    Ik hoop ook dat de kastanje diertjes sier items worden, ze zijn heel erg mooi, jammer als ze na het oogstfeest zouden verdwijnen.

16. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

De knutsels zijn inderdaad erg leuk en doet mij weer denken aan vroeger. Heel wat kastanjes en eikels met lucifers gebruikt en naalden om een web te maken, hihih. Later inderdaad samen met mijn zoon.

Ongeveer 10 min lopen staat een hele rij met deze bomen, super groot en mooi. Vaak als ik langs fiets naar mijn werk moet ik denken aan een aantal jaren geleden. Samen met mijn zoontje kastanjes zoeken, alleen waren wij iets te vroeg. Dus gooit moeder de knuffel van zoon in de boom. Het regende kastanjes, had alleen een probleem, de knuffel was blijven hangen aan een tak. :cry:Daarna mijn paps gebeld en die is lopend met een ladder gekomen om de knuffel uit de boom te halen. :wuerg: Dit vergeet ik nooit meer.

17. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik hoop dat de poppetjes toen wel mooi zijn geworden, anders was al die moeite voor niets

18. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Eigenlijk hoop ik dat je voor het koraal gewoon sterretjes in kunt leveren of zeilen om er met de boot naar toe te varen.
    Die zijn tenslotte niet voor niets in het spel gekomen. Want nu zit ik in Baha level 178 en heb nog steeds niet de extra tempelruimte en al die bomen etc. die daar bij horen. Oftewel als ik in level 200 zit heb ik nog niet alle beelden binnen.

schaapje52 en omaatje75 vinden dit leuk.
  19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Van mij mag het al heb ik ook geen sterren net van alles ingeleverd om voor 70 sterren de koekoek bij te kunnen scoren.
    Die heb ik nu :music:

20. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Heb ik ook niet, maar gaat in ieder geval iets sneller!