Kletstopic speculaasjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sifaka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Een stal die TG opbrengst geeft? Dat is pas leuk:inlove: Ik kijk er nu al na uit.
    Of ik er aan toe kom? We zullen zien. Ik heb late diensten en uiteraard ga ik waar mogelijk Sintra bezoeken

-Nigelle-, Anne.1980, -Nigelle-12 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Sintra, veel sterkte. Ennuhh, je hoef je niet te vervelen met die ezels!!
    Wel éérst zorgen dat je goed opknapt!! ;)

Cornelly52 en -Nigelle-12 vinden dit leuk.
  3. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

bjorke-annika vindt dit leuk.
  4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik ben er met halloween ook niet. Zitten Bert en ik lekker in Milaan. Het ziet er allemaal wel leuk uit. Ben benieuwd wat de update voor volle maan is.

schaapje52 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik in Engeland een heel lang weekend. Heb er reuze zin in en Halloween komt volgend jaar ook weer. Trouwens ik heb nog nooit een Halloween meegemaakt dan ben ik tot op heden altijd een lang weekend weggeweest.

Ben altijd wel benieuwd wat er gaat komen en wat je moet verbouwen.

tinus138 vindt dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Halloween is op zich altijd wel leuk om mee te spelen. Dit wordt de eerste keer dat ik er niet aan mee doe. Maar ga toch liever naar Milaan toe

tooske58 vindt dit leuk.
  7. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

De stand van Zaken nog 1760 Habanero te gaan dan is het event weer gedaan8):music:

8. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Je heb je vergist in het draadje ;)

9. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

lijkt me dat het de roze stal is van de ezel. Ziet er gezellig uit :)

Voor degene die op vakantie gaan: geniet ze

Sinatra: sterkte !

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. Het Orakel

Het Orakel Forum Moderator Team Farmerama NL

-Nigelle- vindt dit leuk.
  11. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Renzo
    misschien met nieuwe spelletjes:)

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

24 uur. Dat hebben we ook ooit met het ruilevent gehad, met de belofte dat het langer terug kwam wanneer het goed werkte. Dat heeft toen meer dan een half jaar geduurd. Voor iedereen die het ambachtsslot vrij hoopt te spelen, hoop ik dat het morgenavond goed werkt.
    En verder zou het leuk zijn als Renzo iets nieuws brengt.

13. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik wil het ambachtslot vrijspelen
    Misschien lukt het morgen niet ,maar het heeft een jaar geduurd voordat hij weer terug kwam dus hoop ik op nieuwe spellletjes

14. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

-Coco1968- zei:
    24 uur. Dat hebben we ook ooit met het ruilevent gehad, met de belofte dat het langer terug kwam wanneer het goed werkte. Dat heeft toen meer dan een half jaar geduurd. Voor iedereen die het ambachtsslot vrij hoopt te spelen, hoop ik dat het morgenavond goed werkt.
    En verder zou het leuk zijn als Renzo iets nieuws brengt.
    Het Ruilevent vind ik nog steeds niet goed werken wat betreft de Sier items die zijn nog steeds samengevoegd en daardoor soms niet te ruilen en niet op de wolkenrijen te plaatsen door de upgrades.
    Die schoenen bij Renzo zijn hardloop schoenen ik ben er morgen helaas niet bij want dan word ik ge-opereerd
    Groet, Sintra vanuit het UMCU

PS Hoi Snietje1, Dankjewel, mijn spelersnaam is Sintra98 (Sinatra is te duur):)

Laatste bewerkt: 13 Oktober 2014
    -Nigelle-, Anne.1980, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

Mooie ezelstal Gaan we gouden munten sparen oow spannend kunnen we dan met die goude munten ook goude bananen kopen :p oeps draaf weer eens door
    maar laat maar komen die ezel fok event ben er klaar voor helemaal
    hoop wel dat we er iets mee kunnen en niet dat ze renteloos in me schuur moeten blijven zoals de wasbeer-maskers, eekhoorn-tekstiel, bever-knaaghout

maar ziet er wel super mooi uit weer

16. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Beverhout hadden we nodig voor een quest, ik dacht de magische wandeling.
    De rest inderdaad nog niet. Ik verwacht wel weer een quest zoals de magische wandeling. Met veel bomen en dieren die uit de stekjes komen.

17. schaapje52

Ik weet niet meer of wij inderdaad beverhout nodig hadden wat ik wel weet was de kerstboom en de beer. Die had ik beiden niet. De kerstboom verkregen via het ruilevent en de beer gekregen van een medefarmer. Oh wat was ik blij dat ik weer verder kon met deze quest. Die vond ik echt ontzettend leuk om te doen. De tijdquest vind ik ook altijd erg leuk, maar die komen bijna niet meer.

18. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Jippie Renzo is aangekomen. Na zo'n lange tijd, echter als ik het goed heb gezien, kun je geen ambachtsslot meer openen.:(
    De spellen zijn ook nog steeds dezelfde.
    Toch wel leuk om weer eens mollen te meppen.;)
    Op naar de ezelfok.

19. schaapje52

Erg leuk maar is zo lang geleden dat ik echt weer moet oefenen met dat meppen. :wuerg:

Heb echt even zitten kijken in de winkel wat je allemaal kan kopen. o_Ok dat wist ik niet meer. Nu weer wel, ik was aan het sparen voor het drakenei. Ik heb ook geen ambachtslot gezien. Misschien bij de volgende keer weer omdat dit maar 24 uur duurt en een test is. ;)

20. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Bij mij staat er wel nog een ambachtsslot (tussen het drakenei en de gouden bananen), maar je kan dit maar 1 keer kiezen. Dus als je al 2 ambachten hebt (bakker, jammaker, bloemist), dan krijg je dat niet meer.